Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

DuoPenotti schreef:Alleen met kerst verder niet.
Ik weet dat er een kerstavond was met inderdaad hele hoge stuifsneeuw wallen.
En onze buurman de weg aan het schoonmaken was met een loader en we zo thuis kwamen
En in (uit mijn hoofd) 2009 en 2012 met hier in limburg een pak sneeuw en -23
Nee laat maar...
. _San87_ schreef:Foaly schreef:Nee dat niet, uit mn hoofd was het 2019. Seinstoring bij Almere, heb heel Nederland gezien voor ik een keer in Groningen was
Ja, als je moet reizen is het poedersuiker.
Marigold schreef:UO: nu we elk nummer elk moment kunnen luisteren via spotify is het overdreven om helemaal een top zoveel radio uitzending te gaan luisteren om die nummers te horen.
*zeg ik die vroeger cassettebandje op record/pauze had met een lijstje van de top 40 erbij om de vooraf geselecteerde liedjes op te nemen voor in de walkman tijdens het fietsen naar school *
verootjoo schreef:Marigold schreef:UO: nu we elk nummer elk moment kunnen luisteren via spotify is het overdreven om helemaal een top zoveel radio uitzending te gaan luisteren om die nummers te horen.
*zeg ik die vroeger cassettebandje op record/pauze had met een lijstje van de top 40 erbij om de vooraf geselecteerde liedjes op te nemen voor in de walkman tijdens het fietsen naar school *
Jaaa, en dat dan die radiovent door het intro heenpraatte
Marigold schreef:Ik heb met bepaalde nummers nog steeds dat ik precies weet waar het ‘bandje omdraai moment’ was. Dat je dan in een split second moest beslissen, de andere kant van het bandje overschrijven of niet..
En welk nr er na kwam, en wat de dj zei. Dat erdoorheenpraten deden ze expres zodat wij het niet gratis konden opnemen maar de cd gingen kopen.
Het was toen echt een luxe om je lievelingsnummers tijdens het fietsen te kunnen luisteren. Heerlijk. Ik doe het nog steeds, maar dan met een JBL box in de fietstas en een vooraf gedownloade spotify playlist.
? Het singletje zal je bedoelen

Marigold schreef:UO: nu we elk nummer elk moment kunnen luisteren via spotify is het overdreven om helemaal een top zoveel radio uitzending te gaan luisteren om die nummers te horen.