Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fohadie schreef:Hetbkan mij niet gek genoeg. Als het maar geen vieze dingen zijn. Ik begrijp niet zo goed wat daar lollig aan is. Ik ga toch niet de vuile kattenbak legen in het pakket?! Masr glitter,confetti,serpentines, enz. helemaal leuk!
fohadie schreef:Hetbkan mij niet gek genoeg. Als het maar geen vieze dingen zijn. Ik begrijp niet zo goed wat daar lollig aan is. Ik ga toch niet de vuile kattenbak legen in het pakket?! Masr glitter,confetti,serpentines, enz. helemaal leuk!
Lavitabella schreef:Helemaal in het begin is het een beetje voorbij gekomen maar ik ben toch wel benieuwd naar meer antwoorden !![]()
De vulling van de doos!! Waar zitten jullie echt niet op te wachten of wat vind je niet erg? Hier mag alles behalve slijm of plak dingen. Glitters of snippers is geen probleem, wel een kleine waarschuwing vooraf voor de hond.
suusje26 schreef:Zit er trouwens een maximaal gewicht/grootte aan het versturen? Ben niet zo thuis in de pakket bezorging
Ik ben ook bijna klaar, vin dat oprecht jammer, haha.. zo leuk om te doen dit!