Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Peelie

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 20:29

Ja. Prima. Ik heb een afondje heerlijk op de bank zitten janken. Niet om hem, maar de hele situatie er omheen.

Maargoed. Uiteindelijk ga ik ooit wel weer daten. Maar voor nu. Idk. Mn beste vriend ging ook opeens avances maken, terwijl hij ook weet dat ik alleen maar met serieuze intenties date en niet meer aan casual hookups doe. Het lijkt wel alsof alle mannen in mijn leven het "gezellig" met me willen hebben, maar wel puur en allen daar voor en vooral niks meer. Ze hebben lente in hun bol ofzo.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 21:11

Ja, bah -O- Daar mag je af en toe best even flink tranen om laten, ja.

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 23:50

Zo.. Ik ga ook weer een poging wagen. :')

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 08:51

Peelie schreef:
Zie daar een van de redenen waarom ik niet uitgebreid veel berichtjes wissel tot de eerste date.

Ik had ook weer een pareltje hoor. De eerste twee weken super leuk, super consistent in het afspreken, allemaal van zijn kant uit. Ik was flabbergasted dat dat blijkbaar ook nog bestaat.

Na die 2 weken als een blad aan een boom slaat hij om. Gisteren het definitieve gesprek gehad. Hij, ja ik vind leje leuk, lief, knap, enz enz. Maar ik voel geen klik. Maar hij wil me wel blijven zien.

Nou. Nee. Ik dacht het niet.

Het is lang geleden dat iemand mij zo fanatiek in zowel angstig als vermijdende hechting heeft getriggert. Bizar.

Dus.... next. -O-

Ik snap nooit zo goed wat ze bedoelen met geen klik voelen... Like als je het zo leuk hebt en goed met elkaar om kan gaan dan heb je toch automatisch een klik?

Ik geloof sowieso niet in de vlinders in mijn buik gevoel. Wil juist bij iemand zijn bij wie ik mij op mijn gemak voel en bij wie ik volledig mijzelf kan zijn. Dat is echte liefde in mijn optiek.

Tovaita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 09:10

Denk dat ze vooral bedoelen dat er geen seksuele aantrekkingskracht is. Meestal is dat er wel of niet, zonder middenweg. Maar kan me goed voorstellen dat mensen wel willen aankijken of het nog komt als het niet direct aanwezig is. En ja, dat kost dan een paar dates.

Daarbij is er voor het aangaan van een relatie wel meer nodig dan gewoon een klik/iemand aardig vinden/er platte seks mee kunnen hebben.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 09:48

Die sexuele aantrekkingskracht was er 100% zeker. Bijna meer van hem naar mij dan andersom. Tot op het punt dat hij het letterlijk alleen nog maar over seks met mij kon hebben en niks anders.

Ik gellof ook niet in geen klik voelen want als dat zo is dan ga na niet 6+ keer afspreken met iemand.

Tovaita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 10:05

Je mag een andere mening/idee hebben natuurlijk. Maar als hij het alleen over seks kon hebben, beter kwijt dan rijk toch? Klinkt als een sukkel.

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 10:13

Peelie schreef:
Die sexuele aantrekkingskracht was er 100% zeker. Bijna meer van hem naar mij dan andersom. Tot op het punt dat hij het letterlijk alleen nog maar over seks met mij kon hebben en niks anders.

Ik gellof ook niet in geen klik voelen want als dat zo is dan ga na niet 6+ keer afspreken met iemand.

Het kan toch dat iemand je gewoon niet leuk genoeg vindt? Ik vind het niet gek dat zoiets kan gebeuren na 2 weken, het is wel heel verdrietig als je aan de andere kant het zelf wel zag zitten natuurlijk.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 10:17

Tovaita schreef:
Je mag een andere mening/idee hebben natuurlijk. Maar als hij het alleen over seks kon hebben, beter kwijt dan rijk toch? Klinkt als een sukkel.

Ik ben blij dat ik er nu achter kom en niet na een aantal maanden daten.

@elsea dat kan en mag. Het rijmt alleen niet met zijn gedrag. :')

En zo leuk als dat het de eerste 2 weken was, zo snel was ik er klaar mee toen de boel om sloeg.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 10:36

Ligt dat ook niet een beetje aan jezelf Peelie? Dat fragment van toen je op de radio was ging ook 90% over seks, en niet over vanille-seks.

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 10:42

Uiteindelijk ben je er ook zelf bij toch? Vind het niet zo fair om dat tegen hem aan te houden en te zeggen dat het niet rijmt met hoe zijn gedrag is. Ik krijg het idee dat je je een beetje gebruikt voelt o.i.d., terwijl je daar zelf ook een hand in hebt om te zorgen dat het niet zover komt.

Tovaita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 10:46

Captain schreef:
Ligt dat ook niet een beetje aan jezelf Peelie? Dat fragment van toen je op de radio was ging ook 90% over seks, en niet over vanille-seks.

Ik kreeg in dat fragment ook een beetje de vibes dat je vooral seksueel interessant wil zijn, spannend, mysterieus, 'iets om naar uit te kijken'. Weet niet hoe je normaal bent tijdens dates natuurlijk, ik geef alleen mijn gevoel bij het radiofragment. Maar het is dan niet gek dat mannen daar dan meer de focus op durven leggen.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 10:50

Ja precies, volgens mij was dat toen echt een soort blind date en nadat je de namen wist ging het vanaf vraag 2 over seks en hoe gekker hoe beter. Ik snap wel dat mannen dan dat idee krijgen.

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 12:37

Ik denk dat jullie vergeten dat dat een stukje radio was dat werd gesponsord door Easytoys... Waar ze daarna ook heel wat speeltjes van mee naar huis kregen... :+

Ik ken Peelie erg goed, en heb dat gedoe met die date dan ook van wat dichterbij mee gemaakt. Die gast is echt niet goed. Tot dat weekend was hij echt helemaal leuk, wilde hij bijna elk moment bij haar zijn, het was bijna te veel zeg maar. Dus de dingen die hij zei en deed komen echt niet overeen met opeens geen klik voelen..

Ik heb trouwens zaterdag een tweede date met iemand. Zo leuk!

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 13:51

Ik vind het eigenlijk ook een beetje onaardig :o Dat iemand hier komt vertellen dat het met iemand mis is gegaan en dat hij niet zo leuk gedrag heeft vertoond, en dat er dan gezegd wordt dat je in een filmpje ooit teveel over seks bezig was... Ok.

Lolacabana, leuk!

Ik heb hier zojuist een handgeschreven brief uit de brievenbus gevist van de bezette man... En weet even niet meer wat onder en boven is :')

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 13:54

Over het algemeen: als een kerel in de eerste periode al zoveel wil afspreken, je de leukste, liefste en geweldigste bent... Dan is het niet iets lange termijn. In 2 weken ken je iemand amper.

En met zo afkappen terwijl het allemaal zo halleluja was; dan is er vast een ander leuk, lief, geweldigs iets voorbijgekomen.

Bailey: Bezet is messy, exit!!

Hier donderdag date 5. Daten heel rustig aan door. Elkaar nu ook een tijdje niet gezien dus ik ben wel benieuwd hoe alles voelt morgen.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 14:41

Dat hij elk moment bij mij wiode zijn betekend niet dat hij elk moment bij mij was he. Willen en doen zijn twee verschillende dingen. Ik had de boot nog best af gehouden.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 15:17

Leuk, Winged. Wat is je gevoel bij deze man?

Hier vrijdag date 3, heb er zin in! Hij is jong, maar we passen goed bij elkaar.

Er gaat zeker geen relatie meer opgestart worden met de bezette man. Het was een mooie, oprechte, en ietwat droevige brief. Ik denk dat hij flink met zichzelf in de knoop zit op het moment. We gaan elkaar binnenkort wel weer zien, platonisch. Hij is me (en ik hem blijkbaar) te dierbaar om volledig te breken. Het is allemaal maar ingewikkeld!

Overigens heb ik nog nooit met de post een liefdesbrief ontvangen, ik voel me even heel erg een méísje :')

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 15:41

Lolacabana schreef:
Die gast is echt niet goed. Tot dat weekend was hij echt helemaal leuk, wilde hij bijna elk moment bij haar zijn, het was bijna te veel zeg maar. Dus de dingen die hij zei en deed komen echt niet overeen met opeens geen klik voelen..

Klinkt gewoon als vooropgezette tactiek om iemand to lovebomben om diegene zo snel mogelijk in bed te krijgen. Eentje voor zijn bodycount en als 'ie geluk heeft houdt hij er iemand aan over die hij tijdens dry spells nog eens kan doen terwijl hij verder zoekt naar andere scharrels of iemand die wél relatiemateriaal is.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 15:42

Ahhh BaileyMix, vind het wel pittig voor je hoor! Je vond het zelf al heel pittig met hem en om te breken, dan is het altijd moeilijk als er weer contact en toenaderingspogingen gezocht worden. Ik hoop voor jullie dat je een vorm gaat vinden waarbij jullie je beiden op de lange termijn goed gaan/blijven voelen. Wel superleuk van je derde date!

Leuk Lolacabana en Winged! Heel veel plezier :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 15:48

Rawr schreef:
Lolacabana schreef:
Die gast is echt niet goed. Tot dat weekend was hij echt helemaal leuk, wilde hij bijna elk moment bij haar zijn, het was bijna te veel zeg maar. Dus de dingen die hij zei en deed komen echt niet overeen met opeens geen klik voelen..

Klinkt gewoon als vooropgezette tactiek om iemand to lovebomben om diegene zo snel mogelijk in bed te krijgen. Eentje voor zijn bodycount en als 'ie geluk heeft houdt hij er iemand aan over die hij tijdens dry spells nog eens kan doen terwijl hij verder zoekt naar andere scharrels of iemand die wél relatiemateriaal is.

Peelie, heb jij dit gevoel ook?

Ik vond uit de appjes vooral dat jullie een andere manier van communiceren hebben. Op het gebied van seks maar ook in elkaar plagen, jij vindt iets vervelend en hij vindt dat je het te zwaar opneemt.

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 16:24

Lolacabana schreef:
Ik denk dat jullie vergeten dat dat een stukje radio was dat werd gesponsord door Easytoys... Waar ze daarna ook heel wat speeltjes van mee naar huis kregen... :+

Ik ken Peelie erg goed, en heb dat gedoe met die date dan ook van wat dichterbij mee gemaakt. Die gast is echt niet goed. Tot dat weekend was hij echt helemaal leuk, wilde hij bijna elk moment bij haar zijn, het was bijna te veel zeg maar. Dus de dingen die hij zei en deed komen echt niet overeen met opeens geen klik voelen..

Ik heb trouwens zaterdag een tweede date met iemand. Zo leuk!

Maar zulk gedrag is toch ook al een red flag an sich? Kan alleen maar een rare gast zijn of eentje met foute bedoelingen imo :o Naast het feit dat ik überhaupt op zou drogen van een gast die zo aanhankelijk is binnen 2 weken. :+

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-23 20:10

Nou, mijn date is uiteindelijk nu uitgelopen op.. niks. Hij weet niet wat hij wil. Maar wil in ieder geval niet de stap naar serieuzer maken momenteel. Wel een domper na een week of 6 en merk wel dat ik er toch wel door geraakt ben. Heel blij dat hij t gewoon aangeeft ipv mij te laten piekeren. Maar wel even heel erg jammer.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-23 20:23

Winged schreef:
Nou, mijn date is uiteindelijk nu uitgelopen op.. niks. Hij weet niet wat hij wil. Maar wil in ieder geval niet de stap naar serieuzer maken momenteel. Wel een domper na een week of 6 en merk wel dat ik er toch wel door geraakt ben. Heel blij dat hij t gewoon aangeeft ipv mij te laten piekeren. Maar wel even heel erg jammer.

Ik snap heel goed dat dat een domper is ja. :j
Na 6 weken kun je iemand toch al wel echt leuk vinden, en als het andersom dan zo is dan is dat toch heel jammer.

Ik heb vanmorgen half huilend mijn vriend uitgezwaaid voor de komende weken.
Was ziek de afgelopen dagen, dus hebben ook niet kunnen doen wat we gepland hadden. En gisteren kregen we de sleutel van de nieuwe woning en ik heb welgeteld 1 doos de trap opgetild en was toen hé-le-maal uitgeteld.
Dus was zo teleurgesteld in mezelf en zo verdrietig dat ik de komende weken het verhuizen alleen moet doen in de nieuwe woning.
Iets met welcome to the army life? :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-23 06:40

_Mir schreef:
Zo.. Ik ga ook weer een poging wagen. :')

En gelukt?