Ik vind het zo bizar dat er zo'n groot verschil kan zijn in dit kleine landje. Hier aan de kust nog geen één sneeuwvlok gezien en elders gewoon een dik pak sneeuw
Wat bizar inderdaad die verschillen. In het zuiden van Brabant alleen gisteren wat sneeuwvlokjes gezien maar bleef niet liggen. Vandaag wat regen, bewolkt en af en toe een zonnetje
Anoniem
Geplaatst: 10-12-17 11:28
een goedemorgen allemaal. Hier ligt nietsssss Alleen maar vieze regen en gillend koud. Wat betreft de problemen rond Apeldoorn. Zolang als ik mij kan herinneren is het daar bijna elke winter feest. Iets met blackspots. Bij ons is dat het stuk tussen IJsselstein en Schoonhoven. De N210. Als het hoost, hoost het daar, onweer, hagel, sneeuwstorm.
Hier ook echt helemaal niets en had er zo op gehoopt! Hoop echt dat het hier ook nog komt. (Woubrugge)
Gisteravond wel weer sneeuw en onweer tegelijk. Hond is nooit bang voor onweer maar nu ineens had ik in plaats van een slapende goedsul een neuroot in huis.
Hier blijft de sneeuw nu ook liggen en er valt nog veel naar beneden. Ligt nu 2cm op de auto, op de grond wat minder, daar blijft het sinds een half uurtje ook liggen.
Het leek vanmorgen met honden uitlaten dat het serieus ging sneeuwen, maar helaas blijft niks liggen en nu dwarrelt er natte sneeuw naar beneden. Het is hier ook +1. Dus vermoed dat er in wolvega en omstreken weinig van code oranje te verwachten valt.
Marcella
Geplaatst: 10-12-17 12:46
+1 Wil niet zeggen dat het aan de grond vriest dat is juist het gevaarlijke van dit weer.
Hier helemaal niks nog maar mijn vriend moest gewoon werken vanochtend. Storingsdienst in N-H en als die klaar is komt die met de grote bus weer terug over de A6. Hopelijk gaat het goed
Hier in Wijchen ook wit. Lag nog iets van eergisteren maar komt nu veel bij. Lekkage in huis dus ff kijken waar dat vandaan komt
Straks even de sneeuw in met hondjes. Daarna mag t weer zijn van mij. Ze glijden hier de straat door...
Anoniem
Geplaatst: 10-12-17 14:26
Thermometer buiten op -0,5 er is ondertussen aardig wat gevallen verder doet de wind nu ook mee. Een idioot tegengekomen zonder licht en de ruiten niet schoongemaakt, alleen zo'n peep hole linksvoor.