. Dus er zal echt ergens een deken verwisseld zijn met inpakken.Voor nu heb ik de deken verkocht, dus is het voor mij opgelost. Maar vreemd is het wel
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Dus er zal echt ergens een deken verwisseld zijn met inpakken.
Xyris schreef:Indirect Temu verhaaltje. Jonge meid liet me zien hoe lelijk haar schoenen wel niet zijn (type sportschoen, maar duidelijk in vorm geperst). Zat te mopperen dat de schoenen na 2 weken al beschadigd waren, namelijk, de kleur schuurde er heel snel vanaf (gespoten coating) en verder vond ze de verloop van de kleuren heel lelijk en liepen ze poedersuiker. Dus zeg joh, wat vervelend, waren ze duur? Nee zegt ze, 2 euro.
I'm done
Xyris schreef:Indirect Temu verhaaltje. Jonge meid liet me zien hoe lelijk haar schoenen wel niet zijn (type sportschoen, maar duidelijk in vorm geperst). Zat te mopperen dat de schoenen na 2 weken al beschadigd waren, namelijk, de kleur schuurde er heel snel vanaf (gespoten coating) en verder vond ze de verloop van de kleuren heel lelijk en liepen ze poedersuiker. Dus zeg joh, wat vervelend, waren ze duur? Nee zegt ze, 2 euro.
I'm done
JustMe8484 schreef:Wat zouden jullie doen? Zaterdag heb ik mijn product betaald. Het zou maandag uiterlijk dinsdag op de post gaan. Woensdag kreeg ik te horen dat dat door drukte niet gelukt was maar het echt woensdag verstuurd zou worden. Mijn reactie daarop is het laatste wat gelezen is. Op mijn berichten van gisteren is niet gereageerd... Ik wil toch graag ontvangen waar ik voor betaald heb...
Isabel schreef:Ik heb een hondenbench te koop staan. Ik krijg alleen maar reacties als
“Past mijn vriend erin”
“Mag ik bij jou thuis een paar uur opgesloten worden in de bench?”
“Kan ik er met een leren pakje nog makkelijk in kruipen?”
Echt, wtf?