Daar ben ik ook wel benieuwd naar, ik heb nu alleen een brander met een waxinelichtje, wel een hoge.. Maar als de ervaringen met elektrische branders zo goed zijn stap ik denk ik ook over.
Jullie gaan zo snel hier joh! Ik hou het niet bij hahaha Maar zie echt leuke dingen voorbij komen.
Hier blij met mijn bestelling van WME, sommige geurtjes vallen mij helaas toch tegen, zo droog. Maar wellicht met branden dat het meevalt.
Ik ging naar aanleiding van het topic eens op internet zoeken waar verkooppunten zitten van de waxmelts van verschillende merken, omdat ik toch graag eerst ruik voordat ik iets koop. Kom ik erachter dat ze in Wageningen, waar ik woon, gewoon een winkeltje hebben waar ze Yankee Candle, de kleine jars, de grote jars, maar ook de tarts verkopen. Dus daar ben ik net geweest Heb maar 3 tarts meegenomen, maar ze hebben er ruim 30 geuren staan! Ik blij! Heb de geuren : Berrylicious, Pink dragon fruit en Beach Flowers meegenomen.
Ook ben ik even langs de Action gegaan om een mooie pot te kopen waar ik alles in kwijt kan. Ik dacht, heb niet zo veel, pot van rond de 30 cm hoog denk ik, past alles wel in. Viel tegen Hij zit vol!
Het is even een werkje om ze allemaal in de zakjes te krijgen, maar je ruikt ze niet meer allemaal door elkaar. Nu kan ik tenminste goed ruiken als ik een tart wil kiezen.
Mijn YC tarts in de zakjes:
Pirouette66
Geplaatst: 09-12-15 13:57
Ik heb gelezen dat het wel belangrijk is dat de ziplock-zakjes van polypropyleen zijn en niet van polyethylene.
"polyethylene bags will snatch out the scent and bleed through the bags"
Maar ze worden vaak afgekort met poly bags, dan weet je dus niet welke het zijn
Ziet er wel verzorgd uit zo DnT, mooie verzameling
Die verpakking was ook de reden dat ik niet veel YC gekocht heb. Ik heb hier alleen nog een Pink Lady Slipper liggen, dat was mijn favoriet. En nu nergens meer te vinden
Ik heb inderdaad als ik mijn bakken open een enorme geur die eruit komt zetten Vooral bij de zoete geuren. Ik heb vorige week van die zakjes besteld, lijkt me inderdaad wel handig.