Amber_anne schreef:Ik biecht dat ik me een keer ziek heb gemeld van werk omdat mijn zelfbruiner was mislukt en ik niet naar buiten kon

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britta31 schreef:Dat ik de reuzenspin die bij mijn vader in de wasbak zat niet buiten heb losgelaten zoals hij vroeg,maar in de gang.Een binnenspin kan beter niet naar buiten.
hagelslag schreef:Ik heb net nagevraagd waarom ze op hetzelfde stuk alweer glasvezel kabel aan het ingraven waren...
Ik weet dat mijn ex 3-4 jaar geleden
Op dat stuk namelijk gewerkt om glasvezel buizen te leggen....
Kreeg ik een ja het bedrijf van toen waren prutsers terug... We hebben al zoveel van hun "werk" opnieuw moeten doen
Ik vind dit toch echt prachtig.... Karma![]()
MyWishMax schreef:Ik kreeg een brief dat ze hier glasvezel gingen aanleggen en ook tot in huis, ookal nam ik geen abonnement af. Zou bij iedereen gebeuren. Nooit meer gezien?
M_D_H schreef:Ik wil op zich best graag glasvezel, maar ik wil niet overstappen naar het bedrijf dat het nu bij ons in het dorp aanlegt, dus krijgt ik geen glasvezel(vind ik enerzijds logisch en aan de andere kant wel jammer)
Suzanne F. schreef:M_D_H schreef:Ik wil op zich best graag glasvezel, maar ik wil niet overstappen naar het bedrijf dat het nu bij ons in het dorp aanlegt, dus krijgt ik geen glasvezel(vind ik enerzijds logisch en aan de andere kant wel jammer)
Hier hetzelfde. Als ik bij KPN kon blijven had ik het gedaan. Maar je moet overstappen naar Caiway of een andere. En dat wil ik niet.
Suzanne F. schreef:M_D_H schreef:Ik wil op zich best graag glasvezel, maar ik wil niet overstappen naar het bedrijf dat het nu bij ons in het dorp aanlegt, dus krijgt ik geen glasvezel(vind ik enerzijds logisch en aan de andere kant wel jammer)
Hier hetzelfde. Als ik bij KPN kon blijven had ik het gedaan. Maar je moet overstappen naar Caiway of een andere. En dat wil ik niet.
M_D_H schreef:Suzanne F. schreef:Hier hetzelfde. Als ik bij KPN kon blijven had ik het gedaan. Maar je moet overstappen naar Caiway of een andere. En dat wil ik niet.
Ja dat dus, ik vind het heel jammer dat KPN die bende niet legt, moet ik overstappen naar Delta en daar heb ik dus geen trek in