Nyaleti schreef:De achterlijke hoge huurprijzen voor een appartement in Breda. Niet te doen dit.
En in dorpjes net buiten Breda?
Huur prijzen zijn sowieso debiel te noemen.
Sommige mensen moeten een communicatie cursus

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Lestrange01 schreef:Waarschijnlijk ben ik de enige, maar ik erger me echt aan de sfeer op bokt de laatste week, 2 weken. Niet eens aan een specifieke bokker of een topic, maar bij bijna elk topic wat ik open is er plots gezeik en zitten mensen te ruziën op een echt vervelende (niet popcorn achtige.. soms wel) manier. Ik ben inmiddels al sinds 2012 op bokt en dagelijks actief dus ik heb al aardig wat gezien, maar de sfeer is echt vijandig ofzo. Vraag me af waar het aan ligt. Kom hier voor mijn ontspanning en dan is dat geruzie niet echt fijn. Vooral die vervelende sneren naar elkaar toe.
Lestrange01 schreef:Waarschijnlijk ben ik de enige, maar ik erger me echt aan de sfeer op bokt de laatste week, 2 weken. Niet eens aan een specifieke bokker of een topic, maar bij bijna elk topic wat ik open is er plots gezeik en zitten mensen te ruziën op een echt vervelende (niet popcorn achtige.. soms wel) manier. Ik ben inmiddels al sinds 2012 op bokt en dagelijks actief dus ik heb al aardig wat gezien, maar de sfeer is echt vijandig ofzo. Vraag me af waar het aan ligt. Kom hier voor mijn ontspanning en dan is dat geruzie niet echt fijn. Vooral die vervelende sneren naar elkaar toe.
DiscoDipp schreef:Lestrange01 schreef:Waarschijnlijk ben ik de enige, maar ik erger me echt aan de sfeer op bokt de laatste week, 2 weken. Niet eens aan een specifieke bokker of een topic, maar bij bijna elk topic wat ik open is er plots gezeik en zitten mensen te ruziën op een echt vervelende (niet popcorn achtige.. soms wel) manier. Ik ben inmiddels al sinds 2012 op bokt en dagelijks actief dus ik heb al aardig wat gezien, maar de sfeer is echt vijandig ofzo. Vraag me af waar het aan ligt. Kom hier voor mijn ontspanning en dan is dat geruzie niet echt fijn. Vooral die vervelende sneren naar elkaar toe.
Je bent in ieder geval niet de enige.
En in de buiten wereld is het net zo, lijkt we alsof september ruzie maand is ofzo, iedereen is echt nijdig
chanicha schreef:_San87_ schreef:Ik zit Yes to the dress te kijken en ik word helemaal kriebelig met familieleden die per se hun zin door willen drijven. Tief op met je poedersuiker
.
Hahaha jaaa dat heb ik ook![]()
Ze gaan gewoon door tot de aanstaande bruid jankt hoor, ik krijg er echt neigingen van