Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lieveli schreef:Ahum gek-ben-je-sowieso ahum.
Polivy schreef:Nog even voor het weekend echt begint: De fasen van een uitzending voor militair & thuisfront.
Marit schreef:Pfoe, heftig hoor. Maar ik vind her wel onwijs interessant om er zo over te lezen! Netjes geschreven
Yv_ schreef:Polivy schreef:Nog even voor het weekend echt begint: De fasen van een uitzending voor militair & thuisfront.
Wat grappig, zag 'm bij een oud klasgenootje op facebook voorbij komen
xSaarSaar schreef:lieveli schreef:Ahum gek-ben-je-sowieso ahum.
Maar klopt, inderdaad een "boktblogger". Wat gaaf!
Afgelopen dinsdag ben ik naar het concert van Broken Bells geweest en heb daarover een stukje geschreven:
BROKEN BELLS @ MELKWEG AMSTERDAM
Ik heb alleen een hele tijd zitten kloten met de camera-instellingen en ben nog steeds niet echt tevreden over de foto's. Is er toevallig iemand hier met meer fotografie-ervaring die een richtlijn kan geven voor camera-instellingen tijdens een concert?
Polivy schreef:Pfoe, heftig hoor. Maar ik vind her wel onwijs interessant om er zo over te lezen! Netjes geschreven
Citaat:Nog even voor het weekend echt begint: De fasen van een uitzending voor militair & thuisfront.Citaat:Wat grappig, zag 'm bij een oud klasgenootje op facebook voorbij komen
Dat vind ik echt zo tof om te lezen, dit soort berichten. Je hebt zelf vaak geen idee in hoeverre je blog gedeeld wordt en dus ook niks over je bereik. Het schijnt soms ook op LinkedIn bv gedeeld te worden. Dat is ook niet te volgen, net als Facebook, want dat is vaak afgeschermd. Dus dit zijn echt toffe berichten
xSaarSaar schreef:Leuk artikel Marit! Ik weet nu ook meteen naar welke fotograferende boktblogger ik op zoek was.
Charlotte, heb jij nog een tip voor dé camera-instelling tijdens concerten?