Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
manzano schreef:Ook zo mooi.... Nieuwe bankpas en pincode. De bank stuurt die paar dagen na elkaar op voor de veiligheid. Maar ja, met postnl werkt dat dus niet meer. Beide enveloppen hingen op elkaar uit de brievenbus aan de weg
mvdende schreef:manzano schreef:Ook zo mooi.... Nieuwe bankpas en pincode. De bank stuurt die paar dagen na elkaar op voor de veiligheid. Maar ja, met postnl werkt dat dus niet meer. Beide enveloppen hingen op elkaar uit de brievenbus aan de weg
Ja, dat had ik van de week ook... maar dat was wel duidelijk ING z'n fout, want stond alle 3 de brieven tegelijk in de app. Uiteindelijk zijn alleen de creditcard en z'n pincode apart bezorgd, de pinpas en pincode (en de pincode creditcard) hingen op half zeven in de brievenbus....bovenop elkaar.
lor1_1984 schreef:Hier had de buurvrouw een week of 2 geleden een melding dat haar pakketje bij de buren bezorgd was.
Geen huisnummer of wat dan ook erbij.
Zij de halve straat door, overal aanbellen om te vragen of haar pakketje daar lag.
Intussen had ik het betreffende pakketje gevonden, in de brandgang.
En geen idee hoe maar het leek daar keurig neergelegd te zijn op ±2,5-3m vd deur terwijl die standaard op slot zit.
Ik had het gelijk weer terug gelegd na het adres te checken en heb dat ook meteen aangegeven toen ik de buurvrouw trof, zij blij natuurlijk.
Maar echt, aangeven dat het bij de buren bezorgd is terwijl het daar niet ligt?
mvdende schreef:manzano schreef:Ook zo mooi.... Nieuwe bankpas en pincode. De bank stuurt die paar dagen na elkaar op voor de veiligheid. Maar ja, met postnl werkt dat dus niet meer. Beide enveloppen hingen op elkaar uit de brievenbus aan de weg
Ja, dat had ik van de week ook... maar dat was wel duidelijk ING z'n fout, want stond alle 3 de brieven tegelijk in de app. Uiteindelijk zijn alleen de creditcard en z'n pincode apart bezorgd, de pinpas en pincode (en de pincode creditcard) hingen op half zeven in de brievenbus....bovenop elkaar.
Froukje schreef:lor1_1984 schreef:Hier had de buurvrouw een week of 2 geleden een melding dat haar pakketje bij de buren bezorgd was.
Geen huisnummer of wat dan ook erbij.
Zij de halve straat door, overal aanbellen om te vragen of haar pakketje daar lag.
Intussen had ik het betreffende pakketje gevonden, in de brandgang.
En geen idee hoe maar het leek daar keurig neergelegd te zijn op ±2,5-3m vd deur terwijl die standaard op slot zit.
Ik had het gelijk weer terug gelegd na het adres te checken en heb dat ook meteen aangegeven toen ik de buurvrouw trof, zij blij natuurlijk.
Maar echt, aangeven dat het bij de buren bezorgd is terwijl het daar niet ligt?
Dan denk ik eerder dat de buren het pakket hebben aangenomen en daar neer gelegd hebben.
karuna schreef:Jemig dan ziet iemand toch. Gelukkig opgelost
Ik hoop dat dit een 1 aprilgrap is. Het zou wat zijn. Bezorgers maken er een zootje van en je mag als ontvanger daar dan extra voor betalen in de vorm van een boete als je " niet thuis" zou zijn
https://www.rtl.nl/nieuws/editienl/vide ... nt-tijdens