Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Riddershow schreef:germie schreef:Je kunt gratis schnuppertauchen op Boot, een grote beurs. Hoe lang zou het duren voordat je door de mand valt als je reeds een ervaren duiker bent?
Ligt eraan hoe goed je bent in faken
Anoniem schreef:Britta31 schreef:Meestal komt van ruilen wel huilen.
In dit geval waarschijnlijk 'van ruilen komt rellen'
Er is of was wel een weggeeftopic toch?
Edit: nou dat weggeeftopic heb ik blijkbaar gedroomd ofzo. Ik kan het niet vinden.
MarlindeRooz schreef:Oké maar vind een week niks van je laten horen erg gek...Ik denk niet dat het pakketje onderweg is namelijk.
MarlindeRooz schreef:MarlindeRooz schreef:Oké maar vind een week niks van je laten horen erg gek...Ik denk niet dat het pakketje onderweg is namelijk.
Ik heb nog steeds geen laarzen en niks van haar gehoord. Einde van de week ga ik aangifte doen.
Ze heeft verdorie vandaag nog een bokt post geplaatst over die desbetreffende laarzen.
miss_lizje schreef:Het huis naast mij is verkocht, vandaag kwam ik eerder thuis en stonden er allemaal werklui in mijn tuin een stijger te bouwen.
Bij het verkeerde huis dus en ook nog spullen verplaatst in mijn tuin. Ondertussen staat de stijger wel bij de juiste voordeur maar staat alsnog met zijn poten in mijn tuin.
Moet je dit accepteren? Werd nogal onbeleefd bejegend toen ik verzocht of de werklui uit mijn tuin wilde gaan. Nieuwe mensen nog niet eens gezien.
Cowboy55 schreef:miss_lizje schreef:Het huis naast mij is verkocht, vandaag kwam ik eerder thuis en stonden er allemaal werklui in mijn tuin een stijger te bouwen.
Bij het verkeerde huis dus en ook nog spullen verplaatst in mijn tuin. Ondertussen staat de stijger wel bij de juiste voordeur maar staat alsnog met zijn poten in mijn tuin.
Moet je dit accepteren? Werd nogal onbeleefd bejegend toen ik verzocht of de werklui uit mijn tuin wilde gaan. Nieuwe mensen nog niet eens gezien.
Nou ja, is het praktisch te voorkomen dat dat steiger deels in jouw tuin staat? Als de zijkant van mijn huis geverfd moet worden moet de steiger ook in de tuin van mijn buren staan. En als de zijkant van het huis van de buren aan de andere kant geverfd moet worden moet hun steiger op mijn garagedak staan. Kan niet anders zolang de schilders nog niet in The Matrix zitten en een uurtje in slow motion kunnen zweven.