Rare mensen op marktplaats deel 9!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lein82

Re: Rare mensen op marktplaats deel 9!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 07:20

Ik kreeg net toch reactie. De verkoper wil het graag oplossen, maar ze heeft echt de goede deken verstuurd. Ik geloof best dat het echt mis gegaan kan zijn en dat er geen opzet is, maar een deken verandert niet spontaan van maat tijdens het verzenden inclusief de bijbehorende merkjes }:). Dus er zal echt ergens een deken verwisseld zijn met inpakken.

Voor nu heb ik de deken verkocht, dus is het voor mij opgelost. Maar vreemd is het wel :=

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 08:26

Ik app ook met een bedrijfsaccount zonder dat ik een bedrijf heb. Komt omdat ik 2 nummers heb en mijn telefoon whatsapp niet kan klonen. Mijn NL nummer is dus ook een bedrijfsaccount

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 07:31

Verdorie ik denk dat ik me ook weer mag melden. Iets besteld vanuit België. Contact liep voor betaling heel soepel en snel. Zou maandag verzonden worden, uiterlijk dinsdag. Antwoorden laten veel langer op zich wachten. Zou gisteren echt verstuurd worden maar niet gehoord of dat nou gelukt is... Heel vervelend. Gelukkig geen gigantisch bedrag, maar hoog genoeg om flink van te balen, precies mijn max bedrag dat ik iets voor wil verzenden en niet op haal...

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 19:50

Ik heb nu iemand die na te vragen naar mijn laagste prijs elke paar dagen vraagt of ik al van gedachten ben veranderd.

Ik stuur inmiddels maar gewoon alleen mijn laagste prijs terug.

Graag of niet hoor. :')

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 20:14

Waarom reageer je überhaupt nog? :')

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 20:19

Omdat hij wel interesse heeft als hij blijft reageren, ik hoop dat hij uiteindelijk minder hardhoofdig is dan ik. Het spul uit de weg hebben is ook best lekker. :')

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 21:15

Haha dan zou ik iedere keer je laagste prijs ophogen.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 06:07

Op Vinted doe ik dat wel eens maar hier is dat ook nog best een goed idee!

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 08:36

Mensen die iets met heftige gebruikssporen voor méér dan de nieuwprijs willen verkopen op marktplaats en kopers die met die gekte mee gaan 8)7

Kom op....als ik iets nieuw wil kopen, doe ik dát wel. Ik zoek een leuke 2e hands voor een leuk prijsje, niet de hoofdprijs voor een oud gebruikt artikel.

Mensen zouden echt eens eerst op google moeten kijken wat de huidige nieuwprijs is ipv dom gigantische bedragen gaan bieden op marktplaats...

Is en ramp op het moment, zeker met ontsappers/sappan voor zelf appelsap maken. Kennelijk wil IEDEREEN perse nu z'n ding hebben (ja, appels zijn rijp)

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 08:38

Wat zouden jullie doen? Zaterdag heb ik mijn product betaald. Het zou maandag uiterlijk dinsdag op de post gaan. Woensdag kreeg ik te horen dat dat door drukte niet gelukt was maar het echt woensdag verstuurd zou worden. Mijn reactie daarop is het laatste wat gelezen is. Op mijn berichten van gisteren is niet gereageerd... Ik wil toch graag ontvangen waar ik voor betaald heb...

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 09:41

Ik vind die nieuwe update van marktplaats maar irritant met name in de chat. Berichten worden donkerblauw die je verstuurd en daardoor zijn cijfers lastig te lezen. Want die worden ook blauw

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 13:16

Zat al raar te kijken, maar dat was het dus.

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 18:08

Indirect Temu verhaaltje. Jonge meid liet me zien hoe lelijk haar schoenen wel niet zijn (type sportschoen, maar duidelijk in vorm geperst). Zat te mopperen dat de schoenen na 2 weken al beschadigd waren, namelijk, de kleur schuurde er heel snel vanaf (gespoten coating) en verder vond ze de verloop van de kleuren heel lelijk en liepen ze poedersuiker. Dus zeg joh, wat vervelend, waren ze duur? Nee zegt ze, 2 euro.

I'm done :')

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 19:29

Xyris schreef:
Indirect Temu verhaaltje. Jonge meid liet me zien hoe lelijk haar schoenen wel niet zijn (type sportschoen, maar duidelijk in vorm geperst). Zat te mopperen dat de schoenen na 2 weken al beschadigd waren, namelijk, de kleur schuurde er heel snel vanaf (gespoten coating) en verder vond ze de verloop van de kleuren heel lelijk en liepen ze poedersuiker. Dus zeg joh, wat vervelend, waren ze duur? Nee zegt ze, 2 euro.

Madr my day, geweldig _/-\o_

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 21:55

Xyris schreef:

_O- _O- _O-

Isabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 05:47

Ik heb een hondenbench te koop staan. Ik krijg alleen maar reacties als
“Past mijn vriend erin”
“Mag ik bij jou thuis een paar uur opgesloten worden in de bench?”
“Kan ik er met een leren pakje nog makkelijk in kruipen?”
Echt, wtf?

staroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 10:17

JustMe8484 schreef:
Wat zouden jullie doen? Zaterdag heb ik mijn product betaald. Het zou maandag uiterlijk dinsdag op de post gaan. Woensdag kreeg ik te horen dat dat door drukte niet gelukt was maar het echt woensdag verstuurd zou worden. Mijn reactie daarop is het laatste wat gelezen is. Op mijn berichten van gisteren is niet gereageerd... Ik wil toch graag ontvangen waar ik voor betaald heb...

Ik vind dit zo irritant, ze hebben tenslotte wel mijn geld en dan mag je ook verwachten, dat het direct opgestuurd wordt, uitzonderingen daargelaten natuurlijk maar krijg niet de indruk dat dat hier speelt. Als je verkoopt en niet bijtijds verstuurt moet je niet aan verkopen beginnen.Ik zou nogmaals schrijven: direct versturen of anders mijn geld terug, wie weet triggert dat de verkopende partij.

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 22:02

Ik heb idd nog een berichtje gestuurd zowel via de eerste advertentie als een andere, ik dacht wellicht heeft ze niet door dat ik het dan ben en leest ze het. Blijkbaar had ze met een sterfgeval te maken. Ze heeft het geld terug gestort omdat har hoofd er nu niet naar staat. Wil wel de producten bewaren voor me tot ze er wel aan toe is. Bijzonder genoeg heeft ze 5 euro te weinig over gemaakt... Ik heb denk ik geen zin om me daar druk over te maken.
Geen idee wat ik ga doen als er nog opnieuw contact wordt gezocht...

Als ze nou gelijk een berichtje had gedaan met de situatie had ik prima even willen wachten. Maar ik vraag me af of het geen excuus was en ze de producten eigenlijk gewoon niet wilde verkopen

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 22:17

Noem mij hard, maar ik zou wel moeilijk doen over die €5.
Mensen liegen vaak zat over sterfgevallen enz, dus ik geloof het niet direct.

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 22:21

Dan zou je toch eerder verwachten dat ze niks overmaken? Waarom 5 euro minder? Ikga maar van het goede van de mens uit. Ik had 50 geboden en er kwam 5 verzendkosten bij. Denk dat ze dat laatste vergeten is

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 22:28

Maar 10x €5 is alsnog €50 wat ze zou verdienen he als ze dit bij meerdere mensen doet.

Maargoed het is mijn geld niet ;)

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 22:43

laura1987 schreef:
Maar 10x €5 is alsnog €50 wat ze zou verdienen he als ze dit bij meerdere mensen doet.

Maargoed het is mijn geld niet ;)

Dit zou ik ook denken inderdaad. Die manier kan vrij lucratief zijn :j

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 05:33

Ja, dat is ook weer waar. Wellicht ga ik er toch nog even achteraan

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 07:03

Of ze heeft de kosten voor t verzenden al gemaakt? Label gekocht…
En denkt dat betaal ik dus niet terug.

Niet logisch, maarja sommige mensen denken ook niet logisch :')

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 08:58

Isabel schreef:
Ik heb een hondenbench te koop staan. Ik krijg alleen maar reacties als
“Past mijn vriend erin”
“Mag ik bij jou thuis een paar uur opgesloten worden in de bench?”
“Kan ik er met een leren pakje nog makkelijk in kruipen?”
Echt, wtf?

"Ik wil t best voor je uitproberen maar moet je eerst ff 200 euro overmaken" 8-)