Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Peelie schreef:Zie daar een van de redenen waarom ik niet uitgebreid veel berichtjes wissel tot de eerste date.
Ik had ook weer een pareltje hoor. De eerste twee weken super leuk, super consistent in het afspreken, allemaal van zijn kant uit. Ik was flabbergasted dat dat blijkbaar ook nog bestaat.
Na die 2 weken als een blad aan een boom slaat hij om. Gisteren het definitieve gesprek gehad. Hij, ja ik vind leje leuk, lief, knap, enz enz. Maar ik voel geen klik. Maar hij wil me wel blijven zien.
Nou. Nee. Ik dacht het niet.
Het is lang geleden dat iemand mij zo fanatiek in zowel angstig als vermijdende hechting heeft getriggert. Bizar.
Dus.... next.
Peelie schreef:Die sexuele aantrekkingskracht was er 100% zeker. Bijna meer van hem naar mij dan andersom. Tot op het punt dat hij het letterlijk alleen nog maar over seks met mij kon hebben en niks anders.
Ik gellof ook niet in geen klik voelen want als dat zo is dan ga na niet 6+ keer afspreken met iemand.
Tovaita schreef:Je mag een andere mening/idee hebben natuurlijk. Maar als hij het alleen over seks kon hebben, beter kwijt dan rijk toch? Klinkt als een sukkel.
Captain schreef:Ligt dat ook niet een beetje aan jezelf Peelie? Dat fragment van toen je op de radio was ging ook 90% over seks, en niet over vanille-seks.
Lolacabana schreef:Die gast is echt niet goed. Tot dat weekend was hij echt helemaal leuk, wilde hij bijna elk moment bij haar zijn, het was bijna te veel zeg maar. Dus de dingen die hij zei en deed komen echt niet overeen met opeens geen klik voelen..
Rawr schreef:Lolacabana schreef:Die gast is echt niet goed. Tot dat weekend was hij echt helemaal leuk, wilde hij bijna elk moment bij haar zijn, het was bijna te veel zeg maar. Dus de dingen die hij zei en deed komen echt niet overeen met opeens geen klik voelen..
Klinkt gewoon als vooropgezette tactiek om iemand to lovebomben om diegene zo snel mogelijk in bed te krijgen. Eentje voor zijn bodycount en als 'ie geluk heeft houdt hij er iemand aan over die hij tijdens dry spells nog eens kan doen terwijl hij verder zoekt naar andere scharrels of iemand die wél relatiemateriaal is.
Lolacabana schreef:Ik denk dat jullie vergeten dat dat een stukje radio was dat werd gesponsord door Easytoys... Waar ze daarna ook heel wat speeltjes van mee naar huis kregen...![]()
Ik ken Peelie erg goed, en heb dat gedoe met die date dan ook van wat dichterbij mee gemaakt. Die gast is echt niet goed. Tot dat weekend was hij echt helemaal leuk, wilde hij bijna elk moment bij haar zijn, het was bijna te veel zeg maar. Dus de dingen die hij zei en deed komen echt niet overeen met opeens geen klik voelen..
Ik heb trouwens zaterdag een tweede date met iemand. Zo leuk!
Winged schreef:Nou, mijn date is uiteindelijk nu uitgelopen op.. niks. Hij weet niet wat hij wil. Maar wil in ieder geval niet de stap naar serieuzer maken momenteel. Wel een domper na een week of 6 en merk wel dat ik er toch wel door geraakt ben. Heel blij dat hij t gewoon aangeeft ipv mij te laten piekeren. Maar wel even heel erg jammer.