Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jennifuur schreef:Soms rijden er inderdaad enorme aso's op de weg die anderen in gevaar brengen of in ieder geval goed laten schrikken. Dan mompel ik ook iets van 'zo, rij jij maar lekker ergens tegen aan.' Niet dat ik ze wel dood wil, verre van, maar mensen met dergelijk gedrag mogen van mij wel eens goed schrikken doordat hun rijgedrag eens fout gaatal hoeven ze er wat mij betreft niks aan over te houden.
Bloodymary schreef:Maar eigenlijk heeft hij nog maar heel kort een relatie met die vriendin dan. Ik vind 1,5 jaar niet zo lang. Hoe weet je dan dat hij haar niet gaat verlaten?
Wel handschoenen aan natuurlijk!
Daarna goed mijn handen wassen en ik vond het wel weer goed. 

vuurneon schreef:Deze confession heb ik al eerder gedaan maar ga het zo weer in uitvoering brengen: Ik ga zo naar de supermarkt om de A merken in te slaan voor het kraambezoek, want wij hebben nu alleen nog maar Aldi en huismerk staan en het idee dat ik dat mijn gasten voor moet zetten benauwd mij
Nieuwe...
Wat ook leuk is; ik heb een apart thee bakje voor gasten met keurig pickwick thee in allerlei soorten maar 'onze' budget thee staat keurig in de kast verstopt
Zelfde voor koffie overigens hahaha; koffie voor mijn man is el cheapo, koffie voor de gasten een beter merk
(Al pak ik ook wel uit de pickwick bak als ik daar 1 uit wil natuurlijk haha)
Franciee schreef:Renee1991 schreef:Confession: als ik een mooie rood witte paddestoel in het bos zie staan, maak ik er eerst een foto van en dan heb ik zo'n zin om 'm snoeihard om te schoppen. Maar ik doe het niet
![]()
![]()
Ik was stiekem heel blij toen mijn zusje de eerste keer gezakt was voor dr theorie examenik ben zelf namelijk ook de eerste keer gezakt en het zou niet gebeuren dat zij het beter zou doen dan ik
![]()
Gelukkig was zij ook heel blij dat ik de eerste keer ook gezakt was haha
.
vanspeijk schreef:vuurneon schreef:Deze confession heb ik al eerder gedaan maar ga het zo weer in uitvoering brengen: Ik ga zo naar de supermarkt om de A merken in te slaan voor het kraambezoek, want wij hebben nu alleen nog maar Aldi en huismerk staan en het idee dat ik dat mijn gasten voor moet zetten benauwd mij
Nieuwe...
Wat ook leuk is; ik heb een apart thee bakje voor gasten met keurig pickwick thee in allerlei soorten maar 'onze' budget thee staat keurig in de kast verstopt
Zelfde voor koffie overigens hahaha; koffie voor mijn man is el cheapo, koffie voor de gasten een beter merk
(Al pak ik ook wel uit de pickwick bak als ik daar 1 uit wil natuurlijk haha)
Dit doet me heel erg denken aan Keeping Up Appearances
)
)
Ik gok dat de naam wel begint met 'Dj' , da's helemaal hip tenslotte!!
) en heb net m'n moeder gebeld of ze wat boodschapjes voor me wil halen, zo lief dat ze dat wil doen! Voel me alleen wel schuldig.
Hhilde schreef:Ik deed mijn vlasstallen ook altijd met de hand. Maar de confession van mijn kant is dan dat ik nooit handschoenen gebruikteDaarna goed mijn handen wassen en ik vond het wel weer goed.
Goed voor de weerstand zeggen we dan maar.