Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Picopico schreef:Oké duidelijk![]()
Ik heb gelijk al mijn planten geïnspecteerd en de geïnfecteerde planten op het balkon gezet (daar is toch alles al dood door de kou). Maar misschien kan ik dan beter m'n planten met aarde en al weggooien en nieuwe kopen
Vraag me wel af hoe ze er in gekomen zijn. Ze staan allemaal binnen en er staat nou niet echt veel groen om mijn huis
xPabloBokt schreef:Picopico schreef:Oké duidelijk![]()
Ik heb gelijk al mijn planten geïnspecteerd en de geïnfecteerde planten op het balkon gezet (daar is toch alles al dood door de kou). Maar misschien kan ik dan beter m'n planten met aarde en al weggooien en nieuwe kopen
Vraag me wel af hoe ze er in gekomen zijn. Ze staan allemaal binnen en er staat nou niet echt veel groen om mijn huis
Je kunt advies vragen in het kamerplanten asieltopic. Je kunt eventueel je planten volledig tot op de wortel afdouchen en in nieuwe potgrond zetten. Ik weet niet of er voor deze insecten aaltjes bestaan maar misschien weet het kamerplantentopic er meer van.
marley93 schreef:Urbanus schreef:Panda's moeten uitsterven. Foutjes van de natuur.
Eens. Panda's zijn de meest nutteloze dieren ooit.
Lalidan schreef:Ik vraag me af op hoeveel file ik ongeveer moet rekenen als ik dinsdag rond 8 uur in Ede moet zijn, komende van de kant van Zwolle. Iemand die me daar meer over kan vertellen?
En dezelfde vraag naar dan voor donderdagochtend 8 uur naar Zaandam, komende vanaf Friesland met denk ik qua route 3 opties: zuidelijk via A6 en A1, via de afsluitdijk of via de dijk bij Enkhuizen. Geen idee welke route de betere optie is. Wie weet raad?
Lalidan schreef:Ik vraag me af op hoeveel file ik ongeveer moet rekenen als ik dinsdag rond 8 uur in Ede moet zijn, komende van de kant van Zwolle. Iemand die me daar meer over kan vertellen?
En dezelfde vraag naar dan voor donderdagochtend 8 uur naar Zaandam, komende vanaf Friesland met denk ik qua route 3 opties: zuidelijk via A6 en A1, via de afsluitdijk of via de dijk bij Enkhuizen. Geen idee welke route de betere optie is. Wie weet raad?
Picopico schreef:Als reïncarnatie bestaat word ik een dierentuin panda. Ik ben lui
oomens schreef:Picopico schreef:Als reïncarnatie bestaat word ik een dierentuin panda. Ik ben lui
Lui zijn is één ding, maar verplicht opgewonden moeten raken van Chinese dierenverzorgers in zwartwitte onesies die jou proberen uit te leggen hoe voortplanting werkt, dat gaat wel wat ver. Dan zou ik toch echt voor andere opties gaan dan dierentuinpanda worden.