Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Judith_ schreef:Mocht mijn secret Santa nog moeten gaan shoppen... De speculoos pepernoten van de pepernotenfabriek zijn mijn huidige guilty pleasure. Maar die zijn hier niet zo goed te verkrijgen.
Sjolvir schreef:Judith_ schreef:Mocht mijn secret Santa nog moeten gaan shoppen... De speculoos pepernoten van de pepernotenfabriek zijn mijn huidige guilty pleasure. Maar die zijn hier niet zo goed te verkrijgen.
Anders de speculoos rotsjes bij de Dirk proberen, daar gisteren mijn wangzak mee vol gepropt, lagen er om te proeven, waren lekker, wit en melk, heb de grootste van elk naar binengeknabbeld die er lag
Sjolvir schreef:Judith_ schreef:Mocht mijn secret Santa nog moeten gaan shoppen... De speculoos pepernoten van de pepernotenfabriek zijn mijn huidige guilty pleasure. Maar die zijn hier niet zo goed te verkrijgen.
Anders de speculoos rotsjes bij de Dirk proberen, daar gisteren mijn wangzak mee vol gepropt, lagen er om te proeven, waren lekker, wit en melk, heb de grootste van elk naar binengeknabbeld die er lag
Judith_ schreef:Sjolvir schreef:
Zitten die vast in het assortiment? Geen Dirk in de buurt hier, maar wie weet als we er ooit een tegen komen.