In Eindhoven hingen nu inderdaad ook blauwe draken, maar die hingen er vorige week nog niet
dressuur518
Geplaatst: 28-01-14 23:07
In de voorjaarsvakantie ga ik waarschijnlijk naar eindhoven met mn zusje, omdat ze daar een grote schoenen kelder schijnen te hebben? En anders word het Almere, dat is toch wat dichterbij!
Vind de schoenenkelder in Eindhoven nou niet echt extreem groot ofzo, gewoon een schoenenhoek. Als je er ver voor moet reizen zou ik er niet voor naar Eindhoven komen
Aranel
Geplaatst: 30-01-14 08:26
Ik ben gisteren ook even bij Almere wezen kijken viel mee met de drukte! Heb niet veel bijzonders gekocht, een trui, 2 leggings, 2 paar sokken, 5pack strings, oorbellen, vanille geurstokjes en de laarzen waar ik voor ging En nog wat dingetjes want al met al was ik toch 65 euro kwijt.
Ik was er ook Had geen zin om kleren te passen, heb wel schoenen, sokken, sloffen, handschoenen en een haarborstel gekocht. Twintig euro binnengebracht bij ze.
Ben gisteren naar de Primark in Almere geweest. Viel me qua kleding redelijk tegen .. Alleen een leuke rode blazer mee genomen. Voor de rest veel accessoires mee genomen. Leuke sjaaltjes voor 2,00, makeuptasjes, sloffen etc.
Vandaag na mijn tentamen even de Primark in Eindhoven binnen gelopen en met broek, blouse voor vriendlief, shirtje, lang shirt, heeeele leuke pyama en 3 bh setjes de deur weer uitgelopen. Nog geen 40 euro kwijt! Leuk shoppen zo.
Ash_
Geplaatst: 01-02-14 15:16
Weet iemand of er ook babykleren zijn en dan met name mutsjes?