Polarize schreef:Jolliegirl, ik bedoel meer dat het een afweging is dat "niet kunnen werken" niet betekent niks kunnen, maar door niet te werken er wel energie is voor eigen dingen. In de tuin bezig, huis leegtrekken, etc. dat kan op eigen tempo en wanneer het lichaam mee werkt.
Dit is het ergernissen topic, dus je leest ook alleen maar de negatieve dingen van mensen die ze erin zetten om even van hun af te schrijven. Niemand hoeft de dingen waar ze over klagen te verantwoorden voor vreemden en alles in detail uit te leggen.
In de trein zonet. "Dames en heren, excuses, ik rij daarnet Akkrum voorbij. Jullie kunnen bij Grou Jirnsum uitstappen en de volgende sprinter terug naar Akkrum nemen."
Dat eerste, helemaal mee eens. Je snapt toch zelf ook wel dat op je eigen tempo in een moestuin of huis bezig zijn iets anders is dan een baan hebben met druk en verantwoordelijkheden? Als ik lees wat voor klachten deze bokker-die-niet-genoemd-mag-worden heeft, dan snap ik heel goed dat werken er momenteel niet in zit, maar dat betekent niet dat ze dan maar hele dagen op de bank moet zitten zielig te zijn 
En dat tweede, oeps
Ook wel eens gehad, trein maakt ineens een noodstop dus ik dacht al 'oliebol er ligt iemand onder'. Nee hoor, 'Beste reizigers, dat was station Aerdenhout waar we hadden moeten stoppen, onze excuses.'