Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 22:13

Amber_anne schreef:
Ik biecht dat ik me een keer ziek heb gemeld van werk omdat mijn zelfbruiner was mislukt en ik niet naar buiten kon

:')

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 22:17

Ik biecht op dat ik net Tinder heb geïnstalleerd op mn telefoon, puur en alleen om te kijken wat voor mannelijk volk hier in de omgeving zit (ik zit in Kroatië) :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 22:21

Amber_anne schreef:
Ik biecht dat ik me een keer ziek heb gemeld van werk omdat mijn zelfbruiner was mislukt en ik niet naar buiten kon

Dat is een geldige ziekmelding :j :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 22:28

Amber_anne schreef:

Ik keur hem goed. :(:)
Vlekken moet je niet onderschatten.

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 22:51

Britta31 schreef:
Dat ik de reuzenspin die bij mijn vader in de wasbak zat niet buiten heb losgelaten zoals hij vroeg,maar in de gang.Een binnenspin kan beter niet naar buiten.

Oh dit doe ik ook! Meestal zet ik ze in de gangkast (waar ik dan vervolgens een week niet wil komen :') ). Maar ik laat ze in elk geval altijd binnen zitten.

Amber_anne, geweldige biecht _O-

Paardenfan25

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 23:39

Britta31 schreef:
Dat ik de reuzenspin die bij mijn vader in de wasbak zat niet buiten heb losgelaten zoals hij vroeg,maar in de gang.Een binnenspin kan beter niet naar buiten.

Wat lief <3

hagelslag

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 08:32

Ik heb net nagevraagd waarom ze op hetzelfde stuk alweer glasvezel kabel aan het ingraven waren...

Ik weet dat mijn ex 3-4 jaar geleden
Op dat stuk namelijk gewerkt om glasvezel buizen te leggen....

Kreeg ik een ja het bedrijf van toen waren prutsers terug... We hebben al zoveel van hun "werk" opnieuw moeten doen

Ik vind dit toch echt prachtig.... Karma *\%/* ~~}>

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 08:39

hagelslag schreef:
Ik heb net nagevraagd waarom ze op hetzelfde stuk alweer glasvezel kabel aan het ingraven waren...

Ik weet dat mijn ex 3-4 jaar geleden
Op dat stuk namelijk gewerkt om glasvezel buizen te leggen....

Kreeg ik een ja het bedrijf van toen waren prutsers terug... We hebben al zoveel van hun "werk" opnieuw moeten doen

Ik vind dit toch echt prachtig.... Karma *\%/* ~~}>

Er zijn helaas ook in die sector prutsers actief ja.
Onlangs nog meegemaakt dat voor een aansluiting de kabel onbeschermd (geen mantelbuis) op minder dan één spade diep was aangelegd. Drie keer raden wat daarmee gebeurd is.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 08:40

Ik kreeg een brief dat ze hier glasvezel gingen aanleggen en ook tot in huis, ookal nam ik geen abonnement af. Zou bij iedereen gebeuren. Nooit meer gezien?

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 08:55

Gefeliciteerd Hagelslag *\%/*

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 09:03

MyWishMax schreef:
Ik kreeg een brief dat ze hier glasvezel gingen aanleggen en ook tot in huis, ookal nam ik geen abonnement af. Zou bij iedereen gebeuren. Nooit meer gezien?

Ja is hier ook in het dorp, maar al zo’n 10 jaar geleden. Ik dacht eigenlijk dat heel NL wel een glasvezel aansluiting had inmiddels, maar dat is dus nog niet :')

Je hoeft het idd niet te gebruiken, maar het is wel veel fijner vind ik.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 09:06

Haha nee hier pas dit jaar. En dat js randstad. Maar ze zijn dus nooit geweest, ondanks meerdere brieven om te bedelen dat ik overstap en dat je sowieso een aansluiting krijgt ook al stap je niet over :+

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 09:14

De glasvezelkabel lag hier al jaren werkloos. Wel aangelegd voordat ik in 't huis kwam maar nooit wat mee gedaan. Ben pas sinds kort over op glasvezel, gratis' upgrade' (is dat ook echt zo? Ik merk geen verschil) omdat de provider dat wilde. Ik heb vast laten leggen dat m'n abbo niet sneaky opeens omhoog gaat nu.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 09:16

Ik wil op zich best graag glasvezel, maar ik wil niet overstappen naar het bedrijf dat het nu bij ons in het dorp aanlegt, dus krijgt ik geen glasvezel :n (vind ik enerzijds logisch en aan de andere kant wel jammer)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 09:19

M_D_H schreef:
Ik wil op zich best graag glasvezel, maar ik wil niet overstappen naar het bedrijf dat het nu bij ons in het dorp aanlegt, dus krijgt ik geen glasvezel :n (vind ik enerzijds logisch en aan de andere kant wel jammer)

Hier hetzelfde. Als ik bij KPN kon blijven had ik het gedaan. Maar je moet overstappen naar Caiway of een andere. En dat wil ik niet.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 09:23

Suzanne F. schreef:
M_D_H schreef:

Hier hetzelfde. Als ik bij KPN kon blijven had ik het gedaan. Maar je moet overstappen naar Caiway of een andere. En dat wil ik niet.

Nou dat dus ook nog. Maar ik zou het dus wel aangelegd krijgen volgens alle brieven :') not dus

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 09:24

Suzanne F. schreef:
M_D_H schreef:

Ja dat dus, ik vind het heel jammer dat KPN die bende niet legt, moet ik overstappen naar Delta en daar heb ik dus geen trek in :n

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 09:35

Oh herkenbaar! Hier waren ze een jaar of twee geleden ook druk met allerlei samenwerkingen die dat wel even zouden aanleggen. In mijn straat waren alleen mijn 85+ buren het die een vlaggetje in de tuin hadden, de rest niet... Logisch, want iedereen hier heeft Ziggo of KPN en dan ga je niet naar een dure Aldi/Lidl toe.

Hier is dus ook tot op de dag van vandaag niets gelegd. Ik klaag ook zeker niet over mijn internet aansluiting en hoor het wel wanneer dit door de gemeente of telecom wordt aanbesteedt.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 09:37

Hier geen keuze
Of via een telefoonlijntje van 1970 of Caiway.
Bij dat telefoonlijntje kon ik niet eens meer mail versturen, moest ik naar een openbare wifi toe :')
Oh ja, ook even 1900 dokken, gratis is er niet bij.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 09:44

Bij ons zit nu ook bijna het hele dorp op de glasvezel van Delta/Caiway. Het was of een KPN-ADSL rammellijntje met een station of 4,9 km afstand (wat nog net binnen de 5 km zit en dus hoeven ze er niets aan te doen) of een overbelaste Ziggo waar dus uit ellende nagenoeg het hele dorp maar op zat.

Ik zit in onrendabel gebied, dus als je hier op KPN oid moet wachten dan krijg je het niet. Dus ik heb glasvezel aan laten leggen en voor de goedkoopste aanbieder gekozen (Caiway). Met het idee dat als de provider niet bevalt ik altijd nog terug kan naar Ziggo. Maar dan heb ik wel een glasvezelverbinding liggen waar tzt misschien ook andere aanbieders op komen.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 10:03

M_D_H schreef:
Suzanne F. schreef:

Ja dat dus, ik vind het heel jammer dat KPN die bende niet legt, moet ik overstappen naar Delta en daar heb ik dus geen trek in :n

Wat gek? In mijn woonplaats is het juist glasvezel van KPN. Het leek mij een landelijk iets, maar niet dus. Wij zijn overgestapt van Ziggo naar KPN glasvezel.

Biecht: ik ga de moerbei uit mijn tuin niet meer eten in mijn yoghurt. Hartstikke lekker maar het wemelt ineens van de insecten erop. :brr:
Laatst bijgewerkt door marleen_88 op 27-07-22 10:05, in het totaal 1 keer bewerkt

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 10:05

Hier juist delta en geen kpn. Ik zit heel goed bij ziggo en zou meer moeten gaan betalen en korting op telefoon enzo kwijtraken.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 11:19

Wel grappig, ik woon echt in een klein gehucht maar hier al wel 10 of 15 jaar glasvezel van kpn. Volgens mij waren we hier oprecht 1 van de eerste (ik zie de kpn bus nog op het oude plein staan, ik word oud)

Hier alle nieuwbouw huizen een standaard aansluiting van ziggo en kpn glasvezel

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 11:22

Hier in de randstad was of is glasvezel gewoon niet nodig, want we hebben tig andere goede opties. Dus dik betalen voor een aansluiting doen er maar weinig

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-22 12:15

Wij wonen in de stad maar hebben ook glasvezel gekregen. Merk precies geen verschil.