Die hitte ook niet trouwens, houd ik helemaal niet van .
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shirley schreef:Misschien houdt ze jou dan gewoon voor de gek
Agossie schreef:Ik zag het...Bij mij in het lijstje staat nog 28 graden. Wat erger is, is dat de luchtvochtigheid ontzettend hoog wordt, dus benauwd met hoge temperaturen. Nee, daar kijk ik niet naar uit...
Overigens, bij KNMI staat:
Maandag 22/25
Dinsdag 19/28
Woensdag 18/27
Ik houd dus hoop dat die hoge temperaturen in het uiterste zuidelijkste puntje zitten en dat wij meer tegen de 19/20 graden gaan zitten. Gelukkig koelt het wel af 's nachts.
Rienn schreef:Agossie schreef:Ik zag het...Bij mij in het lijstje staat nog 28 graden. Wat erger is, is dat de luchtvochtigheid ontzettend hoog wordt, dus benauwd met hoge temperaturen. Nee, daar kijk ik niet naar uit...
Maandag 22/25
Dinsdag 19/28
Woensdag 18/27
Ik houd dus hoop dat die hoge temperaturen in het uiterste zuidelijkste puntje zitten en dat wij meer tegen de 19/20 graden gaan zitten. Gelukkig koelt het wel af 's nachts.
Heeeeele blije ik! Sorry dames!
Hebben jullie een hele andere KNMI dan ik? Zie alleen maar 18/22 graden staan.
Rienn schreef:Agossie schreef:Ik zag het...Bij mij in het lijstje staat nog 28 graden. Wat erger is, is dat de luchtvochtigheid ontzettend hoog wordt, dus benauwd met hoge temperaturen. Nee, daar kijk ik niet naar uit...
Maandag 22/25
Dinsdag 19/28
Woensdag 18/27
Heeeeele blije ik! Sorry dames!
Hebben jullie een hele andere KNMI dan ik? Zie alleen maar 18/22 graden staan.