Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 20:23

Moderatoropmerking:
Zojuist enkele keren namen moeten verwijderen uit het topic. Zoals inmiddels bekend is het niet toegestaan om namen te noemen.

liousca

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 20:43

Charaz schreef:
Volgens mij is het een vraag of de jurk toch niet uit oude pekela komt, het zou speculeren zijn wanneer ze zegt dat de jurk vast uit Oude Pekela komt.

*\o/* eens! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 20:53

De jurk komt ook niet uit Pekela, als dat zo was zou ik hem wel zijn gaan halen, want dat is voor mij maar een klein eindje rijden.
Heb van tevoren haar naam i.c.m het rekeningnummer gegoogled, maar ben niks tegengekomen. Ik ben benieuwd hoe (en of) ze op mijn mail reageert.

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 21:38

Pff ben zo boos! |(

Heb vanmiddag 4 kaartjes gekocht op marktplaats voor mij en mijn vriendinnen voor 200,- voor het concert vanavond van One Direction.
Helemaal goed geregeld, geld overgemaakt en kaartjes gekregen via de mail. Dus wij helemaal blij naar Amsterdam gereden, en dan blijken de kaarten gewoon hartstikke nep te zijn!! Pff, we konden wel janken! Wat bezielt dit soort mensen!! Wij waren ook niet de enige, er stonden zeker wel 20 andere meiden huilend voor de deur, kaartjes ook allemaal nep.

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 21:50

Kon je opzich ook wel na gaan Mies!
dat concert was in no-time uitverkocht.
beetje met gezond verstand kun je dan wel na gaan dat het nep is als het eigenlijk te mooi is om waar te zijn.
Tickets koop ik daarom alleen bij officiële verkooppunten ;)

natuurlijk snap ik ook dat je erg baalt omdat je nu gewoon je geld kwijt bent :(:)

Klaaswoeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 21:54

Tsja voor wat betreft kaartjes is het altijd oppassen. Daar waarschuwen alle clubs, concerthallen en artiesten ook voor. Blijft erg naar dat je daar voor Jan met de korte achternaam staat en heel veel geld kwijt bent, maar je kan niet zeggen dat je het niet had geweten.

Ik ben bijna alles kwijt wat ik kwijt wil :) barebackpad was snel reactie op van iemand die hem wou komen halen maar kreeg later bericht dat ze een nieuw zadel had gekocht wat niet op de planning stond en het dus niet door ging. Wel jammer, was goed geregeld geweest maar ik denk dat ik er nog wel vanaf kom. Wil ook nog steeds mijn Ariat jodphurs/wandelschoenen op MP en BM zetten maar kom er steeds niet aan toe :P (dan is het lastig verkopen natuurlijk..:P).

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 09:23

Oef, wat zonde van de kaartjes.... veel geld èn nog eens voor niks er naartoe gereden... :(:)
Wat hebben jullie toen gedaan de rest van de avond...?

Ariats verkopen wel aardig denk ik toch? Wat voor maat en type is het :)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 09:34

Wuis schreef:
De jurk komt ook niet uit Pekela, als dat zo was zou ik hem wel zijn gaan halen, want dat is voor mij maar een klein eindje rijden.
Heb van tevoren haar naam i.c.m het rekeningnummer gegoogled, maar ben niks tegengekomen. Ik ben benieuwd hoe (en of) ze op mijn mail reageert.

De post is tegenwoordig ontzettend traag.. Vriendin van mij had op maandag een kaartje voor mij op de post gegooid en ik kreeg hem pas zaterdag binnen. Er is nog een heel klein beetje hoop dus voor je :))

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 09:43

Post is idd erg traag op dit moment.
En er raakt ook weer wel eens wat zoek -:(- 2 weken geleden iets naar m'n schoonzusje gestuurd maar die heeft het nog steeds niet. Vrees dat het ook niet meer gaat aankomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 09:46

Ik hoop dan maar dat 'ie vandaag binnenkomt! Zo niet, dan ben ik toch echt opgelicht vrees ik.. Het was geen enorm bedrag, maar wilde de jurk gewoon enorm graag hebben. Hij is uit een collectie van 2009, en ik heb hem zelf ook gehad, alleen is hij kapot gegaan. Het was dus een buitenkansje om deze jurk, ook nog eens in de maat die ik zoek, in mijn bezit te kunnen krijgen.

Ze heeft overigens nog niet op mijn mail gereageerd..

Klaaswoeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 11:01

Het zijn bruine Barn Yard Lace maat 39, had ze gekocht omdat ik naar IJsland op stage zou gaan en dan wou ik graag wandelschoenen+schoenen voor paardrijden. Maar de stage ging niet door en als wandelschoenen zijn ze me eigenlijk te groot plus dat ik nou échte (van die enorm lompe) wandelschoenen heb gekocht. Dus dan zijn ze een beetje over.

Van die kleding die je zelf had op MP terugvinden vind ik ook altijd leuk. Heb een keer een broek gevonden (was destijds mijn eerste 'grote mensen broek' :P) die ik zelf helemaal had afgedragen en dus lelijk was maar iemand bood hetzelfde type aan, alleen een maat langer. Bleek toen ik hem thuis had dat het twee maten langer was en een maat wijder, dus eigenlijk is ie een stuk te groot maar toch leuk dat je soms nog oude collectie kleding kan 'terug' kopen.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 15:00

Heb vanmorgen op de rommelmarkt gestaan en voor 80 euro aan meuk verkocht :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 15:31

Het jurkje is vandaag toch nog aangekomen!! *\o/*

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 15:37

Das fijn wuis!!

kathy9814

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 18:32

ik had een advertentie staan op marktplaats dus van spijkerbroeken, en ik kreeg een mail en ging hem heel aandachtig lezen. ik schrok mezelf echt kapot ! en heb het ook aan mijn moeder laten lezen :P

er stond in de mail (ongeveer heb de mail niet meer)

hallo,

ik zoek iemand die een rollenspel wil spelen 1 op 1 en aan mij kan blootgeven in een openbare bibliotheek.
een soort toneelstuk.
hij gaf dus ook zijn naam door en zijn leeftijd 36 en waar hij woonde, ik wil de vervoers kosten betalen en je er 100 euro voor geven. zonder je ouders.

wat verzinnen mensen rare acties, volgens mij een pedo ofzo ... de naam was niet vindbaar

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 21:23

Pffff...

Ik heb weer iemand die mij mailt
Ik vraag €5,- voor een product incl. verzenden
Vraagt de persoon die mij mailt of ze niet voor €3,- incl. verzenden mag hebben omdat ze 'm op al in een andere advertentie goedkoper heeft gezien.

Ik haal m'n inkoopkosten op deze manier er nog maar net uit.
De verzendkosten zijn totaal al €1,08

Dit is al het 3e mailtje van haar, best moeilijk om dan nog beleeft te blijven.

kathy9814

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 22:07

Suusie22 schreef:
Pffff...

Ik heb weer iemand die mij mailt
Ik vraag €5,- voor een product incl. verzenden
Vraagt de persoon die mij mailt of ze niet voor €3,- incl. verzenden mag hebben omdat ze 'm op al in een andere advertentie goedkoper heeft gezien.

Ik haal m'n inkoopkosten op deze manier er nog maar net uit.
De verzendkosten zijn totaal al €1,08

Dit is al het 3e mailtje van haar, best moeilijk om dan nog beleeft te blijven.

hahah echt om die 2 euro ...

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 09:10

Ja, dan besteld ze m toch bij de ander?? Haha
Nu reageert ze niet meer

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 10:12

Zonet weer een e-mail gehad met de vraag of 1 euro hoger dan het hoogste bod ook goed was.
Tja, niks mis met de vraag en is prima wat mij betreft, dus dat ook zo beantwoord.
Nu vast weer wachten op een afspraak e-mail die niet zal komen... ;)

En een andere vraag over de krabton: hoe vaak heeft de kat eraan gekrabt?
Ik heb het niet geteld. _O-

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 10:16

Haha, nou, ik heb hem sinds *datum*, op 1 mei heeft hij 6 keer gekrabt met de linkervoorpoot en 5 keer met de rechtervoorpoort, op 2 mei voelde kat zich wat minder speels en heeft hij slechts 3 keer links en 4 keer rechts gekrabt. Op 3 mei was poes erg gefrustreerd en heeft de krabton het moeten vergelden, kat heef in totaal 20 keer gekrabt, of dit gelijk verdeeld was weet ik niet meer... |o

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 10:29

hmm.. laat ik toch maar gaan tellen hoevaak de kat aan de krabton krabt, misschien zet ik ´m ooit op marktplaats en wil er iemand misschien precies weten hoevaak de kat eraan heeft gekrabt.

_O- :roll: |o

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 10:30

Ik heb weer een dekje en hopelijk ook een shirt verkocht :)

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 10:32

goed bezig Nienke :D

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 10:32

ik ga mijn advertenties maar weer even verwijderen en er opnieuw opzetten ;)

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 10:48

Hebben jullie dan niet de hele tijd een camera op de krabpaal gericht staan ?
Dan kunnen mensen precies zien wat er mee gebeurd is, vind dit eigenlijk niet meer dan normaal ...

Zo zou ik ook graag willen weten tot welk niveau mijn tweedehands rijbroek is gekomen en op welke feestjes het leuke jurkje is geweest waarop ik mijn oog heb laten vallen :j