Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 14:46

En oh ja ik denk ook steeds zekerder te weten dat ik geen kinderen meer wil.....nou zelfs oudere mannen blijven volhouden nog kids te willen. Ik heb echt wel een moederkloek in me maar dan het liefst zijn kinderen. Ik heb niet de behoefte nog een kind te dragen en uit te poepen. Maar er lijken ook geen mannen zonder kinderwens te zijn. Op relatieplanet staat bij allemaal: misschien of een dikke JA..... De Nee-groep is of heeeeeeel oud of zijn echte sukkels, plus die groep is zeer klein. En in de Ja groep zitten nog veel 40+ers. En ik val eigenlijk op jonger :+ En niet echt een onderwerp voor de eerste paar dates......daarbij weet je nooit hoe het loopt, misschien verander je van gedachte, of kun je ze niet krijgen.

Edit: ik lijk echt zo een onmogelijk persoon. Ik heb maar 2 issues: ik wil (waarschijnlijk) geen kids en ik ben huisgebonden door dieren verder ben ik helemaal zo lastig niet maar dit zijn 2 belangrijke zaken denk ik. Door de afstand valt er veel af....

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 14:51

Ik heb een probleempje... met mijn tinderkerel. (even maar gespoilerd..)

Spoiler:
Dus.. tinderkerel was echt superlief, echt een leuke jongen waar ik echt mee kon lachen. Inmiddels is er al een paar keer gegymt. Maar het klikt gewoon echt niet in bed... Ik vind het supererg, maar ik kan gewoon niet eens zin van hem krijgen. Nu als er wat gefrummelt wordt komt dat er toch van, maar dat is niet 'stomende'... gymles *D die ik gewoon ben. Eerste keer voelde voor mij echt poedersuiker :roll: , maar ik dacht dat het wel ging beteren.
Ik denk dus dat ik hem enkel als vrienden leuk vind, maar toch is er iets wat elke dag naar daar wil gaan. Op het moment probeer ik echt max 3x per week te gaan. Oh, hij snurkt ook nog eens vreselijk hard en wisselt de hele tijd van toon waardoor ik er niet doorheen kan slapen...
Ik weet gewoon echt niet hoe ik dit moet aanbrengen bij hem. We hebben geen relatie, maar we hebben het er wel over gehad. Ik zei dat ik het moeilijk vond omdat ik nog niet over mijn ex heen was, wat ook zo is. Maar hij wil wel een relatie en om een of andere reden (nuja duidelijke reden: programma blind getrouwd) hebben we het zelfs al over trouwen gehad.
Dus... hoe kan ik dit zeggen zonder hem te kwetsen. Ik wil wel eerlijk zijn, want ik vind hem op zich wel heel leuk, maar echt op gebied van seks gaat dit nergens heen. Niet dat hij niet goed zijn best doet, maar er is voor mij gewoon geen klik. Werkelijk, vorige keer was ik aan mijn schilderij aan het denken terwijl... Dacht als ik nu daar wat meer oker zet, dat zou wel mooier zijn... En even weer back to reality...

Furrow

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 15:10

Herkenbaar, eigenlijk heb ik altijd gezegd dat het voor mij niet belangrijk is en ik de vrouwen niet begrijp die iemand daarvoor opzij zouden zetten.
Tot het zo slecht was dat het echt niet werkte....ik voelde me er zo slecht bij en duimde telkens op een 5 seconden of make it stop moment.

Ik zou gewoon eerlijk zijn naar hem toe dat er geen klik is en je gewoon vrienden wilt blijven.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 15:17

UhNee schreef:
Ik zit net weer in de trein naar huis, het was wederom weer ontzettend gezellig en leuk! Het voelt alsof we elkaar al zoveel langer kennen. Ik ben normaal helemaal niet van het kleffe gedoe en van iemand leuk vinden maar ik merk dat ik niet echt genoeg van hem kan krijgen :=

GLITTERSSS *\o/*

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 15:27

Furrow schreef:
Herkenbaar, eigenlijk heb ik altijd gezegd dat het voor mij niet belangrijk is en ik de vrouwen niet begrijp die iemand daarvoor opzij zouden zetten.
Tot het zo slecht was dat het echt niet werkte....ik voelde me er zo slecht bij en duimde telkens op een 5 seconden of make it stop moment.

Ik zou gewoon eerlijk zijn naar hem toe dat er geen klik is en je gewoon vrienden wilt blijven.

Goh.. maar dat is zo moeilijk he, want gewoon zo is er echt wel een klik. Hij is ook nog eens superromantisch, kaarsjes noem maar op.. Ik weet zo dat ik hem ga kwetsen en dat wil ik echt niet :(

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 15:30

Lol de banner hier op deze pagina bij mij is 'Red je relatie. De 6 grootste fouten met als gevolg Ik denk dat we beter Vrienden zijn' _O-

Maar lastig hoor Leen. Hebben jullie zegmaar jullie voorkeuren doorgesproken bijvoorbeeld om een klik proberen te krijgen? En anders houdt het op inderdaad, jammer maar helaas.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 15:33

Voor mij zou slechte S niet werken. Ik vind namelijk S al niet het belangrijkste in een relatie maar als die slecht is tjaaaaa dan heb ik er echt geen zin in en krijg ik een aversie. Voor mij dus een no go hoe leuk hij ook is.....leuk als je beiden kan leven met een platonische relatie :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 15:41

Denk dat de belangrijkste vraag vooral is.. Heeft hij door dat er geen zak aan is voor jou? Als hij die signalen niet kan oppikken zou ik het namelijk al een ontzettende hork vinden die helemaal niet zo romantisch is als hij lijkt..

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 15:42

Als je elkaar niet lang kent kan dat toch...daarbij vinden sommige mannen zichzelf fantastischhhhh....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 15:44

Zonnetje81 schreef:
Als je elkaar niet lang kent kan dat toch...daarbij vinden sommige mannen zichzelf fantastischhhhh....

Nou, vind ik eigenlijk niet. Er zit een verschil tussen moeten aftasten en er gewoon echt geen plezier in hebben, en ik verwacht zeker wel van een bedpartner dat hij dat opmerkt. Ik trek er zelf ook m'n bek wel over open, maar soms wil je gewoon aftasten.

Spoiler:
Praktisch voorbeeld. Als we aan het vingerverven zijn en hij krijgt het gewoon niet op de goede manier voor elkaar, dan verwacht ik dat hij wel door heeft dat ik wat meer nodig heb zeg maar. Als hij dat niet zelf door heeft dan zeg ik het wel, maar hoe vaak ik wel niet gasten heb gehad die oliebol zeiden als 'dat vind je lekker he' terwijl ik er duidelijk niks aan vond... Gadverdamme zeg, vind dat echt zo'n gore afknapper.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 15:48

Ja er zijn kerels die denken alles te weten maar weten niet hoe het werkt.....dussssss....tjaaaa....

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 15:57

Emmaa_ schreef:
Zonnetje81 schreef:

Nou, vind ik eigenlijk niet. Er zit een verschil tussen moeten aftasten en er gewoon echt geen plezier in hebben, en ik verwacht zeker wel van een bedpartner dat hij dat opmerkt. Ik trek er zelf ook m'n bek wel over open, maar soms wil je gewoon aftasten.

Spoiler:
Praktisch voorbeeld. Als we aan het vingerverven zijn en hij krijgt het gewoon niet op de goede manier voor elkaar, dan verwacht ik dat hij wel door heeft dat ik wat meer nodig heb zeg maar. Als hij dat niet zelf door heeft dan zeg ik het wel, maar hoe vaak ik wel niet gasten heb gehad die oliebol zeiden als 'dat vind je lekker he' terwijl ik er duidelijk niks aan vond... Gadverdamme zeg, vind dat echt zo'n gore afknapper.

Spoiler:
Haha of na 1,5 minuut op volume 100 in je oor 'fluisteren' "kom maar hoor... kom maar... KOM DAN". Ook zo'n succes.
Als het niet meteen lukt allemaal, geen probleem. Maar er moet wel chemistry zijn zeg maar, en van beiden een balans tussen geven en nemen. Dat je evenveel aan elkaar tegemoet wil komen en allebei evenveel contact hebt met de ander ofzo. Dat je toch een beetje op één lijn zit.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 15:58

:') :') :') :')

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 16:03

We zien elkaar nu een maand, waarvan de eerste week echt als gewoon daten was. Maar nee ik denk niet dat hij het doorheeft... Maar ik haal gewoon ook snel mijn medailles bij het gymen, dus ik denk dat het daarom voor hem niet echt duidelijk is...

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 16:05

Snel medailles halen met slechte gym? Hoe dan :')

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 16:05

Oh god, zo typisch _O-

Maar Leen, ik zou het inderdaad proberen bespreekbaar te maken. Ik weet niet in hoeverre hij het doorheeft of zijn best doet, maar elke gympartner heeft natuurlijk zn eigen "dingen". Als hij open staat voor verandering is dat misschien wel de oplossing.

Verder kan ik me heel goed voorstellen dat dit zo'n twijfelpunt is. Ik heb ook een beetje zoiets gehad, maar wij waren iets minder ver dan jullie. Dat is uiteindelijk (om meerdere redenen overigens) niets geworden.

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 16:11

Lougino schreef:
Snel medailles halen met slechte gym? Hoe dan :')

Zelf helpen :') ben ik er sneller vanaf, anders ging hij nog extra moeite erna doen voor mij..

Oh maar, het was geen slechte gym he. Dus er valt ook niet veel te veranderen, maar gewoon geen klik samen

Edit: wel klik gewoon, maar niet in bed..
Laatst bijgewerkt door Leen op 06-04-16 16:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 16:13

Ik heb 1x ooit ergens wat van proberen te zeggen nou toen werd wel duidelijk dat meneer het allemaal wist. Ik ben niet zo van het vertellen het klikt of niet en als ik dan in geuren en kleuren moet zeggen hoe en wat ik wil dan heb ik gegeten en gedronken en daar is de deur whahaha

En soms loop je gewoon niet warm voor iemand.....

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 16:42

Zonnetje81 schreef:
En oh ja ik denk ook steeds zekerder te weten dat ik geen kinderen meer wil.....nou zelfs oudere mannen blijven volhouden nog kids te willen. Ik heb echt wel een moederkloek in me maar dan het liefst zijn kinderen. Ik heb niet de behoefte nog een kind te dragen en uit te poepen. Maar er lijken ook geen mannen zonder kinderwens te zijn. Op relatieplanet staat bij allemaal: misschien of een dikke JA..... De Nee-groep is of heeeeeeel oud of zijn echte sukkels, plus die groep is zeer klein. En in de Ja groep zitten nog veel 40+ers. En ik val eigenlijk op jonger :+ En niet echt een onderwerp voor de eerste paar dates......daarbij weet je nooit hoe het loopt, misschien verander je van gedachte, of kun je ze niet krijgen.

Edit: ik lijk echt zo een onmogelijk persoon. Ik heb maar 2 issues: ik wil (waarschijnlijk) geen kids en ik ben huisgebonden door dieren verder ben ik helemaal zo lastig niet maar dit zijn 2 belangrijke zaken denk ik. Door de afstand valt er veel af....

Zitten wij op een andere tinder :P?
Ik kom juist alleen maar mannen tegen die OF al kinderen hebben OF juist absoluut geen kinderen willen. Terwijl ik zelf best graag kinderen zouden willen (natuurlijk wel eerst een goede stabiele relatie). Ik zit er juist absoluut niet op te wachten om de kinderen van een ander verder op te voeden :7. Wat dan ook een van de grotere redenen is dat mijn laatste relatie kapot is gegaan...

Misschien moeten wij mannen uitwisselen :+ ?

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 16:47

Zonnetje81 schreef:
Ik heb 1x ooit ergens wat van proberen te zeggen nou toen werd wel duidelijk dat meneer het allemaal wist. Ik ben niet zo van het vertellen het klikt of niet en als ik dan in geuren en kleuren moet zeggen hoe en wat ik wil dan heb ik gegeten en gedronken en daar is de deur whahaha

En soms loop je gewoon niet warm voor iemand.....

Schrijf anders een gebruiksaanwijzing :+ !
Dan is alle lol er zo af..

Leen, je geeft duidelijk aan dat de klik op dat punt ontbreekt.. Dan zou het ik het toch proberen te gaan zeggen, dit is niet iets wat zomaar gaat verbeteren.. Dus lijkt me dat je alleen maar een aversie naar gymen met hem gaat ontwikkelen. Klinkt niet als een gezond begin van iets..

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 16:51

Och er zitten dus meerdere mensen met huisdieren en daarom beetje meer aan huis gekluisterd zijn?
Ik heb zelf twee honden en n kat. Kat kan prima weekendje alleen zijn maar de honden nog niet eens een uur... Waarom niet? Nou kees komt uit t asiel en is gewoon echt n kneusje door zijn opvoeding of ja liever gezegd geen opvoeding. Blaft de heeeeeele tijd. Echt constant dus neem ik meestal gewoon mee als ik naar iemand toe ga.
Maja niet iedereen zit daar direct op te wachten natuurlijk en naar de bios of kroeg kan ik moeilijk twee honden meenemen :')
Ben echt super blij hoor met die mormels!!!! Maar soms is t gewoon lastig.

O en wbt het gymmen zonder klik... Tja... Echt hoewel gymen voor mij totaaal niet op nr1 staat in n relatie., er moet toch wel spanning zijn in de bedstee ja. Denk dat je dat niet lang vol gaat houden anders.
Tja toch samen over hebben dan maar? Misschien zitten jullie gewoon niet op dezelfde golflengte? Of word je al niet warm van n zoen en knuffel?

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 16:59

Is toch best lastig daten en een relatie onderhouden met dieren thuis, heb een tijd een zwaar geblesseerd paard gehad, al mijn vrije tijd (en geld) is daar aan opgegaan toendertijd, daten was gewoon onmogelijk paard stond altijd op nummer 1.

Nah die Belg waar ik eerder vandaag over vertelde is echt een serial-dater volgens mij, ja hij gaat volgende week op vakantie naar Italie met een tinder 'vriendin' als vrienden..tuuuurlijk :') oh en hij was 2 keer naar de bios geweest met een meisje, meisje was verliefd geworden en dat was dus echt niet tof..eeh ja klinkt allemaal een beetje bijzonder.

Gymen zonder klik is lastig, zeker als de ander er wel van schijnt te genieten dat maakt het dan toch lastig bespreekbaar denk ik.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 17:00

renee16 schreef:
Zonnetje81 schreef:

Zitten wij op een andere tinder :P?
Ik kom juist alleen maar mannen tegen die OF al kinderen hebben OF juist absoluut geen kinderen willen. Terwijl ik zelf best graag kinderen zouden willen (natuurlijk wel eerst een goede stabiele relatie). Ik zit er juist absoluut niet op te wachten om de kinderen van een ander verder op te voeden :7. Wat dan ook een van de grotere redenen is dat mijn laatste relatie kapot is gegaan...

Misschien moeten wij mannen uitwisselen :+ ?

Op Tinder weet ik het nog zo expliciet niet maar relatieplanet enzoooooo pfffff allemaal willen ze kids whahahaha. Stuur maar door hahaha

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 17:22

Mag je je hier ook melden voor advies buiten Tinder om?
Om nu apart een topic te maken vind ik ook al wat en hier zitten volgens mij wel de "ervaringsdeskundigen". :') _/-\o_

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 17:31

Skittle man negeert me op de app -O-
Nu gaan er natuurlijk weer allemaal doemscenario's door mijn hoofd :')

Dat deed de vorige tinderman ook ineens en die had toen een ander :(

Van mij mag je Maaike!