Vind ze vaak onhandig dik en vormgegeven voor de ukkies.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
havermout schreef:Vraagje, wat zijn fijne hemdjes voor peuters? Mijn oudste heeft een paar hemden van claesens en molo, die zijn erg fijn maar vind €15 per hemd toch wel wat prijzig voor iets dat onder zijn kleding zit. Heb ook wat hemdjes bij de Zeeman vandaan maar die zijn echt te kort (ondanks grotere maat) waardoor hij met een blote rug loopt.
Jes schreef:havermout schreef:Vraagje, wat zijn fijne hemdjes voor peuters? Mijn oudste heeft een paar hemden van claesens en molo, die zijn erg fijn maar vind €15 per hemd toch wel wat prijzig voor iets dat onder zijn kleding zit. Heb ook wat hemdjes bij de Zeeman vandaan maar die zijn echt te kort (ondanks grotere maat) waardoor hij met een blote rug loopt.
Voor mijn zoon hemdjes van de Action (set hemd en boxer) hij zit nu in maat 104 van kleding, hemdjes zijn 104/110 vallen mooi smal en lang.
Enige wat ik wat jammer vind is dat er geen neutrale hemden zijn maar alles bedrukt is met paw patrol, cars, spiderman etc. maar gelukkig zit het onder de kleren.
lieveli schreef:Er staat soms wat wol op MP, ik dacht laatst wel aan je maar volgens mij gaat wollen kleding daar heel hard.