De huisarts bleef nl beweren dat zijn moeder last had van hyperventilatie terwijl hij wist dat ze slordig was met de pil en seksueel actief was.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
xSCWx schreef:Een vriendin van mij is door 2 spiraaltjes heen zwanger geworden. Maar die wilde zo graag kinderen dat haar lichaam die dingen zelf heeft gesaboteerd (grappen we).
MarlindeRooz schreef:Ik heb hem de vorige keer in de eerste week “net op tijd” genomen. Binnen de 12 uur dat hij te laat mag zijn. Heb ook wel even in angst geleefd. Want door mijn hersenschudding ben ik steeds misselijk, humeurig en moe.
Sizzle schreef:Naja, ik zou ook pissed off zijn als ik door de spiraal (of andere optie) heen zwanger werd hoor. Ik ben aardig onderlegt in statistiek maar op dat moment interesseert je die niet, dan ben je gewoon die ene irritante uitzondering die bij die 0,1% hoort. Dus ik snap eigenlijk wel dat iemand daar zo‘n sarcastische opmerking over maakt.
Magrathea schreef:Sizzle schreef:Naja, ik zou ook pissed off zijn als ik door de spiraal (of andere optie) heen zwanger werd hoor. Ik ben aardig onderlegt in statistiek maar op dat moment interesseert je die niet, dan ben je gewoon die ene irritante uitzondering die bij die 0,1% hoort. Dus ik snap eigenlijk wel dat iemand daar zo‘n sarcastische opmerking over maakt.
Maar dan laat je het kind toch niet komen?
Britta31 schreef:[ [url=m/GG0kzw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb een kies van mijn pony.Zal ik er een ring van laten maken
Sintara schreef:Iewl!
Ik was ook zo fanatiek als wat met anticonceptie tijdens een relatie.. Dubbele bescherming als ik ook maar ergens aan twijfelde, tot niet kunnen blijven slapen aan toe als ik geen pillen bij me had.
Want ja ik vind abortus echt een ding. Ik weet niet of ik dat wel kan, maar wil ook geen kind. Dus dan zit in anticonceptie de veiligste situatie zeg maar.
Ik ben trouwens vóór het hebben van de optie voor abortus, ik hoop gewoon dat ik kan vermijden het mezelf aan te moeten doen