Oh dat in de weg zitten begrijp ik heel goed! Ik heb ook lang haar, alleen niet zo lang als dat van jou, maar dat is en blijft toch altijd een ding. Maar echt, ik snap dat het je trots is hoor, vooral als lichamelijke problemen dat soort dingen lastig maakt. Het staat je ook gewoon ontzettend mooi!
Ik heb laatst mijn lange haar, net zo lang als dat van jou denk ik, afgeknipt omdat het aan de onderkant zo ontzettend droog en dood was! Echt om jaloers op te worden dat van jou.
Ik ben zo blij dat ik na een jaar of twee van denken dat ik geen toekomst heb en geen hbo opleidingen te kunnen doen toch echt eindelijk een solide plan heb wat ook volledig haalbaar is! Eerst dan een tussenjaar met vrijwilligerswerk en cursussen en dan hopelijk daarna toch echt eindelijk naar HBO! Ik heb er zo zo zo veel zin in, zou het liefst dit jaar al starten maar helaas is dat fysiek voor mij nog niet te doen.
Anoniem
Geplaatst: 11-03-20 09:42
Ik word blij van de lage mazoutprijzen. Vandaag besteld aan €960 voor 2000 liter terwijl ik in december nog €1320 kon aftikken voor 2000 liter.
Omdat het vandaag rustig is op mijn werk waardoor mijn hond lekker los kan lopen. En dat hij er dan voor kiest om onder de balie bij mijn voeten te komen liggen
Dat mijn stagiaire die maandag zou beginnen netjes een mailtje stuurt dat ze keel klachten heeft en wat wij zouden willen van haar. Lekker thuisblijven en als de klachten over zijn gaan we weer verder kijken. Heel fijn dat mensen zo meedenken, dat heb ik ook zeker gezegd.
Rawr
Geplaatst: 13-03-20 23:04
Vanwege een corona-patient in mijn sportschool blijven de mensen toch een beetje weg en was het vanavond heerlijk rustig.
Daarna boodschappen gedaan, vracht was binnen en bijna alle schappen weer vol. Lekker voor die mensen die overdag aan het hamsteren waren.
En m'n werkgever komt met aangepaste openingstijden en als gevolg hoef ik 14 uren per week minder te werken die wel gewoon doorbetaald worden.
xPabloBokt
Fotograaf
Geplaatst: 14-03-20 11:22
Nieuwe afleveringen van Picard en RuPaul's Drag Race kijken vandaag