Ik zou alleen nooit een vogelspin vasthouden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DezeNaam schreef:fleurtjeuh schreef:Sprintje trekken en er 'overheen' springen?
Hij zat op heuphoogte... Zat. Ben net terug naar beneden gegaan en hij is weg. Dit maakt het alleen maar enger.(Ja, ik ben terug naar boven gegaan *zucht*)
Het 'vervelende' aan deze angst is dat ik al meerdere keren een vogelspin op mijn hand gehad heb zonder enig probleem, maar het de angst voor huisspinnen echt niet doet afnemen. Echt, de psychologie van de mens zit raar in elkaar.
Independence schreef:Ik was dus heel bang voor spinnen, tot ik op kamers ging en ik muizen op mijn kamer had. Sindsdien ben ik niet meer bang voor spinnen
fjordjes schreef:Dat ik me druk maak met 'wie zorgt er dan voor mij'. Ik bedoel, ik zorg altijd voor mijn man en de hond, eten koken, het huishouden, boodschappen etc en dat doe ik met liefde want ik houd van ze maar soms vraag ik mezelf wel eens af, wie zorgt er voor mij? Ja hij verdient geld met werken maar dat is anders als echt zorgen. Stomme gedachtenspinsels
DezeNaam schreef:Independence schreef:Ik was dus heel bang voor spinnen, tot ik op kamers ging en ik muizen op mijn kamer had. Sindsdien ben ik niet meer bang voor spinnen
Is je spinnenangst nu vervangen door muizenangst dan?![]()
Op mijn vorige kamer hadden we ratten op de koer. Hoorde ze 's avonds gezellig met elkaar communiceren terwijl ze de vuilniszakken kapot beten...(Ik zie toch nog liever een muis dan een spin. Al kan een muis veel meer schade aanrichten in huis natuurlijk... )
Independence schreef:DezeNaam schreef:
Is je spinnenangst nu vervangen door muizenangst dan?![]()
Op mijn vorige kamer hadden we ratten op de koer. Hoorde ze 's avonds gezellig met elkaar communiceren terwijl ze de vuilniszakken kapot beten...(Ik zie toch nog liever een muis dan een spin. Al kan een muis veel meer schade aanrichten in huis natuurlijk... )
Weet niet of het vervangen is, maar muizen zijn zulke snelle, vieze, ongrijpbare wezens, daar heb ik nog trauma's van. Een spin is maar een traag onschuldig diertje. Even met de stofzuiger en hij is weg.
In den beginne had ik niet door dat ik muizen had, dan was mijn zak broodjes sochtends gewoon helemaal aangevreten. Toen begon ik ze inderdaad ook 's nachts te horen, knagen. Toen sliep ik op een hoogslaper dus dat was nog acceptabel, maar later verhuisde ik naar een grotere kamer en sliep ik op een normaal bed. Dan zag ik ze 's nachts lopen, zo onder mijn bed en even later ook weer terug. Ik wordt er nog naar van als ik er aan denk![]()
Ja, mijn spinnenangst is echt volledig weg sindsdien.
Zebrastreep schreef:Zenuwen voor een crematie morgen. Weet ook niet zo goed waarom...
Vindt het fijn dat ik er heen kan aangezien ik deze persoon ook levenloos heb aangetroffen. Ik hoop dat ik het hierna een beetje af kan sluiten. Het besef is er nog steeds eigenlijk niet. Heb deels het idee dat het niet gebeurd is en of niet echt gebeurd is.
Independence schreef:Zebrastreep schreef:Zenuwen voor een crematie morgen. Weet ook niet zo goed waarom...
Vindt het fijn dat ik er heen kan aangezien ik deze persoon ook levenloos heb aangetroffen. Ik hoop dat ik het hierna een beetje af kan sluiten. Het besef is er nog steeds eigenlijk niet. Heb deels het idee dat het niet gebeurd is en of niet echt gebeurd is.
Hoop dat je er goed met mensen over kunt praten, volgens mij doet het je heel veel (en dat is logisch, maar moet je niet in de weg gaan zitten)
Sterkte
wyoming schreef:Gls die gisteren een pakket zou komen leveren, t&t gekregen dat het onderweg was voor uitlevering. Maar er kwam geen Gls. Vanochtend kijk ik nog een keer, staat er dat ze het afgeleverd hebben, dat ik er voor getekend heb, maar ook dat het weer terug is naar het depot. Maar dat het er te laat was om het vandaag te kunnen leveren. Wat een zooitje daar. Hoop toch dat het nog komt.
Postnl was ook lekker bezig, die stuurde een mail dat ze morgen zouden komen ipv vandaag. Ik al balen want ik heb het nodig voor morgenavond dus als ik ze zou missen, had ik een probleem. Maar die stonden toch vandaag voor de deur dus dat vie weer mee.