Celiien schreef:Mannen met geverfd haar? NahBeetje rossig welmaar weet niet of t geverfd is, dan moet je DU eerst zien

DU?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Celiien schreef:Hij is i.i.g. recht voor z'n raapNou idd, volgens mij kan alles tegenwoordig
Overigens heb ik hem maar geblokkeerd, aangezien hij maar door bleef gaan over dat ik zelf moest zorgen dat alles klaar stond en geschoren was, en hij er over 5 min zou zijn als ik mn adres aangaf. Uhm yeah right ..
UltimOo schreef:Hoe friendzone je iemand subtiel?
lieveli schreef:Rytir schreef:Balen Tanya! Chocola en wijn in huis?
Ultimo, noem hem gewoon je bradah from another motha
'Je bent de broer die ik nooit gehad heb'.
Celiien schreef:Ik kom me ook maar eens meldenal paar dagen aan t meelezen hehe.
Ben ook weer rustig aan t tinderen.. soort van iets gehad met iemand maar die durfde na 6 maanden toch niet een relatie aan te gaan.. naja dan niet, maar dan houd t op
Leuke matches heb ik tot nu toe al, maar om de stap te zetten naar afspreken vind ik eng :’) we gaan wel zien!
Hierboven:
@storm, wat leuk! Ben benieuwd![]()
@relaxed @UltimOo, ik ook hoormaar ik ben sowieso erg, alles wat donkerder dan ik is of idd een turks/marrokaans etc naam heeft gaat naar links. Aziaten ook overigens :’)
Wendy15 schreef:Hier was van t weekend vriendin van de vaste wal te logeren en mee op stap. Ze snapte direct waarom ik nog vrijgezel ben. Had ook niks potentieel interessants zien rondlopen op t eilandhopeloos hahaha
Wel weer even lekker het stof van de motor geblazen. Eens zien om wat leuke georganiseerde tourtjes mee te pakken. Wie weet wat er mee rijdt
SophievdV schreef:In de tijd dat ik Tinder had, viel mij vooral op dat er weinig mooie mannen hier in de buurt zitten.. En mijn oog wil ook wat
Ik voel me veel meer thuis in de Randstad. Nou ja.. Ik bikkel nog even door hier in het noorden.
Markkie8 schreef:SophievdV schreef:In de tijd dat ik Tinder had, viel mij vooral op dat er weinig mooie mannen hier in de buurt zitten.. En mijn oog wil ook wat
Ik voel me veel meer thuis in de Randstad. Nou ja.. Ik bikkel nog even door hier in het noorden.
Ik merk ook dat als ik voor mijn werk onderin Nederland zit ik veel meer te swipen heb. Tinder niet zo in in het Noorden?
Wendy15 schreef:Je kunt even vragen op de Facebook pagina texel is mijn eiland ofzo of iemand nog iets vrij weet.
Texel weekend is niet echt mijn ding, heb zelf ijslanders haha