Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 21:24

Oh herkenbaar! Ik weiger ook erlangs te gaan en als ze daarna weg zijn is het nog erger haha.
Ik zou alleen nooit een vogelspin vasthouden :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 21:31

Dat mijn zus boos werd op mij omdat ik uitlogde op Disney+ account die niet van haar is of überhaupt van mij maar van mijn vriend. :') De serie die ze wilt kijken heeft ze zelf ook nog op een andere platform EN ze heeft disney+ maar dan op haar laptop, maar ja die heeft ze niet mee dus ik ben dan weer de slechterik

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 21:36

Dat ik me druk maak met 'wie zorgt er dan voor mij'. Ik bedoel, ik zorg altijd voor mijn man en de hond, eten koken, het huishouden, boodschappen etc en dat doe ik met liefde want ik houd van ze maar soms vraag ik mezelf wel eens af, wie zorgt er voor mij? Ja hij verdient geld met werken maar dat is anders als echt zorgen. Stomme gedachtenspinsels

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 21:52

DezeNaam schreef:
fleurtjeuh schreef:
Sprintje trekken en er 'overheen' springen?

Hij zat op heuphoogte... Zat. Ben net terug naar beneden gegaan en hij is weg. Dit maakt het alleen maar enger. :') (Ja, ik ben terug naar boven gegaan *zucht*)

Het 'vervelende' aan deze angst is dat ik al meerdere keren een vogelspin op mijn hand gehad heb zonder enig probleem, maar het de angst voor huisspinnen echt niet doet afnemen. Echt, de psychologie van de mens zit raar in elkaar. :=

Ik was dus heel bang voor spinnen, tot ik op kamers ging en ik muizen op mijn kamer had. Sindsdien ben ik niet meer bang voor spinnen :')

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 22:10

Independence schreef:
Ik was dus heel bang voor spinnen, tot ik op kamers ging en ik muizen op mijn kamer had. Sindsdien ben ik niet meer bang voor spinnen :')

Is je spinnenangst nu vervangen door muizenangst dan? :')

Op mijn vorige kamer hadden we ratten op de koer. Hoorde ze 's avonds gezellig met elkaar communiceren terwijl ze de vuilniszakken kapot beten... _O- (Ik zie toch nog liever een muis dan een spin. Al kan een muis veel meer schade aanrichten in huis natuurlijk... )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 22:39

fjordjes schreef:
Dat ik me druk maak met 'wie zorgt er dan voor mij'. Ik bedoel, ik zorg altijd voor mijn man en de hond, eten koken, het huishouden, boodschappen etc en dat doe ik met liefde want ik houd van ze maar soms vraag ik mezelf wel eens af, wie zorgt er voor mij? Ja hij verdient geld met werken maar dat is anders als echt zorgen. Stomme gedachtenspinsels

Helemaal niet stom! :(:) Misschien eens naar hem uitspreken?

Ik werd net bij het station aangesproken door twee buitenlandse jongens. Of ik Frans sprak. Ik zei nog hoopvol "Un PETIT peu" maar ik verstond er echt geen reet van :') Maar ze drukten een briefje van €20,- in mijn hand en wilden dat ik €10,- op twee OV-kaarten zou zetten. Uiteindelijk bracht de indringende, wantrouwige blik van een NS-medewerker me aan het twijfelen en heb ik het toch maar niet gedaan. Nu weet ik niet of ik twee eerlijke jongens een treinrit heb laten mislopen, of dat ze mijn bankrekening wilden plunderen >;)

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 22:43

Dan hadden ze het ook aan de NSmedewerker kunnen vragen.

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 22:54

DezeNaam schreef:
Independence schreef:

Op mijn vorige kamer hadden we ratten op de koer. Hoorde ze 's avonds gezellig met elkaar communiceren terwijl ze de vuilniszakken kapot beten... _O- (Ik zie toch nog liever een muis dan een spin. Al kan een muis veel meer schade aanrichten in huis natuurlijk... )

Weet niet of het vervangen is, maar muizen zijn zulke snelle, vieze, ongrijpbare wezens, daar heb ik nog trauma's van. Een spin is maar een traag onschuldig diertje. Even met de stofzuiger en hij is weg.
In den beginne had ik niet door dat ik muizen had, dan was mijn zak broodjes sochtends gewoon helemaal aangevreten. Toen begon ik ze inderdaad ook 's nachts te horen, knagen. Toen sliep ik op een hoogslaper dus dat was nog acceptabel, maar later verhuisde ik naar een grotere kamer en sliep ik op een normaal bed. Dan zag ik ze 's nachts lopen, zo onder mijn bed en even later ook weer terug. Ik wordt er nog naar van als ik er aan denk :r

Ja, mijn spinnenangst is echt volledig weg sindsdien.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 22:59

Independence schreef:
DezeNaam schreef:

Weet niet of het vervangen is, maar muizen zijn zulke snelle, vieze, ongrijpbare wezens, daar heb ik nog trauma's van. Een spin is maar een traag onschuldig diertje. Even met de stofzuiger en hij is weg.
In den beginne had ik niet door dat ik muizen had, dan was mijn zak broodjes sochtends gewoon helemaal aangevreten. Toen begon ik ze inderdaad ook 's nachts te horen, knagen. Toen sliep ik op een hoogslaper dus dat was nog acceptabel, maar later verhuisde ik naar een grotere kamer en sliep ik op een normaal bed. Dan zag ik ze 's nachts lopen, zo onder mijn bed en even later ook weer terug. Ik wordt er nog naar van als ik er aan denk :r

Ja, mijn spinnenangst is echt volledig weg sindsdien.

Cat is the answer and the answer is cat :D Onze buitenkat heeft verschrikkelijk huis gehouden onder de muizen. Elke dag een kadootje. Na 3 weken een halve muis. De voorraad raakte op. _O-

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 23:18

Iemand die zijn auto op een kruispunt parkeert. 8)7 wel geen druk bereden weg en een richting maar daar parkeer je geen auto in het donker na een bocht. Niet echt lekker zichtbaar tot je er bijna boven op rijdt.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 00:19

Zenuwen voor een crematie morgen. Weet ook niet zo goed waarom...

Vindt het fijn dat ik er heen kan aangezien ik deze persoon ook levenloos heb aangetroffen. Ik hoop dat ik het hierna een beetje af kan sluiten. Het besef is er nog steeds eigenlijk niet. Heb deels het idee dat het niet gebeurd is en of niet echt gebeurd is.

hagelslagJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 00:20

Vergeten de e bike goed op te laden...
Laatste 10 km waren zwaar -O-

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 00:23

Zebrastreep schreef:

Vindt het fijn dat ik er heen kan aangezien ik deze persoon ook levenloos heb aangetroffen. Ik hoop dat ik het hierna een beetje af kan sluiten. Het besef is er nog steeds eigenlijk niet. Heb deels het idee dat het niet gebeurd is en of niet echt gebeurd is.

Hoop dat je er goed met mensen over kunt praten, volgens mij doet het je heel veel (en dat is logisch, maar moet je niet in de weg gaan zitten)
Sterkte Y;(

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 00:25

Dat ik me even geen raad weet met een situatie op werk.. maar er niet iemand is die mij kan adviseren. (Pb mag gestuurd worden)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 00:29

Independence schreef:
Zebrastreep schreef:

Hoop dat je er goed met mensen over kunt praten, volgens mij doet het je heel veel (en dat is logisch, maar moet je niet in de weg gaan zitten)
Sterkte Y;(

Ja we hebben het er dagelijks over op werk maar ook met vrienden en familie Enz. Proffessionele hulp kan ik nog krijgen maar nu ik weer goed slaap laat ik dat nog even in het midden. Voor veel dingen waar ik nu last van heb heb ik in het verleden als eens hulp gehad dus ik heb gelukkig al wat handvaten.

Het voelt soms nog heel onwerkelijk dat het gebeurd is. Ik ben nog de dood van mijn oma ook aan het verwerken maar het volgt elkaar snel op.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 02:34

Wederom maar 2 uur geslapen terwijl ik al vanaf 7 uur probeerde te slapen… alleen maar draaien en wakker worden hele tijd…

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 02:46

wyoming schreef:
Gls die gisteren een pakket zou komen leveren, t&t gekregen dat het onderweg was voor uitlevering. Maar er kwam geen Gls. Vanochtend kijk ik nog een keer, staat er dat ze het afgeleverd hebben, dat ik er voor getekend heb, maar ook dat het weer terug is naar het depot. Maar dat het er te laat was om het vandaag te kunnen leveren. Wat een zooitje daar. Hoop toch dat het nog komt.

Postnl was ook lekker bezig, die stuurde een mail dat ze morgen zouden komen ipv vandaag. Ik al balen want ik heb het nodig voor morgenavond dus als ik ze zou missen, had ik een probleem. Maar die stonden toch vandaag voor de deur dus dat vie weer mee.

Deze deel ik maar dan van dhl, voor 2 pakketjes 10 mailtjes gehad, zou thuis bezorgd zijn, waren gewoon mensen maar is niet bezorgd, andere zeggen weer gaat naar pakketpunt, en als je link opent zegt ie bezorgd, blijken ze heel leuk dag erna pas bij pakketpunt te liggen, die maar 4 dagen in de week van 16 tot 21 open is, is namelijk gewoon prive bij een huis zeg maar, fijn als je gewoon om 17 moet beginnen met werken en nog meer te doen hebt, bij ons is dhl altijd drama, ups, gls en postnl zijn wel prima

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 05:01

Sterkte vandaag Zebrastreep...

Hier hondsberoerd..maar het einde is in zicht..

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 05:43

Vannacht wakker geworden omdat ik dacht dat er een helikopter in de slaapkamer vloog... bleek een horenaar te zijn.
Wat maken die een herrie echt niet normaal dat geluid.

Vent gelukkig met een elektrische vliegenmepper hem naar de regenboog gestuurd.
Daarna niet kunnen slapen omdat ik de hele tijd lag te luisteren of zijn vriendjes ook niet kwamen.

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 07:22

Dat ik dat steeds op kamers reageer maar gewoon niks terug hoor. Zeg dan in ieder geval even dat je al veel reacties hebt ofzo… hoeft niet eens pb, je kan ook gewoon je advertentie sluiten/weghalen als je geen reacties meer wil.

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 07:23

Sterkte vandaag Zebrastreep.

Na één hoornaar zou ik ook niet rustig slapen.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 08:08

Dat mensen in de trein om 8 uur s' morgens op hun laptop typen alsof hun leven er vanaf hangt.. Ik wil gewoon even rustig wakker worden

En dat de trein telkens vertraagd is %)

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 08:16

Het is TE vroeg om nu met een groep jongens door de straat te fietsen en Bacardi Lemon door de wijk te schallen.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 08:31

Rennie89 schreef:
Wederom maar 2 uur geslapen terwijl ik al vanaf 7 uur probeerde te slapen… alleen maar draaien en wakker worden hele tijd…

Ga je niet te vroeg naar bed?

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 09:09

Dat ik gisterenavond bijna sliep en een knal hoorde :oo
Bleek er dus een megaspin op het kleed te lopen, mijn man had mij al geroepen maar had hem niet gehoord :') , dus heeft hij er een van de drie salontafels op geknald _O-
Dus ik kon kijken of hij er echt wel onder zat en opruimen!