[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 20:40

Was gister ook nog een programma op tv over mensen die waren aangevallen door een haai :wow:

Ze zeggen toch vaak dat ze dan mogelijk een vergissing maken. Maar bij de vrouw uit het filmpje hier boven blijft hij 'rustig' aanvallen.

Juut

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 20:44

Gevalletje 'honger maakt rauwe bonen zoet'? Of duurt effe voordat de haai beseft zn prooi toch niet zo lekker te vinden...

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 20:46

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 21:37

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 21:48

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 22:09

Ahhh grappig! Stuur eens pb waar jullie ongeveer wonen? :D

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 00:57

Voor degene die echt die hard filmpjes en foto's wil zien, stuur even pb dan geef ik de link van een chat groep met serieus nare dingen

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 03:26

Anoniem schreef:
Wat ik vanmiddag vrij luguber vond was toen ik even een boodschapje ging doen. Staan er twee agenten buiten bij wat pionnen en ik denk nog, nou lijkt wel een plas bloed zeg, maar zo groot, dat ik dacht neh zal wel een of andere olie zijn, glad, dat ze daarom staan.
Hoor ik van de caissière die er echt vlak voor zat bij het raam dat er een paar uur geleden iemand is neergestoken.
Niets olie, gewoon echt bloed.
Ik moest er vlak langs terug naar m'n auto en dacht echt alleen maar "niet kijken, niet nadenken, NIET flauwvallen, niet kijken, niet nadenken, NIET flauwvallen"
Op het filmpje zie je het een beetje.
https://www.at5.nl/artikelen/195206/zwa ... lein-40-45

Wat heftig voor je!
En wat gek dat er met zoveel getuigen geen signalement van de dader in het artikel staat :=

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 03:28

Tivoli schreef:
Anoniem schreef:
Wat ik vanmiddag vrij luguber vond was toen ik even een boodschapje ging doen. Staan er twee agenten buiten bij wat pionnen en ik denk nog, nou lijkt wel een plas bloed zeg, maar zo groot, dat ik dacht neh zal wel een of andere olie zijn, glad, dat ze daarom staan.
Hoor ik van de caissière die er echt vlak voor zat bij het raam dat er een paar uur geleden iemand is neergestoken.
Ik moest er vlak langs terug naar m'n auto en dacht echt alleen maar "niet kijken, niet nadenken, NIET flauwvallen, niet kijken, niet nadenken, NIET flauwvallen"

Wat heftig voor je!
En wat gek dat er met zoveel getuigen geen signalement van de dader in het artikel staat :=

Hij is meteen aangehouden. Signalement is dan niet nodig toch?

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 03:31

Ssooooooww :roll:
Tijd om te gaan slapen _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 11:04

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 11:25

Wat heftig! Wat bezielt iemand, zo midden overdag op straat tussen de mensen? Dan ben je als dader toch wel ver heen lijkt me. Griezelig :=
Snap dat je aangedaan bent Tica, sterkte. Probeer het los te laten....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 11:28

Tivoli schreef:
Wat heftig! Wat bezielt iemand, zo midden overdag op straat tussen de mensen? Dan ben je als dader toch wel ver heen lijkt me. Griezelig :=

Lief van je! Normaal is het ver van je bed eigenlijk, zelfs al is het om de hoek ofzo, maar nu ik dat bloed gezien heb is dat toch een beetje gek. Zo sneu voor die familie ook, die hoop ik dan eigenlijk een beetje te steunen met die bloemen.
Die dader heeft vlak daarvoor dat mes gekocht, dan ben je toch echt heel heel ver van je pad ja.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 12:57

Fijn dan, die messenactie bij de Jumbo...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 13:11

Neonlight schreef:
Fijn dan, die messenactie bij de Jumbo...

Het zit in een winkelcentrum, met een markt op het plein. De dader had ruime keuze uit winkels om een mes te kopen.

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 15:30

Tivoli schreef:

Geloof ik al eerder verteld hier, maar heb dat voor mijn deur ook meegemaakt. Ex A is zijn ex vriendin met vriend B op gaan wachten in een portiekje voor mijn huis, A heeft toen B neergestoken (met voorbedachte rade dus) die gozer is ook blijven wachten tot de politie kwam, die kon dus zo ingerekend worden. In dit geval was er sprake van 'inteelt' binnen een moslimse famillie. Ik geloof broer en zus of nicht en neef.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 18:54

Heftig Tica, het slachtoffer is nog zo jong... vreselijk om te weten dat er mensen zijn die tot een dergelijke daad in staat zijn. Als je bloemen wil leggen moet je dat vooral doen vind ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 19:06

AmyII schreef:
Heftig Tica, het slachtoffer is nog zo jong... vreselijk om te weten dat er mensen zijn die tot een dergelijke daad in staat zijn. Als je bloemen wil leggen moet je dat vooral doen vind ik.

Ik ben er net geweest.
Op de plek zelf is het afgezet en liggen er al veel bloemen. Er staat politie bij en veel mensen, ik denk ook familie. En een paar meter verderop waren ze de straat aan het schoonspuiten, daar lag ook bloed.
Zelf heb ik er geen "last" van, maar ik ben wel onder de indruk ervan en heb zo ontzettend medelijden met zijn nabestaanden.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 21:52

Anoniem schreef:

Dat wil je inderdaad niet zien, en al helemaal niet tegen komen!

Ik heb daar vroeger vlakbij op school gezeten (Burgemeester Eliasstraat, dan snelweg kant) ik vond het niet altijd een toffe buurt eerlijk gezegd.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 13:06

Mijn oom is op dit moment in Indonesie en deelt net foto's van een begrafenisritueel en het dorp.

Google maar op Tana Toraja, begrafenisrituelen.

In de rotswanden staan houten gelijkenissen van de overledenen te waken en dat ziet er best creepy uit.

Drogon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 13:17

Onali schreef:
Mijn oom is op dit moment in Indonesie en deelt net foto's van een begrafenisritueel en het dorp.

Google maar op Tana Toraja, begrafenisrituelen.

In de rotswanden staan houten gelijkenissen van de overledenen te waken en dat ziet er best creepy uit.

Als ik dat google kom ik vooral plaatjes tegen van stieren die geofferd worden :(

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 13:17

Ja die heeft hij ook :+

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Drogon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 13:33

Oh dat vind ik wel erg mooi. Zo in die muur ''begraven'' worden. Die poppen zijn wel creepy idd. :+

KleinBoefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 18:44

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 19:09

KleinBoefje schreef:
https://www.ad.nl/bizar/circustijgers-v ... a9560de4d/

Artikel over een dompteur die vermoord wordt door 4 tijgers, die daarna nog een halfuur met zijn lichaam spelen. Staan geen schokkende foto's bij.

Ik dacht da er een filmpje bij zat van de aanval. Maar het waren archief beelden :=