Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:D/T fouten hebben precies niks te maken met dyslexie en autocorrect. En zo te horen een trotse racist. Goed bezig!!!
Sheehan schreef:Indy_Mouse_9 schreef:Sheehan, jou heb ik getemd (getemt? Mijn d’s en t’s zijn ook niet best). Wat een nare, rare post..
Dit is gewoon een bestaande meme?Maar gefeliciteerd met temmen!
geerte schreef:Hoe lang kan pesto open buiten de koelkast. Normaal zou ik ruiken, maar ik kan op het moment echt niets ruiken
xSCWx schreef:geerte schreef:Hoe lang kan pesto open buiten de koelkast. Normaal zou ik ruiken, maar ik kan op het moment echt niets ruiken
In principe een jaar na openen zolang de pesto onder een laagje olie zit.
Indy_Mouse_9 schreef:Sheehan, jou heb ik getemd (getemt? Mijn d’s en t’s zijn ook niet best). Wat een nare, rare post.
Divers, nietHeb je een handleiding bij de oven? Misschien staat er wat in. Anders even ergens een oven thermometer op de kop tikken, dan weet je het zeker. De Blokker verkocht die dingen altijd wel, kost een paar euro.
Niobe schreef:Indy_Mouse_9 schreef:Sheehan, jou heb ik getemd (getemt? Mijn d’s en t’s zijn ook niet best). Wat een nare, rare post.
Divers, nietHeb je een handleiding bij de oven? Misschien staat er wat in. Anders even ergens een oven thermometer op de kop tikken, dan weet je het zeker. De Blokker verkocht die dingen altijd wel, kost een paar euro.
Wat is er precies mis met die post? Is gewoon een scène uit SpongeBob, je weet wel, die relatief onschuldige tekenfilm