Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 12:16

Ben ik btw de enige die daar moeite mee heeft? Als ik geen dieren zou hebben zou dat het leven makkelijker maken maar als single leven zonder dieren nou dan heb ik maar een verdomd saai eenzaam leven......mijn vriendinnen zijn vaak ook niet thuis en bezig met hun vriend/gezien/eigen hobby's of hebben geen behoefte aan wekelijks afspreken.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 12:18

ik heb ook honden en paarden aan huis,ik wil dus ook niet iets verweg en meldt dat ook van te voren, ik kan en wil ook niet een nacht hij huis weg blijven en slepen met mijn honden ga ik ook niet doen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 12:19

Ik vind het eigenlijk juist fijn om te daten met iemand die een stukje verderop woont. Niet achterlijk ver, maar ik vind het leuk om in andere steden te zijn en ik vind het ergens ook wel fijn als de drempel wat hoger is om naar iemand toe te gaan.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 12:20

Alja schreef:
tijdje niet zo actief geweest met tinder, nu de leeftijd war naar boven bij gesteld en nu wel wat serieuze gesprekken sinds zondag :)

zijn er meer die de leeftijd hebben tot 42 jaar of zijn jullie allemaal jonger?

@Nancy, ik zou ook zeker niet na twee afspraakjes al vragen wat het is, laat het op zn beloop naar mijn idee wil je veel te graag en dat kan behoorlijk afschrikken :)

Ik heb de leeftijd ook tot 42, 80% gescheiden met kinderen :')

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 12:22

ik zit daar ook mee te dubben zonnetje.

mijn tinderman woont een half uur bij mij vandaan. prima op zich, maar hij woont in nijmgen. ik woon aan de Posbank. mijn paard staat perfect, die wil ik niet verhuizen, het bos wil ik ook niet achter me laten.

nu het probleem. het os vind hij prima, maar hij werkt in veldhoven, dus dat is al een uur van nijmegen af, 1,5 uur van waar ik woon. met het feit dat die route iedere dat vast staat met de files. dan zit ie s'ochtends en s'avonds 2 uur in de auto. maak ik hem niet blij mee.

er is gewoon nergens nog zo'n groot natuurgebied te vinden dat dichter bij zijn werk is.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 12:28

Gelukkig ben ik niet de enige, ik voel mezelf altijd erg inflexibel en een zeur.... Ik merk ook dat als ik iemand leuk vind dat ik mezelf in 100 bochten ga wringen. Uiteindelijk krijg je dat je jezelf compleet voorbij loopt, ineens jezelf schuldig voelt tov je dieren, dat je denkt hallo ik wil ook gewoon paardrijden en andere dingen doen maar dat je ook het idee hebt dat er geen weg terug is...... Wel een probleem wat bij mij ligt want ik moet gewoon meer op mijn strepen staan ofzo maar ik wil niet een gesprek starten met: oh ja eigenlijk wil ik weinig jou kant opkomen want ik wil het wel maar verstandig is het niet en handig ook niet. Tel er dan bij op dat hij ook heeft hobby's heeft of dat niet wil....

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 12:30

Ik heb altijd geroepen dat ik later ergens tussen Ommen (ben ik opgegroeid) en Utrecht (woon ik nu) wil gaan wonen later. Drie keer raden waar mijn vriend woont... In de buurt van Amersfoort. *D

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 12:32

Ja maar willen en doen is 1 maar ik heb dieren dan zou ik niet weten hoe je die tijd moet overbruggen zonder knettergek te word of het idee te hebben dat je van alles moet laten....en dat voor alleen een relatie..... Mensen die slecht alleen kunnen zijn zullen dat misschien wel doen maar een relatie is voor mij een toevoeging en niet een basis behoefte. :+

En ik ben echt gehecht aan mijn omgeving....krijg nu eindelijk een vast contract als het goed is....ik heb een koophuis wat dik onder water staat....mijn pony staat gratis bij mijn ouders......ik kan meteen het bos inschieten met paardrijden (kan echt niet overal) ....... en die paar vriendinnen die hier wonen daar hecht ik mezelf erg aan.
Laatst bijgewerkt door Zonnetje81 op 06-04-16 12:34, in het totaal 1 keer bewerkt

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 12:33

Het lijkt me ontzettend lastig zoiets...

Mijn vriend woont ook in Nijmegen, en ik woon in Wageningen. Dat is opzich een half uur afstand met de auto en een uur met het ov. Maar ik studeer in Nijmegen waardoor het allemaal nog makkelijker is.

M'n ex woonde in Eindhoven, zag hem regelmatig maar 1x in de week, die reis koste zo veel tijd. Ik vind het ook echt knap hoe mensen een vriend/vriendin in het buitenland kunnen hebben. Ik zou de fysieke aanwezigheid veel te veel missen.

Ik vind Nijmegen overigens een mooie regio om ooit te gaan wonen. En ik zit ook niet vast aan huisdieren oid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 12:39

Maar dat ligt natuurlijk ook wel aan je verwachtingen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het soms leuk vind om mijn vriend (op dit moment niet-bestaand) vaker te zien, maar er zijn meer dan genoeg weken waarin ik eens in de week meer dan voldoende vind.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 12:44

Ja maar ik wil niet een weekendrelatie wat inhoud dat je altijd je weekend vrij moet houden voor je vriend of je ziet iemand al vlot 2/3 weken niet. Plus dan zit je nog met verhuizen.....

Een lange afstandsrelatie = vaak een weekendrelatie waarbij het alles of niks is. Je ziet elkaar 5 dagen niet en meestal verwacht jij/de ander toch dat je het weekend vrij houdt voor elkaar maar het leven bestaat uit meer dan alleen je vriend zien in het weekend. Ik heb dan het gevoel als iemand bij mij niks heeft dat ik niet op mijn gemak even een buitenrit kan gaan maken of een paar uur met een vriendin shoppen.... Dat kan je toch niet maken. Met als gevolgd dat je alles doordeweeks moet proppen en je met je vent 3 dagen denkt....tjaaaaa wat zullen we nu gaan doen???? Ik weet niet hoe ik mezelf 3 volle dagen met een vent moet vermaken die bij mij geen leven heeft...... :+

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 12:50

Ja zo is het voor iedereen anders. Ik heb ook 2 paarden (staan niet thuis maar moeten welke elke dag aandacht krijgen en verzorgd worden) ik heb nu ook iemand op 90km afstand maar dat gaat goed. We zien elkaar meestal een dag in het weekend en dat vind ik wel prima. In case of emergency heb ik back ups voor de paarden. En ik vind het ook wel fijn zo. Zo kan ik door de weeks mijn paarden blijven doen en hij kan ook gewoon nog zijn 6 dagen pw sporten, beide naast fulltime werk.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 12:51

Ja dat is voor even leuk maar ik heb niet het idee dat veel mannen daarop zitten te wachten 1 dag per week. Zeker niet als je 35 bent....dan is dat er toch wel af of ik ben gewoon moeilijk aan het denken hahaha.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 12:56

ik vind een weekend relatie ook wel weer een dingetje idd, ik geef op zaterdagochtend les en op zondagochtend werk ik altijd..
dan is een weekend relatie ook niet heel makkelijk geloof ik ;)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 12:57

Nee inderdaad.

Nou ik heb hem nogmaals geappt dat ik gebonden ben en niet dat als het dadelijk erg gezellig is er teleurstelling komt..... ben benieuwd wat hij gaat zeggen. Lijkt wel of alle leuke jongens ver weg wonen.... Hier in brabant is maar een slechte spoeling rondom eindhoven.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 12:58

Ik ben al veel flexibeler dan in de tijden dat ik echt op wedstrijden ging.....toen trainde ik op zaterdagochtend en vaak wedstrijd.......

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 12:59

ik ben op maandag en dinsdag altijd vrij, kun je daar ook op selecteren op tinder?
dan zou een relatie bij mij nog een kans van slagen hebben ;)

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 13:10

Dat gebonden zijn aan huis is nu precies de reden waarom ik geen nieuw paard meer heb gekocht na de verkoop van mijn laatste paard, ik doe nu samen met m'n zusje een paard en dat geeft ons beiden zoveel meer vrijheid, ik wil voorlopig juist niet meer die dagelijkse verantwoording naar een dier maar in de gelegenheid zijn om spontaan leuke dingen te ondernemen. Tot nu toe bevalt het super. (heb ook altijd fanatiek wedstrijden gereden enz..)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 13:41

Na deze komt er ook geen meer....zeg ik nu. Ook twijfel ik of ik 300/350 euro wil gaan betalen voor een pensionstal als mijn ouders het huis verkopen. Enerzijds doet het er heen moeten gaan mij goed. Vooral in de winter. Maar weegt dat op tegen de kosten? Ik heb mijn hele leven al paarden ik weet niet beter. Maar mijn motivatie is niet altijd even hoog maar heg buiten bezig zijn vind ik wel fijn.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 13:46

Maar niet om het een of ander, maar je laat je toch niet door praktische redenen tegen houden? :+ Misschien is het wel je droomman. Ik zou na 3 gesprekken met Piet of Kees me nog echt 0 zorgen maken over eventueel verhuizen en dergelijke ... :+

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 14:05

Ik heb ook de paarden bij mijn ouders aan huis, dat heb ik altijd heerlijk gevonden maar nu ben ik op een punt in m'n leven (gut klinkt lekker drama allemaal) dat ik me besef dat het me wel erg beperkt in een heleboel keuzes. Het buiten bezig zijn zou ik daarentegen ook echt niet kunnen missen, dat ben je zo gewend na al die jaren. Dus ik doe nu alle rotklusjes op de boerderie haha.

Ik heb me trouwens toch een goed gesprek met een 'nieuwe' , een belgische defensieman welteverstaan := echt een grote stoere kerel, very nice!

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 14:21

Ik zit net weer in de trein naar huis, het was wederom weer ontzettend gezellig en leuk! Het voelt alsof we elkaar al zoveel langer kennen. Ik ben normaal helemaal niet van het kleffe gedoe en van iemand leuk vinden maar ik merk dat ik niet echt genoeg van hem kan krijgen :=

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 14:26

Courses schreef:
Maar niet om het een of ander, maar je laat je toch niet door praktische redenen tegen houden? :+ Misschien is het wel je droomman. Ik zou na 3 gesprekken met Piet of Kees me nog echt 0 zorgen maken over eventueel verhuizen en dergelijke ... :+

jawel omdat het een hoop teleurstellingen voorkomt en ik inmiddels wel weet wat wel/niet realistisch is..... Ik heb het eerder geprobeerd en dan....dan ben je gek van iemand maar wordt je vd situatie knettergek gestresst....etc....plus verdrietig.....

Maar goed ik merk al wel langer dat inderdaad het hebben van de pony bij mijn ouders waar ik zelf de helft vh jaar verantwoordelijk ben mij erg belemmerd......ik kan niet zomaar naar vrienden in zeeland (logeren) als mijn ouders weg zijn, ik kan geen vent op afstand hebben..... De katten dat is nog te plannen wel/niet een nestje en ook niet het jaar rond... Maar die pony.....maar ik ben bang als ik hem weg doe....dat ik dan zit tja en nu...?? Ik heb al lang geen droom kerel meer gehad, dan zou ik voor de 'wat als' situatie mijn pony verkopen.

Ik vind het maar erg lastig.....

Oh mijn tinderguy zegt: het zal wel goedkomen.....hahahahaha

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 14:30

Zonnetje81 schreef:
Ja dat is voor even leuk maar ik heb niet het idee dat veel mannen daarop zitten te wachten 1 dag per week. Zeker niet als je 35 bent....dan is dat er toch wel af of ik ben gewoon moeilijk aan het denken hahaha.

die vn mij is 36.... hij is net zo druk als ik :')

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 14:42

Mijn vriend woont 1 stad verderop, met ov zo'n 50-60 minuteb van deur tot deur. Op zich prima te doen, maar omdat we het allebei wel eens druk hebben en ik nog op de middelbare school zit, zit er meestal 1,5 week tussen elkaar zien.

Ik heb wel 2 konijnen en 2 gerbils, maar m'n ouders willen best een keer voeren als ik een nachtje weg ben.