[FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-19 15:25

TheNovelist schreef:
Pluisje1998 schreef:
Eindelijk maar weer eens een post van mij. Tussen werk en wat personlijke struggles door heb ik de laatste tijd geen outfits meer gepost. Of wat anders gedragen dan werkkleding, paardrijkleding of pyjama's :')

Lau, wat zie je er geweldig uit, die outfit staat je ook super.
DewiRox, leuk jurkje!
Kletskoekje, goede combinatie, ook met de kleuren zo.
Aight, ik vind hem niks, sorry. Heel vormeloos en vind het echt een beetje een hobbezak (1 troost, denk niet dat dat model iemand goed zou doen). De kleur is wel heel tof, maar mijn keuze zou het niet zijn :x

Dan mijn outfits, de eerste was om met een vriendin te gaan shoppen. De tweede was voor het uitgaan. Heb momenteel wat moeite met kleding vinden aangezien ik de laatste tijd ivm omstandigheden wat afgevallen ben ;( dus was blij dat ik deze outfits nog kon maken.

[ [url=m/MG3csM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shirt: Catfish and the Bottlemen merch
Vest: H&M
Rokje: Sting
Riem: Topshop
Sokken: H&M

[ [url=m/1W8A8v.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shirt: Only
Rokje: C&A
Riem: Topshop
Sokken: H&M

Stiekem ben ik blij dat het weer kouder is,kan ik mijn hoge sokken weer aan :') die mis ik altijd in de zomer

Heb je een linkje van die laatste hoge sokken? <3 bij mij komen ze altijd net boven m'n knie en wil ze net als die echt hoog hebben

Volgens mij zijn het gewoon deze van de H&M.
https://m2.hm.com/m/nl_nl/productpage.0666444001.html

Doubtless

Re: [FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 12:06

Leuk om eens wat anders te zien dan een helemaal zwart rokje Pluisje! Deze lijkt wel héél kort, of ligt dat aan de foto?

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 13:08

De foto helpt niet mee, maar hij is niet lang nee (#langemensenstruggles :') ). Moet zeggen dat ik me er zelf niet zo aan stoor. Gewoon een zwart sportbroekje eronder en gaan.

Is een beetje de ellende qua maat voor mij. Zou voor de lengte het beste maat M moeten nemen maar die is dan qua taille véél te groot.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 13:22

Pluisje1998 schreef:
De foto helpt niet mee, maar hij is niet lang nee (#langemensenstruggles :') ). Moet zeggen dat ik me er zelf niet zo aan stoor. Gewoon een zwart sportbroekje eronder en gaan.

Is een beetje de ellende qua maat voor mij. Zou voor de lengte het beste maat M moeten nemen maar die is dan qua taille véél te groot.

Kan je hem dan niet laten innemen? Of zelf misschien leren innemen? (is niet zo heel lastig :) )

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 13:31

Oh jongens ik was jullie kwijt!! :(
Maar ik ben er weer! Zal van de week even nieuwe foto's maken!

Ik herken het lange mensen ding wel. Ik ben niet lang, maar wel smal met lange benen. Dat betekent dat broeken echt altijd KORT zijn.

Zaterdag een nieuwe broek gekocht die gelukkig wel in lengtemaat 34 was. Maar veel merken hebben de smalle omvang maten alleen in lengtemaat 30, daar hoef ik echt niet aan te beginnen :')

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 13:35

Dat zou ik een andere keer misschien wel kunnen doen. Gaat nu niet meer, die andere maat is al laaaaaang teruggestuurd. Wordt bij dit model misschien wel lastig door de manier waarop de tailleband gestikt is. Gelukkig stoor ik me zelf niet zo als een rokje wat korter is, en een ander mag er van mij het zijna van denken. Ik moet het dragen, zij niet :')

@xSannee dat dus. Heb vrij lange benen, waardoor rokjes en jurkjes dus al gauw kort vallen. Broeken ook, moet ik altijd lengtematen van hebben.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 14:38

Hoe lang zijn jullie dan?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 14:40

Ik koop vaak rokjes bij de Asos tall collectie. Of korte rokjes dan maar accepteren.

Tja 1.83 en een dikke kont met smalle taille. Dan is het niet te doen...

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 15:01

Doubtless schreef:

1.67 :') :') :')

Maar heb dus omvang XS / 34 / 26 oid.
Maar kom steeds meer merken tegen die daarbij alleen lengtemaat 30 maken.
Dat past gewoon echt niet... en dit weekend dus meerdere 32 lengtematen aangehad en die waren ook echt te kort, dus dan kom je op 34 uit.

Ik heb gewoon lange benen haha

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 15:10

MarlindeRooz schreef:
Ik koop vaak rokjes bij de Asos tall collectie. Of korte rokjes dan maar accepteren.

Tja 1.83 en een dikke kont met smalle taille. Dan is het niet te doen...

Of een andere lengte kopen? Dat een minirok dan niet goed zit kan ik me voorstellen, maar naar mijn idee zijn er de laatste jaren echt hele mooie midi en maxi modellen verkrijgbaar.

@Sanne: Ik zou denken dat je online wel wat kunt vinden? Of als je kijkt naar jeanswinkels ipv kledingwinkels?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-19 15:41

Doubtless schreef:

1.63 :')

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 15:42

175 met een dikke kont en kleine taille ik koop altijd rokjes zo dat ze mijn kont en benen passen en en pas dan gewoon de taille band aan naar mijn maat ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 15:43

Ik ben 1.88 en dik, dus kleding kopen is soms best een challenge. Jurkjes bij H&M zijn zelfs in grotere maten altijd te kort. Ik leef op Asos Tall.

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 15:44

Afbeelding
Dit had ik vandaag aan! Lekker basic

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 15:48

Doubtless: uiteindelijk lukt het altijd wel hoor! Maar ik kan niet zomaar overal een broek uit het rek pakken :P

Jurkjes / rokjes pak ik meestal gewoon niet het mini-model inderdaad. Dat werkt prima

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 15:51

1.70 en een inverted triangle shape oftewel brede schouders, smalle taille en geen heupen :+ Wel een dikke kont aan de achterkant waardoor korte rokjes omhoog 'wippen' :+

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 15:54

1,80 (misschien nog iets langer, is jaren geleden dat ik voor t laatst gemeten heb). Met een vrij smalle taille en een vrij holle rug waardoor kleding soms wat scheef trekt. Helaas hebben ook niet alle winkels waar ik graag koop een tall collectie. Ik heb t maar geaccepteerd, en wat een andere ervan vind, whatever. Doe er niemand kwaad mee. Met mijn leeftijd nu kan het nog dus waarom niet :')

Andere lengte kopen zou kunnen, zij het niet dat ik midi en maxi rokken echt verschrikkelijk vind...

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 15:56

Ik zweer ook bij asos tall haha. Ik ben 1,74 met een kort bovenlijf (Asos petite truien :+ ) en broek lengtemaat 34.
Ik heb van beide maat xs. Met een smalle taille soms best wel een challenge om leuke jurkjes te vinden zonder dat het een tent is :P

Zijn hier trouwens mensen goed in online shoppen? Ik kan namelijk echt niet in de winkel vinden wat ik zoek.
Ik zoek de trui als in het plaatje hieronder.
Ook graag met grote kabels, een ronde hals en kort. Maat 32/34/xs.
Ik shop dus bijna nooit online (behalve bin mango en asos maar ik kon t daar niet echt vinden).

Afbeelding

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 16:07

Doubtless schreef:

1.60 :')

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 16:08

Ik heb lengtemaat 38... heel soms gaat 36.

Jeanszaak is juist altijd drama. ‘Aja madam daar is geen vraag naar dus enkel op bestelling’. Ja dan kijk ik zelf wel online. Ik vind eens in de twee of drie jaar een jeans die echt lang genoeg is en daar ben ik zuinig op. Al is het inmiddels wel echt makkelijker.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 16:11

Ik vind het bij C&A erg bijzonder; zij verkopen daar broeken in Long of petitie.. :') Geen normal dus ik haal altijd maar de long en neem ze een beetje in. :+

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 17:12

poes schreef:
Ik heb lengtemaat 38... heel soms gaat 36.

Jeanszaak is juist altijd drama. ‘Aja madam daar is geen vraag naar dus enkel op bestelling’. Ja dan kijk ik zelf wel online. Ik vind eens in de twee of drie jaar een jeans die echt lang genoeg is en daar ben ik zuinig op. Al is het inmiddels wel echt makkelijker.

Dat lijkt me een hele uitdaging zeg! 34 ligt er al niet altijd tussen, laat staan 38! Heb je een type broek dat je herhaaldelijk gekocht hebt?

Ik (geen afwijkende lengtemaat overigens) zweer bij een model van de WE, die koop ik elk jaar 1 of 2 :Y) Scheelt zoveel pas en meetwerk.

Emmaa_ schreef:
Ik ben 1.88 en dik, dus kleding kopen is soms best een challenge. Jurkjes bij H&M zijn zelfs in grotere maten altijd te kort. Ik leef op Asos Tall.

Ja ik kan me voorstellen dat dat een uitdaging is! Is dat dan alleen lastig bij broeken/rokken/jurkjes, of ook bij bovenkleding?

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 17:15

Geen vast model nee. Soms wel meteen twee broeken kopen. Maar vaak wachten tot ik er eens op val. Brede zoom laat ik er bij stoffen broeken uithalen, win je weer een cm.

anniekow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 22:03

Doubtless, welk model van de WE?

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 22:09

Afbeelding
Mid rise skinny high stretch broek

Niet te hoog, mooie kleuren, blijft goed in de was & gaat best lang mee!
Ik wacht nu op een 2e 50% korting actie & dan ga ik inslaan :Y)