Welke “unpopular opinions” heb jij? Deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Welke “unpopular opinions” heb jij? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:09

Met kerst mag het. :j

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:15

Nee niet met kerst, want dan moet ik met de trein naar mn ouders en geen zin om ergens vast te komen te zitten in Schubbekutteveen op Kerstavond. Been there, done that, een keer was genoeg _O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:23

Foaly schreef:
Nee niet met kerst, want dan moet ik met de trein naar mn ouders en geen zin om ergens vast te komen te zitten in Schubbekutteveen op Kerstavond. Been there, done that, een keer was genoeg _O-

Was dat in 2005 :7?

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:34

Alleen met kerst verder niet.

Ik weet dat er een kerstavond was met inderdaad hele hoge stuifsneeuw wallen.
En onze buurman de weg aan het schoonmaken was met een loader en we zo thuis kwamen :)

En in (uit mijn hoofd) 2009 en 2012 met hier in limburg een pak sneeuw en -23
Nee laat maar...

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:35

Nee dat niet, uit mn hoofd was het 2019. Seinstoring bij Almere, heb heel Nederland gezien voor ik een keer in Groningen was :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:55

DuoPenotti schreef:
Alleen met kerst verder niet.

Ik weet dat er een kerstavond was met inderdaad hele hoge stuifsneeuw wallen.
En onze buurman de weg aan het schoonmaken was met een loader en we zo thuis kwamen :)

En in (uit mijn hoofd) 2009 en 2012 met hier in limburg een pak sneeuw en -23
Nee laat maar...

2005 was Enschede helemaal wit. Ik vond het geweldig :D.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:56

Foaly schreef:
Nee dat niet, uit mn hoofd was het 2019. Seinstoring bij Almere, heb heel Nederland gezien voor ik een keer in Groningen was :+

Ja, als je moet reizen is het poedersuiker.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:02

_San87_ schreef:
Foaly schreef:

Ja, als je moet reizen is het poedersuiker.

Dat ligt aan je vervoermiddel }>

In die tijd had ik een Panda 4x4 en dan moest je juist gas geven om ergens te komen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:03

Nou, in Enschede stond alles muurvast, met je 4xr panda was je ook nergens gekomen puur en alleen omdat je niet over andere auto's en bussen heen kunt.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:05

ja wij hadden toen ook onze 4x4 feroza nog.
Maar was toch blij dat de buurman onze straat aan het vegen was.
Want daar had de wind de sneeuw net vanuit een hoek te pakken gekregen dat er echt dikke hopen lagen, meer als de 25 kilometer die ik daarvoor had gehad. Waar uiteraard ook grotere wegen bij waren waar geschoven werd.

Maar weet niet of dat 2005 was.
Was bij ons wel echt op kerstavond zo extreem begonnen. Want de heenweg hebben we nog gewoon gereden.

Weet wel nog een keer op 25 november of zoiets, op een donderdag ochtend meen ik dat alles vast stond.
2004 of zo?

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:30

Marigold schreef:
UO: nu we elk nummer elk moment kunnen luisteren via spotify is het overdreven om helemaal een top zoveel radio uitzending te gaan luisteren om die nummers te horen.

*zeg ik die vroeger cassettebandje op record/pauze had met een lijstje van de top 40 erbij om de vooraf geselecteerde liedjes op te nemen voor in de walkman tijdens het fietsen naar school *

Jaaa, en dat dan die radiovent door het intro heenpraatte |(

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:37

verootjoo schreef:
Marigold schreef:
UO: nu we elk nummer elk moment kunnen luisteren via spotify is het overdreven om helemaal een top zoveel radio uitzending te gaan luisteren om die nummers te horen.

*zeg ik die vroeger cassettebandje op record/pauze had met een lijstje van de top 40 erbij om de vooraf geselecteerde liedjes op te nemen voor in de walkman tijdens het fietsen naar school *

Jaaa, en dat dan die radiovent door het intro heenpraatte |(

Ik heb met bepaalde nummers nog steeds dat ik precies weet waar het ‘bandje omdraai moment’ was. Dat je dan in een split second moest beslissen, de andere kant van het bandje overschrijven of niet..

En welk nr er na kwam, en wat de dj zei. Dat erdoorheenpraten deden ze expres zodat wij het niet gratis konden opnemen maar de cd gingen kopen.

Het was toen echt een luxe om je lievelingsnummers tijdens het fietsen te kunnen luisteren. Heerlijk. Ik doe het nog steeds, maar dan met een JBL box in de fietstas en een vooraf gedownloade spotify playlist.

UO: fietsen met muziek op de box is niet alleen aan jongeren voorbehouden :Y)

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:51

Sneeuw op 1e en 2 kerstdag mag. Maar daarna direct weer weg. :')

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:40

Marigold schreef:
Ik heb met bepaalde nummers nog steeds dat ik precies weet waar het ‘bandje omdraai moment’ was. Dat je dan in een split second moest beslissen, de andere kant van het bandje overschrijven of niet..

En welk nr er na kwam, en wat de dj zei. Dat erdoorheenpraten deden ze expres zodat wij het niet gratis konden opnemen maar de cd gingen kopen.

Het was toen echt een luxe om je lievelingsnummers tijdens het fietsen te kunnen luisteren. Heerlijk. Ik doe het nog steeds, maar dan met een JBL box in de fietstas en een vooraf gedownloade spotify playlist.

CD >;) ? Het singletje zal je bedoelen :')

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:43

45toeren :D

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:44

Pff singles, die dan zo raar plat waren plastic of van karton. Dat stond echt voor geen meter in mijn cd toren.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:44

singeltjes luisteren in de platenzaak :P

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:46

Marigold schreef:

Ohnee ik vind dit juist fantastisch! Omdat er dan ook “vergeten” nummers voorbij komen en dus nieuwe input voor m’n Spotify lijst. Heerlijk om te luisteren en dan “ohjaaaaa die” momentjes te hebben. :D

Door de Top 2000 heb ik ook wel echt nummers ontdekt.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:10

Marigold schreef:

Oudjaarsdag, borrelplank maken, oliebollen bakken, top aan op de radio: het heeft wel wat hoor.