Bloodymary schreef:Cer schreef:Dat is echt superzuur inderdaad... alsof God of welke entiteit er dan voor zorgt dat mensen niet ziek worden..
Als Grapperhaus gewoon in zn tuin een kerkdienst had gehad, had er geen haan naar mogen kraaien..
je kan dus in principe doen wat je wilt, als je er maar een goed verhaal bij houdt..
Bijeenkomst in de tuin met 20 mensen: ja, moment van bezinning
15 mensen in je garage: Yogapak aan en sporten maar...
Dus als je dan een bedrijf of entertainer bent wat op omvallen staat, kan ik me heel goed voorstellen dat je er echt simpel van wordt...
Edit: de bewoners van dat Groningse forum vonden het blijkbaar maar wat leuk om te snitchen... echt leuk om te zien hoe mensen in eenzelfde land tegen elkaar tekeer kunnen gaan...Alsof er binnen dat huis niet geknuffeld wordt.. niet zo hypocriet doen..
Maar waarom zou je dat doen en willen. Omdat je graag Corona wil verspreiden? Kan me daar zo aan storen, ook bij die persconferentie wat er dan gevraagd wordt. Alleen maar op die regeltjes in gaan en kijken of ze omzeild kunnen worden of dat er niet meer sancties komen. Is het nu zo moeilijk voor de mensen om gewoon hun verstand te gebruiken en op te passen zonder te proberen allerlei regeltjes te passeren...
Het gaat niet om de regels. Het gaat om een virus wat we willen indammen.
Precies dit inderdaad. Ik snap er helemaal niks van. Die hele slachtofferrol...