zigranta schreef:Jaaa [naam]! Vorig jaar je op de foto gezet, wilden dit jaar weer gaan, maar dat wordt niet wat ben ik bang!
Oh ja dat was jij ja

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rebecca schreef:zigranta schreef:Jaaa Rebecca! Vorig jaar je op de foto gezet, wilden dit jaar weer gaan, maar dat wordt niet wat ben ik bang!
Oh ja dat was jij ja, je moet niks
. We hebben gelukkig al 2 mooie avonden gehad , ik vrees alleen dat zaterdag roet in het programma gaat gooien
Knakker schreef:ik verwacht morgen heel veel bijzondere foto's in dit topic, de verwachtingen zijn er in ieder geval wel naar
Chasey schreef:Knakker schreef:ik verwacht morgen heel veel bijzondere foto's in dit topic, de verwachtingen zijn er in ieder geval wel naar
OOh ik ga snel mijn camera laden!! Ik vind het wel erg jammer voor de evenementen, maar ik vind het ook wel weer 'spannend' dat er iets komt![]()
joolien, Aha! Die heb ik inderdaad wel eens in de lucht gezien.Maar wist niet dat het zo heette. Mooie die laatste!!
Joaltijd schreef:[naam] schreef:Poeh als het regent en onweert blijven de specials aan de grond , heel soms met beetje regen gaan sommige die hards met een ronde ballon omhoog. Maar met deze voorspelling denk ik dat het een flop word
Alles blijft toch onder als er onweer wordt voorspeld?
Mariska_28 schreef:Een collega van mij is morgen in Rotterdam om daar zomer carnaval te vieren... Ook daar zullen ze wel balen van het weer..