Robijntjah schreef:Mooi mens ben je

Misschien moeten we bij nader inzien maar niet samen naar een feestje

Kan niet goedgaan....
Wijs je mij nou af
kan er ook nog wel bij joh
suikermeisje schreef:Narcisten zijn verschrikkelijk. Precies m'n ex wat je beschrijft. Als ik een drukke dag had zat ie de hele dag te zeuren. Gaf ik aan dat ik wel een dagje weg zou kunnen hoorde ik tot 16u niets. Dat is gewoon absoluut niet tof.
Blij dat m'n huidige vriend wel normaal kan communiceren na een keer een woordenwisseling...
Dat klopt dat ze verschrikkelijk zijn. De grootste grap van alles is dat het om geld gaat.. en dan is het zo dat ik hem iets gunde en hem wilde helpen met iets en vervolgens gezeik heb gisteren en als ik dan vandaag nee we gaan het niet meer doen, want het levert alleen gezeik op zeg dan ben ik gemeen slecht etc etc
oh en eerlijk een woordenwisseling op zijn tijd kan ik best waarderen hoor. |Zolang het bij sparren is en het daarna gewoon weer klaar is. Ergens in blijven hangen omdat je je zin niet kan krijgen en dan onredelijk gaat worden en dan proberen iemand zich poedersuiker te laten voelen.. neeeee zo werkt het niet bij mij
Laatst bijgewerkt door Thenexttry op 21-04-17 16:52, in het totaal 1 keer bewerkt