Dus dat wordt een baggy spijkerbroek met gaten en een oversized trui

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
saskiaojan schreef:Hierop inhakend, weet jij wanneer de vrouwen mogen en dan vooral de nederlandse?
Marcella schreef:En positief getest. En nu heb ik een probleem met de kippen. Heb niemand om ze te doen. Nu kan ik wel maximaal 2 dagen overslaan. Kan 8,5 liter water en 2x 3 kg voer geven in een keer daar doen ze zeker 2 dagen mee. Alleen eieren rapen is een dingetje met 6 lompe mutsen.
Zonnebloem92 schreef:Niet vandaag maar gisteren:
Moest naar de hondenschool in dat bagger weer, kom ik daar aan ben ik samen met iemand anders want de rest had afgezegd. Bleek mijn auto vast te zitten met 2 wielen in de modder, met geen mogelijkheid beweging in te krijgen.
Marcella schreef:En positief getest. En nu heb ik een probleem met de kippen. Heb niemand om ze te doen. Nu kan ik wel maximaal 2 dagen overslaan. Kan 8,5 liter water en 2x 3 kg voer geven in een keer daar doen ze zeker 2 dagen mee. Alleen eieren rapen is een dingetje met 6 lompe mutsen.
kimberly1995 schreef:Marcella schreef:En positief getest. En nu heb ik een probleem met de kippen. Heb niemand om ze te doen. Nu kan ik wel maximaal 2 dagen overslaan. Kan 8,5 liter water en 2x 3 kg voer geven in een keer daar doen ze zeker 2 dagen mee. Alleen eieren rapen is een dingetje met 6 lompe mutsen.
Als je zorgt dat je echt voldoende afstand houdt van andere mensen, dan kan je je kippen gewoon doen toch? Als je niemand hebt om boodschappen voor je te doen, mag dat ook gewoon.
Moestuin schreef:Voor diegene die ons zo hebben gesteund: De zwakke ooi die is neer gegaan vorige maandag kan sinds gisteren weer zelfstandig recht staan en rondlopen. Ze is er natuurlijk nog lang niet, maar er zit weer leven in en ze voelt haar al stukken beter