Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
black_kelpie schreef:Grindtuinen. Tuin is echt een te groot woord ervoor eigenlijk. Het lijkt wel een epidemie hier, alles wordt betonblok met grind en een paar sneue plantjes, man wat lelijk
Polarize schreef:Ik had een nieuwe piercing gekocht en was helemaal blij dat ie binnen was. Krijg alleen mijn oude piercing niet losgedraaiddenk dat de piercer iets te enthousiast is geweest met het aandraaien van de sluiting.
Heb een best wel smalle septum piercing dus die tools om de balletjes op het einde vast te pakken werken niet. Heb het al geprobeerd
Polarize schreef:Polarize schreef:Ik had een nieuwe piercing gekocht en was helemaal blij dat ie binnen was. Krijg alleen mijn oude piercing niet losgedraaiddenk dat de piercer iets te enthousiast is geweest met het aandraaien van de sluiting.
Heb een best wel smalle septum piercing dus die tools om de balletjes op het einde vast te pakken werken niet. Heb het al geprobeerd
Het heeft maar één mental breakdown over het Los draaien en meerdere over het balletje van de nieuwe piercing kwijt raken gekost, maar mijn piercing is verwisseld
Volgende keer dat ik een nieuwe koop wordt het een clicker