marrlinde schreef:Wat fijn dat je toch nog wat gevonden hebt Tink!! Wil je hem showen of niet?
Alleen via pb, komt eraan!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)
Zijn ze nog steeds getrouwd?
Prairy schreef:De jurk is wel van die tijd qua vorm, maar idd niet qua kleur
Ik vind de hoed wel erg gaaf

Die hupjes wit helpen ook niet erbij. Hoe heeft ze die jurk destijds gekozen? Vond ze hem mooi of was het de kleur of de prijs of puur ff snel opschieten dus doe die maar?
), mijn draaiboek steeds langer en de doos met decoratie zit nu ook vol
...
Dat is dan wel weer leuk. Prairy schreef:Mooie jurk hoor Femm!
Oh man, jij zegt 6 weken en ik denk gelijk, oh oliebol, ik ook nog maar 8 weken![]()
Ik ben zo blij dat de checklist op TPW eindelijk korter wordt (maar die in mijn Excel sheet helaas steeds groter), mijn draaiboek steeds langer en de doos met decoratie zit nu ook vol
...
Vanavond met mijn moeder en zusje shoppen voor hun jurkenDat is dan wel weer leuk.

je maakt me nerveus hahaha. Femm_k schreef:Prairy schreef:Mooie jurk hoor Femm!
Oh man, jij zegt 6 weken en ik denk gelijk, oh oliebol, ik ook nog maar 8 weken![]()
Ik ben zo blij dat de checklist op TPW eindelijk korter wordt (maar die in mijn Excel sheet helaas steeds groter), mijn draaiboek steeds langer en de doos met decoratie zit nu ook vol
...
Vanavond met mijn moeder en zusje shoppen voor hun jurkenDat is dan wel weer leuk.
Dankjewel.
Spannend hè!
Excel sheet? Draaiboek? Checklist? Whut... Ik heb niks van datje maakt me nerveus hahaha.
Spannend idd

Lekker
Prairy schreef:Femm_k schreef:Dankjewel.
Spannend hè!
Excel sheet? Draaiboek? Checklist? Whut... Ik heb niks van datje maakt me nerveus hahaha.
SorrySpannend idd
![]()
Controlfreak die gek is op lijstjes en een zeef als geheugen heeft (zie: lijstjes)
Mijn schoonmoeder is in soort mokka/brocaat getrouwd. Heel apart, maar wel mooi! Het stond haar ook supergoed. Echt wat voor haar