Baby en kinderkleding #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Emoe

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 21:59

Haha tita nu ben ik wel benieuwd naar een foto van de outfit.

Hier vind ml over het algemeen alles leuk wat ik dr aantrek gelukkig!

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 22:03

tita schreef:
Liti ik ben wellicht de enige die het kul vind.
Hij is toch niet zwanger, en je moet toch nog even aan de klus. Dat de eerste snel is gekomen is geen garantie dat nummer 2 ook zo snel komt.

Iig wel gefeliciteerd met je huis.

Keet dat zijn flink aardig wat kleertjes...... mijn hobby zou het niet zijn om dat uit te zoeken.
Mijn ervaring met gewone beurzen zijn gewoon niet positief. Ik ben paar keer wezen kijken maar er hangt zoveel het zelfde en smoezelig dat ik er verveeld van raak. Zo standaard en weinig WoW factor

En niet dat het te min is, want ik heb vandaag ook leuk jurkje gekocht bij de Hema.

Had voor eerst met manlief discussie hij vond dat Sam zo slecht gekleed was, zei het wel 3x vandaag terwijl ik de outfit supermvond passen

Hahaha, dat dachten wij ook, 2de terugplaatsing was al een plakker. Daar ging onze planning :D

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 22:04

Haha wat had ie aan Tita?

Hier vindt m’n man alles wel prima als t maar geen dierenprint is :+

En dat zwanger worden; je weet idd nooit wanneer t zover is. Zo irritant. De eerste duurde bij ons 2,5 jaar. En de tweede 2 maanden. Ik was in shock :+
Maar zou het risico niet lopen op zwanger verbouwen. Ik vond het de hel.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 22:05

Emoe :D

Okay ben nieuwsgierig wat jullie vinden
Vind met name de kleuren mooi passen

Afbeelding
Monkind x OneDayParade

Afbeelding
Hema jurkje (let niet op der legging)

Afbeelding
Die gele stippels onder de jurk
Maaaaarrr staat ook gaaf onder deze jurk

Afbeelding

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 22:07

tita schreef:
Liti ik ben wellicht de enige die het kul vind.
Hij is toch niet zwanger, en je moet toch nog even aan de klus. Dat de eerste snel is gekomen is geen garantie dat nummer 2 ook zo snel komt.

Iig wel gefeliciteerd met je huis.

Keet dat zijn flink aardig wat kleertjes...... mijn hobby zou het niet zijn om dat uit te zoeken.
Mijn ervaring met gewone beurzen zijn gewoon niet positief. Ik ben paar keer wezen kijken maar er hangt zoveel het zelfde en smoezelig dat ik er verveeld van raak. Zo standaard en weinig WoW factor

En niet dat het te min is, want ik heb vandaag ook leuk jurkje gekocht bij de Hema.

Had voor eerst met manlief discussie hij vond dat Sam zo slecht gekleed was, zei het wel 3x vandaag terwijl ik de outfit supermvond passen

Wij gingen er niet vanuit dat onze nummer 2 snel zou komen, paar weken later al een positieve test, haha.

Dus ik snap de man ook wel, als 't allemaal vlot gaat ben je dus al 3 maanden zwanger met het ontvangen de sleutel van het nieuwe huis.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 22:08

Overigens die 2 aparte leggings van BBC of WC die zijn echt gaaf, ik was zo bang om ze te kopen want ze lijken nogal heftig maar in werkelijkheid maken ze elke jurk heel speels.

Die met de hartjes kun je nog veel in de sale kopen, die is niet goed verkocht maar jurkjes van house of Jamie, mead for mini staan juist extra met deze leggings.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 22:42

@ tita ik vind het eerste setje superleuk!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 22:46

We gaan het een keer proberen. Dit is al het merk spul. Al de zeeman ed is er al uit

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 23:35

Ik vond zwanger verbouwen dan weer best te doen, ik stond met 38 weken nog zelf te behangen en een uurtje voor de bevalling hadden we de schuur nog helemaal leeg geruimd. :+ Nu bij de tweede is dat natuurlijk wel lastiger omdat de oudste er ook omheen scharrelt, maar ik ben toch in mijn verlof wel weer van plan om het e.e.a. te gaan klussen.

Ik vind de kledingstukken los wel leuk tita, maar zou ook niet zo snel die print met streepjes combineren. Leuk jurkje van de Hema!

Wow Keet, jij kunt aan de bak!

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 23:37

Geen Rare combinatie toch Tita? Maar als hij het echt zo lelijk vindt, kan je af en toe ook anders stylen toch? Of vindt hij de items los ook niks?

Succes Keet, jij liever dan ik!

Vanmiddag op de HISWA een zeilpakje voor smurf gekocht, die kan de aankomende jaren mee in stijl!
Afbeelding

Qua zwanger en klussen: ik zou het er nooit op gokken want als je een beetje pech hebt lig je er in No time uit en mag je kerel alles regelen. Kan me goed voorstellen dat hij daar niet op zit te wachten als het niet strikt noodzakelijk is. Hier ook graag zsm een tweede maar ik moet ook realistisch zijn. Mijn werk en wat zaken rond het huis maken dat ik het er nu niet bij kan hebben als ik direct zwanger zou raken én het net zo beroerd gaat als de vorige keer. Dus wij zijn nu eerst bezig met het zo concreet mogelijk in kaart brengen van alle risico’s en het afronden van de dingen die we echt samen en nu moeten doen zodat dat niet blijft liggen als ik weer direct op apegapen lig vanaf het begin.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-19 07:25

I love it Tita!

En idd Bang Bang maillots maken het af. Heb nu sokken ervan Juul is er gek op en het staat geweldig. Die maillots wil ik idd gewoon nog halen.
Die kersen maillot van de Hema is ook super!
Ik zou zelf ook niet zo snel de streep en broek gecombineerd hebben, maar ik vind het niet stom of geen hoor. Helemaal niet zelfs.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 08:14

Keet, welke beurs ga je heen? :)

Tita ik vind het setje leuk hoor! En die Bangbang jurk, wauw!

Ik had een supermakkelijke zwangerschap maar flink klussen had ik toch zwaar gevonden, lijkt me niet fijn hoor. Maar ja, dat maakt het wachten niet minder moeilijk natuurlijk.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 08:33

Morgen,

Ik blijf verliefd op het setje.... ik vind de streep shirt van Monkind echt mooi en ik verwacht dat ze in de sale komen, dit merk loopt niet zo storm in Nederland

Heeft iemand idee wanneer de sale ong begint?

Nieuwe collectie van tocoto vintage is binnen zag, hebben het bekende pakje van TAO in hun assortiment precies zelfde model.
Flo is dit jaar mega aan de prijs, ik heb 2 leuke jurkjes gezien...eentje is gewoon 60/70€ ... hallo Flo wat is er met jullie gebeurd

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-19 09:12

Huh Flo zo duur?? Dat was toch altijd een stuk goedkoper.

Zwanger klussen zou ik ook niet willen. Maar ik heb net een horrorzwangerschap achter de rug dus ben niet heel onbevooroordeeld :D

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 09:17

Afbeelding

Vind deze heel erg leuk

En deze maar is overal uitverkocht
Afbeelding

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 11:29

Onderste jurkje is leuk idd Tita!

Dat is het ook Laura, het is maar net wat je ervaring is hoe je tegen klussen tijdens je zwangerschap aankijkt. Overigens zaten wij midden in een grootscheepse verbouwing tijdens de eerste zwangerschap maar dat heeft er in geresulteerd dat we klussen die wij op zich echt best zelf hadden kunnen doen hebben moeten uitbesteden omdat ik het toen niet meer kon en mijn man het qua tijd gewoon allemaal niet rondgebreid kreeg in zn uppie. Daardoor best wat extra geld kwijt geweest wat natuurlijk zonde is. Hier willen we de boot en ons dakterras klaar hebben voordat er iets gebeurt :') dan kunnen we iig een beetje relaxed dobberen/buiten zitten als een zwangerschap weer knudde verloopt.

Vanmorgen meneer zn Kasjmier aangetrokken maar hij is echt te kort ;( laatste keer dus, en dan in de kast voor nr next...

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 13:50

Als iemand nog die TC longsleeve met lama’s zoekt; die staat nu in maat 4 te koop op op Facebook.

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 14:13

Welke maat is 4? 110 zeker?

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 14:20

Ja ik denk zoiets. Ik heb shirts van TC in maat 2 en dat valt als 92/98, dus ik denk 4 als 104/110. Want maat 3 bestaat niet geloof ik.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 14:27

Ik heb een teckel legging gescoord. Maat 92/98. Ben benieuwd hoe hij valt. Mooi voor het voorjaar/zomer.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 14:41

Ooh, de teckels zijn ook leuk.
Er staat ook een teckeljas op MP maat 92/98 :x Gelukkig denk ik dat hij van de winter 104 nodig gaat hebben :')

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-19 15:18

Die jassen vallen mega groot!
Julia heeft 92 en draagt een 80/86 en zit nog ruim. Mijn neefje zit in 104/110 en heeft de 92-98 er van.

Ik heb Facebook een nieuwe teckeljurk en jurk met hertjes in 104/110 gekocht. Mooi voor aankomende winter.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 15:26

Zeg dat nou niet Lau |(
Heb al half MP, FB, en alle sales leeggetrokken, mijn man wordt gek van alle pakketjes :') Door mijn hormonen ben ik nu ook losgeslagen voor de nieuwe baby.
Waar ik overigens nog de walvislongsleeve voor ga bestellen, kunnen ze twinnen <3

Maar die teckeljas vind ik ook erg leuk voor jongens, zal m zo eens aan mijn man laten zien :P

Die hertjes- en teckeljurk zag ik ook ja. Hertjes zijn ook schattig!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 15:35

Ik denk dat vooral de postbode hier gek wordt hahaha

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-19 15:41

Mijn man is nooit thuis als er pakketjes komen. Alleen afgelopen week wel een keer. Toen werd net een nieuwe iPad en mijn Samshield cap bezorgd. Waar ik hem nog niet over had ingelicht := :x