Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tazzey

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 15:37

De oogschaduw die ik erin heb zitten is qua pigment echt prima. De nagellak is mijn ding niet. Dekt slecht, small kwastje, vierkante dop.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 16:16

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 17:09

Hey wat geinig, die invisibobble elastiekjes heb ik toevallig van de week gekocht, in het knalroze :D

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 22:10

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 23:26

Pfoe, heftig hoor. Maar ik vind her wel onwijs interessant om er zo over te lezen! Netjes geschreven :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 23:39

A Spoonful of Dork is toch een blog van één van onze Bokkers? Of ben ik nou gek geworden... Zag hem voorbij komen in een artikel van Teskuh, de beautyblogger!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 23:58

Ahum gek-ben-je-sowieso ahum. :=

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 10:50

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 11:01

lieveli schreef:

:')

Maar klopt, inderdaad een "boktblogger". Wat gaaf!

Afgelopen dinsdag ben ik naar het concert van Broken Bells geweest en heb daarover een stukje geschreven:
BROKEN BELLS @ MELKWEG AMSTERDAM

Ik heb alleen een hele tijd zitten kloten met de camera-instellingen en ben nog steeds niet echt tevreden over de foto's. Is er toevallig iemand hier met meer fotografie-ervaring die een richtlijn kan geven voor camera-instellingen tijdens een concert? :+
Laatst bijgewerkt door xSaarSaar op 05-04-14 11:21, in het totaal 2 keer bewerkt

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 11:14

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 11:53

Marit schreef:
Pfoe, heftig hoor. Maar ik vind her wel onwijs interessant om er zo over te lezen! Netjes geschreven :j

Bedankt. Wat leuk om te lezen. Beschouw het zelf niet als heftig, maar als waardevol. Natuurlijk soms wel pittig maar zou voor geen goud willen ruilen. Wie wil er nou niet keer op keer verliefd worden? :') :D Laat maar komen! ;)

Yv_ schreef:
Polivy schreef:
Nog even voor het weekend echt begint: De fasen van een uitzending voor militair & thuisfront.

Wat grappig, zag 'm bij een oud klasgenootje op facebook voorbij komen :D

Dat vind ik echt zo tof om te lezen, dit soort berichten. Je hebt zelf vaak geen idee in hoeverre je blog gedeeld wordt en dus ook niks over je bereik. Het schijnt soms ook op LinkedIn bv gedeeld te worden. Dat is ook niet te volgen, net als Facebook, want dat is vaak afgeschermd. Dus dit zijn echt toffe berichten :D

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 11:54

xSaarSaar schreef:
lieveli schreef:

:')

Maar klopt, inderdaad een "boktblogger". Wat gaaf!

Afgelopen dinsdag ben ik naar het concert van Broken Bells geweest en heb daarover een stukje geschreven:
BROKEN BELLS @ MELKWEG AMSTERDAM

Ik heb alleen een hele tijd zitten kloten met de camera-instellingen en ben nog steeds niet echt tevreden over de foto's. Is er toevallig iemand hier met meer fotografie-ervaring die een richtlijn kan geven voor camera-instellingen tijdens een concert? :+

Er zat hier toch een bokkende blogger die juist ook veel concerten deed? Ik ga voor je nadenken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 15:13

lieveli schreef:

_O- Klopt :D

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 15:57

missRosanne schreef:
Ik hoorde zojuist op 3fm dat ze zoeken naar dat schattige meisje wat op de foto staat met de RHCP. :D
Ben echt benieuwd of ze haar vinden.

Wat grappig! Ik ben ook erg benieuwd maar ben bang van niet.

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 15:58

xSammyJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 23:52

Ik vind normaal brood gewoon niet lekker of het nou 's ochtends is of 's avonds! Tosti's of broodjes uit de oven lust ik dan weer wel. Ik eet meestal rond een uur of 11 mijn 'ontbijt' eerder krijg ik ook niets weg maar dan kan ik ook best wel een avondmaaltijd wegkrijgen hoor :D
IK heb weer wat reacties achter gelaten op sommige blogs van jullie, leuk om dat zo bij te houden!

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 10:22

missRosanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 12:40

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 13:50

Polivy schreef:

Bedankt. Wat leuk om te lezen. Beschouw het zelf niet als heftig, maar als waardevol. Natuurlijk soms wel pittig maar zou voor geen goud willen ruilen. Wie wil er nou niet keer op keer verliefd worden? :') :D Laat maar komen! ;)

Citaat:
Nog even voor het weekend echt begint: De fasen van een uitzending voor militair & thuisfront.
Citaat:
Wat grappig, zag 'm bij een oud klasgenootje op facebook voorbij komen :D

Dat vind ik echt zo tof om te lezen, dit soort berichten. Je hebt zelf vaak geen idee in hoeverre je blog gedeeld wordt en dus ook niks over je bereik. Het schijnt soms ook op LinkedIn bv gedeeld te worden. Dat is ook niet te volgen, net als Facebook, want dat is vaak afgeschermd. Dus dit zijn echt toffe berichten :D

Ja dat is inderdaad erg leuk om te lezen he!! Ik zag vd week dat mijn laatste blogpost meer dan 20 keer gedeeld was via Linkdin. Geen idee waar het allemaal naar wie het allemaal is gegaan. Maar mn blog werd direct vaker bezocht. Leuk als mensen je verhaal weten te waarderen.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 13:58

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 17:23

Leuk artikel Marit! Ik weet nu ook meteen naar welke fotograferende boktblogger ik op zoek was. :Y)

Charlotte, heb jij nog een tip voor dé camera-instelling tijdens concerten?

Navanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 19:29

Hoi!! Mag ik hier ook meepraten :)) Ik blog nu over mijn werk, en als ik dat een beetje goed bij kan houden, wil ik kijken of ik het wat breder kan gaan doen.
Ik ben echt net begonnen en als het goed is gaat er vanavond een nieuwe online. Ik wilde eigenlijk in het engels, maar merk dat ik toch makkelijker in het nederlands schrijf nu ik minder engels praat... ( ik moet nodig weer eens naar de UK )
Ik ben erg benieuwd waar jullie allemaal over bloggen, en zal dat eens gaan uitpluizen vanavond!

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 19:38

xSaarSaar schreef:
Leuk artikel Marit! Ik weet nu ook meteen naar welke fotograferende boktblogger ik op zoek was. :Y)

Charlotte, heb jij nog een tip voor dé camera-instelling tijdens concerten?

Moeilijk te zeggen! Hangt van je camera, je lens en de omstandigheden af. Heb je wat meer details? Stuur me anders even een pb, anders gaan we offtopic :)

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 09:39

Zoeva Naturally yours palette

Ik heb voor de eerste keer geprobeerd er ook foto's van mezelf bij te zetten. Aangezien ik merk dat dit echt gewenst is voor zulke soort blogs :)
Zouden de fotografie bokkers me aub nog wat tips willen geven hierbij :) Dit is de eerste maal dat ik het geprobeerd heb.

Overigens aan iedereen. Hoe krijg ik die witruimte weg ? Als ik mijn post typ staat alles netjes vlak onder elkaar en als ik het online zet zijn er ontzettend veel witte ruimtes, hoe kan dit ?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 09:44

Oeh, ik ga meteen even lezen Morrow, ben zo ontzettend benieuwd naar het pigment enzo!!
Edit: Ik zie geen grote witte ruimtes hoor? Finishes is trouwens zonder c ertussen :).
Vind het pigment mooi, niet overdreven goed gepigmenteerd, goed draagbaar. Leuk palette :j.

Ik heb Clairvoyant Visitor vandaag.