Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 17:41

Yvankaxx schreef:
Ik heb het altijd koud. Nu heb ik de kachel op 21 gezet (mag eigenlijk maar op 20) en als mijn moeder over een half uurtje thuiskomt dan staat hij braaf weer op 20 O:)

Hier staat de verwarming altijd op 21,5 :o En dan heb ik het alsnog koud.

_Yasmine_

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 17:43

Ik heb hem ook net hoog gezet! heerlijk! :j
Bank naast de kachel.

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 17:47

Ik ben ook een verschrikkelijke koukleum en bij mij staat 'ie ook wat hoger, ik weiger om het binnen koud te hebben. :+

JolisaJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 17:47

Selina schreef:
Yvankaxx schreef:
Ik heb het altijd koud. Nu heb ik de kachel op 21 gezet (mag eigenlijk maar op 20) en als mijn moeder over een half uurtje thuiskomt dan staat hij braaf weer op 20 O:)

Hier staat de verwarming altijd op 21,5 :o En dan heb ik het alsnog koud.

Wat ben ik dan blij met onze houtkachel. Stoken maar! :Y)

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 17:48

Hier staat de houtkachel aan, met een beetje mazzel eindigt de temperatuur in de woonkamer op 25/26 graden _O-

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 17:53

Yvankaxx schreef:

Kom maar lekker hier wonen. Ik heb hem altijd op 22 graden. Anders heb ik het echt koud.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 18:00

In mijn oude huis stond hij op 25 :+ , huis werd niet warmer dan 21 a 22 graden dan :P

Seventeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 18:04

Hier staat de verwarming de hele dag op zo'n 15 graden, en ik heb het niet koud :P Momenteel op 14,5
's avonds doen we de houtkachel aan, maar is lastig stoken aangezien we in een groot huis wonen, met een zeer onpraktische veel te grote woonkamer.

Confession: Ik heb mijn hele familie onder de duim. :+ Dan moeten we ergens om lachen, of heeft iemands iets 'goeds' gedaan, bijvoorbeeld het gehakt gekruid, dan roep ik iedereen ter attentie, zeg ik wat we moeten doen ( applaus geven) tel ik af van 3 tot 0, en gaat iedereen klappen :')

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 18:08

'S avonds hebben we de houtkachel aan en is het een graad of 23/24, heerlijk :D Dan heb ik het gewoon lekker warm. Nu was 21 graden met een dik vest en een fleecedekentje aardig te doen := Ik ben als enige in huis altijd koud, niet handig..

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 18:10

Kunnen we nu weer verder ontopic gaan ipv over temperaturen te praten? :Y)

manon_goldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 18:55

Confession 1:Ik heb best veel vrienden maar toch denk ik vaak dat niemand me aardig vindt :o
Confession 2: Ik vind mijn eigen confession triest en arrogang klinken..

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 19:01

Ik moet aan de slag voor een groepsopdracht maar heb net een nieuwe computer en ga dus liever gamen dan aan school zitten. Ik open de appjes dus ook maar niet anders krijg ik weer 'We kunnen zien dat je het gelezen hebt dus antwoord dan.'

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 19:02

Heb morgen mn eerste examen en ik kon me vanmiddag zo slecht concentreren dat ik het huis maar ben gaan stofzuigen (en dat terwijl morgen de schoonmaakster komt) :')

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 19:24

Confession: Zoals iedere week stond de vieze, stinkende vuilniszak van de buurvrouw weer eens voor mijn deur. Vanmorgen viel ik er bijna over. Ze laat hem dan open staan, zodat ze hem verder kan vullen, maar geen stank in haar appartement heeft en ze zet hem zo dat zij er zeker geen last van heeft. Ik heb haar iedere week vriendelijk gevraagd die vuilzak voor haar eigen deur te laten staan, omdat ik daar niet van gediend ben om mijn nek te breken over haar stinkende rommel.
Vanmorgen was ik het echter zo zat, dat de open vuilzak zo voor haar deur heb geparkeerd, dat toen ze de deur open deed om haar dochter naar school te brengen en de zak buiten te zetten, hij bij haar naar binnen viel en alles over de grond lag :') . Ben benieuwd of ze het volgende week weer doet, zoja zal hij weer zo voor haar deur staan, net zolang tot ze het leert.

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 19:40

poetser schreef:
Confession: Zoals iedere week stond de vieze, stinkende vuilniszak van de buurvrouw weer eens voor mijn deur. Vanmorgen viel ik er bijna over. Ze laat hem dan open staan, zodat ze hem verder kan vullen, maar geen stank in haar appartement heeft en ze zet hem zo dat zij er zeker geen last van heeft. Ik heb haar iedere week vriendelijk gevraagd die vuilzak voor haar eigen deur te laten staan, omdat ik daar niet van gediend ben om mijn nek te breken over haar stinkende rommel.
Vanmorgen was ik het echter zo zat, dat de open vuilzak zo voor haar deur heb geparkeerd, dat toen ze de deur open deed om haar dochter naar school te brengen en de zak buiten te zetten, hij bij haar naar binnen viel en alles over de grond lag :') . Ben benieuwd of ze het volgende week weer doet, zoja zal hij weer zo voor haar deur staan, net zolang tot ze het leert.

Net goed! :')

Ik heb gisteren m'n laminaatvloer gedweild met Glassex, omdat het andere spul op was en ik geen zin meer had om nog nieuwe te halen. Het is wel streeploos schoon geworden trouwens :+

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 21:19

poetser schreef:

Held _/-\o_ _/-\o_

ik ging net buffetten met familie -O- en ik doe wel lekker chagrijnig maar stiekem was die serveerder best charmant waar mijn familie me aan wilde koppelen :=

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 22:11

Confession: ik vind het altijd hilarisch als van die kleine beginners van hun pony's donderen :o

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 22:14

guusje_h schreef:
Confession: ik vind het altijd hilarisch als van die kleine beginners van hun pony's donderen :o

Ik ben dan altijd weer jaloers op hun flexibiliteit :') als ik van een paard af val moet ik eerst even mijzelf weer in de plooi trekken en stukje lopen om te zien of alles nog oke is ipv dat ik er binnen een paar tellen weer erop zit :')

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 22:20

vuurneon schreef:
guusje_h schreef:

Ik ben dan altijd weer jaloers op hun flexibiliteit :') als ik van een paard af val moet ik eerst even mijzelf weer in de plooi trekken en stukje lopen om te zien of alles nog oke is ipv dat ik er binnen een paar tellen weer erop zit :')

Nou hier stappen ze niet zo weer op hoor :') Eerst een kwartier de les stilzetten en moeders die de bak in gerend komt en paps die het paard vervloekt. Een en al drama en ondertussen loop ik maar even richting paard om hem te vangen zodat niemand ziet hoe ik mijn gezicht niet in de plooi kan houden O:)

Franciee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 22:57

Een beetje een lang verhaal maar oke:

Ik heb van mijn moeder altijd geleerd dat je nooit met sokken aan mag slapen, want daar krijg je wintertenen van. Ik had geen idee wat dat was, maar ik wist wel dat ik geen winter tenen wilde :+ Ik heb dus ook nooit met sokken aan geslapen en altijd als ik bij vriendinnetjes/nichtjes ging logeren dan zei ik: Je mag niet met sokken aan slapen want dan krijg je wintertenen :wow: Op ieder logeerpartijtje.

En echt een jaar geleden (ben nu 18) kom ik er achter dat je er dus geen winterteen van kunt krijgen en ze het alleen zei omdat ze het vies vond....

En ik typ soms woorden in en als er dan geen lijntje onder staat (van je typt het fout) dan typ ik het altijd anders om te checken of de spellingscontrole het nog wel doet :o

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 23:00

Franciee schreef:
Een beetje een lang verhaal maar oke:

Ik heb van mijn moeder altijd geleerd dat je nooit met sokken aan mag slapen, want daar krijg je wintertenen van. Ik had geen idee wat dat was, maar ik wist wel dat ik geen winter tenen wilde :+ Ik heb dus ook nooit met sokken aan geslapen en altijd als ik bij vriendinnetjes/nichtjes ging logeren dan zei ik: Je mag niet met sokken aan slapen want dan krijg je wintertenen :wow: Op ieder logeerpartijtje.

En echt een jaar geleden (ben nu 18) kom ik er achter dat je er dus geen winterteen van kunt krijgen en ze het alleen zei omdat ze het vies vond....

En ik typ soms woorden in en als er dan geen lijntje onder staat (van je typt het fout) dan typ ik het altijd anders om te checken of de spellingscontrole het nog wel doet :o

Hahaha ik kwam daar dus op mijn 21e(!) achter dat slapen met sokken dus niet erg is. En bedankt mam..

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 23:09

Vroeger dacht ik altijd dat als je met sokken aan ging slapen, of met een elastiekje om je pols, dat je voeten of handen eraf zouden gaan.. Thnx pap en mam..

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 23:11

Missy_ schreef:
Vroeger dacht ik altijd dat als je met sokken aan ging slapen, of met een elastiekje om je pols, dat je voeten of handen eraf zouden gaan.. Thnx pap en mam..

Jaaa dat elastiekje om je pols! Dat hebben mijn oma en moeder mij ook ooit verteld. Er was een jongetje doodgegaan doordat ie met een elastiekje om zn pols had geslapen. Sinds vorig jaar durf ik ook pas een elastiekje om mn pols te laten 's nachts :')

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 23:16

Confession: ik kijk nu 101 Dalmatiers and I'm loving it.

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 23:19

Amandavd schreef:
Confession: ik kijk nu 101 Dalmatiers and I'm loving it.

Ik ook!
En kom tot de conclusie dat ik die film ook bijna 101x gezien heb, maar dan de tekenfilm versie op videoband. Haha!