Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 08:54

Ik heb een kledingcrisis. Deel van mijn kleding ligt bij mijn ouders en een deel bij de was. Rara, wie moet straks de deur uit?
Dus dat wordt een baggy spijkerbroek met gaten en een oversized trui -O- :')

Appeltje_1

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 09:04

Super onhandig rooster. Maar goed, ik heb toch nog dingen te doen

fjordjesJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 09:06

Steeph schreef:
Nieuwe samenstelling tandpasta die niet zo'n frisse smaak achter laat als de voorgaande samenstelling ;(

Toevallig sensodyne?

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 09:08

saskiaojan schreef:
Hierop inhakend, weet jij wanneer de vrouwen mogen en dan vooral de nederlandse?

Zekers. Dames hebben hun korte kür op dinsdag 15 februari vanaf 11:00 u NL tijd, en de vrije op donderdag 17 februari vanaf 11:00 u. NL tijd.

Lindsay van Zundert zal waarschijnlijk vroeg op de startlijst van de 15de verschijnen… en ik betwijfel of ze de vrije kür gaat halen, maar da’s ook wel gewoon beetje geluk hebben en geen off-day zoals op het Europees.

(Ja, heel wat betere tijd voor ons Europese kijkers dan de wedstrijden van deze week, want die beginnen allemaal rond 2/3 uur ‘s nachts, ugh.)

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 09:11

Dat mensen het woord ‘schooltje’ gebruiken. %)

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 09:14

Dat mensen wel goed dan zeggen in plaats van als maar dan dan mij of dan jou gebruiken :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 09:16

Flying_Angel schreef:
Dat mensen het woord ‘schooltje’ gebruiken. %)

HAHAHA mijn moeder zei tegelijk 'schooltje' terwijl ik dit las.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 09:20

En positief getest. En nu heb ik een probleem met de kippen. Heb niemand om ze te doen. Nu kan ik wel maximaal 2 dagen overslaan. Kan 8,5 liter water en 2x 3 kg voer geven in een keer daar doen ze zeker 2 dagen mee. Alleen eieren rapen is een dingetje met 6 lompe mutsen.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 09:33

fjordjes schreef:
Steeph schreef:
Nieuwe samenstelling tandpasta die niet zo'n frisse smaak achter laat als de voorgaande samenstelling ;(

Toevallig sensodyne?

Nope, Elmex. En dan specifiek de Sensitive Professional.

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 09:38

Marcella schreef:
En positief getest. En nu heb ik een probleem met de kippen. Heb niemand om ze te doen. Nu kan ik wel maximaal 2 dagen overslaan. Kan 8,5 liter water en 2x 3 kg voer geven in een keer daar doen ze zeker 2 dagen mee. Alleen eieren rapen is een dingetje met 6 lompe mutsen.

Als je zorgt dat je echt voldoende afstand houdt van andere mensen, dan kan je je kippen gewoon doen toch? Als je niemand hebt om boodschappen voor je te doen, mag dat ook gewoon.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 09:40

Zonnebloem92 schreef:
Niet vandaag maar gisteren:
Moest naar de hondenschool in dat bagger weer, kom ik daar aan ben ik samen met iemand anders want de rest had afgezegd. Bleek mijn auto vast te zitten met 2 wielen in de modder, met geen mogelijkheid beweging in te krijgen.

Dat zijn echt van die dagen waarbij je had gewild dat je gewoon in bed was gebleven..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 09:46

Marcella schreef:

Beterschap! Waar zitten je kippen dan? Ergens waar je bij andere mensen in de buurt komt? Gek idee misschien maar ik weet niet waar je woont? Misschien is er een bokker die je wil helpen?

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 09:49

Huilend wakker geworden uit een nachtmerrie. Fijn begin van de dag. Leuk man, pms. Ik ga maar even extra lief zijn voor mezelf vandaag.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 09:52

kimberly1995 schreef:
Marcella schreef:

Als je zorgt dat je echt voldoende afstand houdt van andere mensen, dan kan je je kippen gewoon doen toch? Als je niemand hebt om boodschappen voor je te doen, mag dat ook gewoon.

En het is buiten op mijn eigen moestuin. Ga anders ook wel illegaal parkeren bij het hek, maar dan korter stuk lopen over openbare weg.

Boodschappen hoef ik gelukkig nog niet te halen. Genoeg voorraad.

Moestuin is in Alblasserdam nu nog redelijk rustig aangezien seizoen nog niet begonnen is. Zit ik bij het kippenhok dan zit ik 10 meter van het hoofdpad af (idem met schuur).

Moet alleen stukje hoofdpad lopen naar mijn tuin (paradijsje). Denk dat ik dan ook maar gelijk de koolraap vers gaat oogsten. Extra vitamine. :9

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 10:07

Marcella schreef:

Kom je daar normaal iemand tegen? Anders zou ik gewoon gaan, als je je goed genoeg voelt natuurlijk.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 10:12

Bah, nu moet ik gaan vragen of ik er straks 2 keer langs kan. Ik haat dat, kan niet goed praten vanwege zwelling en ik weet nu al weer dat de vooroordelen weer naar boven komen en ze het onzin vinden dat ik niet ergens anders kan parkeren.

Beterschap marcella

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 10:32

Heb een snotkop, maar voor de rest voel ik me prima. Misschien wel misschien niet, maar is allemaal buiten en genoeg mogelijkheden om meer dan zat afstand te houden. Meeste oudjes komen rond 11.00 uur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 10:49

Voor diegene die ons zo hebben gesteund: De zwakke ooi die is neer gegaan vorige maandag kan sinds gisteren weer zelfstandig recht staan en rondlopen. Ze is er natuurlijk nog lang niet, maar er zit weer leven in en ze voelt haar al stukken beter :D

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 10:52

Zowel ik als mijn man testen net positief op een zelftest.
Beide een afspraak staan voor vandaag bij de ggd.
Tel daarbij op dat ik mezelf gister heb ziek gemeld op m'n werk, omdat ik mentaal helemaal leeg ben.

Nee dit is niet mijn week.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 10:53

Moestuin schreef:
Voor diegene die ons zo hebben gesteund: De zwakke ooi die is neer gegaan vorige maandag kan sinds gisteren weer zelfstandig recht staan en rondlopen. Ze is er natuurlijk nog lang niet, maar er zit weer leven in en ze voelt haar al stukken beter :D

*\o/* *\o/*

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 10:54

RoosDeG schreef:
Zowel ik als mijn man testen net positief op een zelftest.
Beide een afspraak staan voor vandaag bij de ggd.
Tel daarbij op dat ik mezelf gister heb ziek gemeld op m'n werk, omdat ik mentaal helemaal leeg ben.

Nee dit is niet mijn week.

Sterkte. :knuffel:

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 10:55

Wat fijn Moestuin! Hopelijk sterkt zij en de hele kudde goed aan!

Beterschap Marcella! En alle andere zieken!

[***], is er al tenminste één monteur geweest van de drie? Of zit je nog steeds te wachten?

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 10:58

Moestuin schreef:

*\o/* *\o/* Wat fijn Moestuin!

Marcella, Roos en alle anderen: beterschap!

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 11:01

Marcella schreef:
Heb een snotkop, maar voor de rest voel ik me prima. Misschien wel misschien niet, maar is allemaal buiten en genoeg mogelijkheden om meer dan zat afstand te houden. Meeste oudjes komen rond 11.00 uur.

Dan zou ik gewoon lekker gaan!

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 11:06

Ik heb zoveel oorpijn