Jolliegirl schreef:Reageer je niet op de tape??
Taping is een vak apart...je kan er behoorlijk wat kwaad mee doen als je niet weet hoe te tapen..
Überhaupt rondom een arm gaan met rekbaar tape vind ik bijzonder.
De hoeken zijn ook niet netjes afgerond..
Wat is er overbelast? Welke spiergroep/pezen?
En welke daarvan moeten ondersteund worden door deze tape?
Hij zit rondom je strekspier..wat totaal geen doel heeft nu, en die plek is naar mijn idee onlogisch om de tape op zn plek te houden..
En daarna nog een baan in het polsgebied..wat pezen en spieren naar je vingers belemmerd..
Bij meer pijn...gewoon verwijderen die tape.. dit kan makkelijk met olie.
Ik heb het door mijn Fysio laten tapen.
Ben eerst behandeld voor dat de tape erop is gegaan.
Ik heb pijn/last van de spier die dus nu warm/pijnlijk is, en die loopt vanaf de pols naar mijn elleboog.
De elleboog is ook gevoelig/pijnlijk.
Van het polsgebied heb ik zelf aangelegd, volgens de fysio mocht dat als ik bang was als het los zou raken.
Vooral met slaap is dat een dingetje. (Deze heb ik nu wel los gehaald, en kan het altijd nog deels weg knippen (licht blauw)
Als ik komende dagen nog pijnlijker word zal ik het verwijderen.
Telpeva schreef:Heeft je fysio aangegeven wat het doel is en wat hij/zij vermoedt Siggislief? Het lijkt mij iets met als doel om de beweging in de pols en elleboog wat te begrenzen, wat zou kunnen helpen bij irritatie van de zenuw. Maar dat is een gok van mijn kant, mede doordat je het laatst erover had dat je niet kon leunen op je ellebogen, dat kan ook een symptoom zijn dat er wat met een armzenuw is.
Maar dat is echt heel dik beïnvloed door mijn eigen ervaringen omdat ik het aan mijn zenuwen heb, voor hetzelfde geld is het iets anders.
Hij vermoed dat het overbelast is, had/heb al een jaar een peesontsteking in de schoudergebied
en eigenlijk sinds kort is het verminderd en hielden de afspraken om de 2 weken.
En door dit grapje/gezeik mag ik nu wekelijks weer terug komen.
Kan eigenlijk nu nog steeds niet op mijn arm/elleboog leunen zonder pijn/tinteling
en koud-warm gevoel te ervaren in de rechter arm/hand.