Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Animal schreef:We spelen al jaren het spelletje 'Spot de mod', maar er wordt niet zo heel actief deelgenomen.
Ik trek wekelijks wel een keer mijn vest met Boktlogo aan wanneer ik met het OV ga, maar er is slechts 1 bokker geweest die het opgevallen isZelfs Warboel moest ik er nog op attent maken dat ik in de buurt was én naar haar raampje lopen
[LZP] Welke bokker? Vandaag (25-09), 12.20 op spoor 11b (Utrecht)
LiannePuthzy schreef:Animal schreef:We spelen al jaren het spelletje 'Spot de mod', maar er wordt niet zo heel actief deelgenomen.
Ik trek wekelijks wel een keer mijn vest met Boktlogo aan wanneer ik met het OV ga, maar er is slechts 1 bokker geweest die het opgevallen isZelfs Warboel moest ik er nog op attent maken dat ik in de buurt was én naar haar raampje lopen
[LZP] Welke bokker? Vandaag (25-09), 12.20 op spoor 11b (Utrecht)
Mischien een bokt gidsvlaggetje laten maken![]()
Maar ff een "off-topic" vraag
Ik hoor wel eens van klasgenootjes dat er om hun id word gevraagd bij het controleren van de ov-kaart (diegene hebben studenten ov) bij mij vragen ze nevernooit om mijn id (heb ook studenten ov), zelfs de keer niet dat ik vergeten was in te checken, word dit steekproefgewijs gedaan?
lor1_1984 schreef:Ik moest laatst noodgedwongen mijn ov-chipkaart opnieuw aanvragen (andere kwijt) maar kreeg op de nieuwe gewoon dezelfde foto als op de oude staat.
Had imo logischer geweest als 1 van de stappen van aanvraag een optie geweest was om een nieuwe foto te kiezen maar die optie kon ik nergens vinden.