Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Gianti

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 09:48

Ondanks dat ik aan paaldansen doe als sport.. Geniet ik er wel van zo nu en dan even uurtje op m'n stilletos rond te slingeren :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 10:28

Jennifuur schreef:
Soms rijden er inderdaad enorme aso's op de weg die anderen in gevaar brengen of in ieder geval goed laten schrikken. Dan mompel ik ook iets van 'zo, rij jij maar lekker ergens tegen aan.' Niet dat ik ze wel dood wil, verre van, maar mensen met dergelijk gedrag mogen van mij wel eens goed schrikken doordat hun rijgedrag eens fout gaat :j al hoeven ze er wat mij betreft niks aan over te houden.

Ja, dit is dus wat ik bedoel. :P

Fotografie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 10:33

Bloodymary schreef:
Maar eigenlijk heeft hij nog maar heel kort een relatie met die vriendin dan. Ik vind 1,5 jaar niet zo lang. Hoe weet je dan dat hij haar niet gaat verlaten?

nou ik ga niet stoken in hun relatie snap dat ik dat al gedaan heb maar ik wil niet verder stoken..
en ik weet niet zeker of die haar niet verlaat maar hij verlaat haar niet voor mij, wij zouden nooit een normale relatie kunnen hebben dat word hem gewoon nooit.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 10:36

Je komt er vanaf zoals je eraan bent gekomen :+

Fotografie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 10:38

Doubtless schreef:
Je komt er vanaf zoals je eraan bent gekomen :+

lastig hoor met iemand waar je nog vaak mee werkt ;)
maar ik snap je ik doe mijn best :)

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 10:45

Tja het is zo lastig als je het zelf maakt..

Confession: ik begrijp niet waarom mensen excuses maken voor hun eigen onkunde. Je kan het toch gewoon erkennen & vervolgens proberen te verbeteren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 11:16

Ik heb echt al kreupel gelegen van het lachen om dit topic :')

Confession: 1 van mijn paarden staat sinds kort op houtkrullen na een stro-obstructie met koliek als gevolg. Ik ben echter wat paarden betreft een pietje precies: altijd aan het rondneuzen voor beter voer, goed harnachement, nieuwe trainingsmethodes waar ik graantje van kan meepikken, goede lesgevers etc. Zo ben ik wat stalnetheid betreft best erg: de 2 stallen op stro haal ik dagelijks 1 tot 2x de mest eruit en de natte plekken (afhankelijk of ze buiten hebben gestaan of niet) en dat gaat best makkelijk, maar de stal met houtkrul... Ik wil die zo graag wit en netjes houden dat ik om de dag rubber handschoenen aantrek en tot de laatste kruimel mest er met de hand uit vis :')

En niet alleen omdat ik het netjes wil houden, maar door zo secuur de stallen te doen bespaar ik wél aardig op stro en houtkrul... :)*

Helaas pindakaas is mijn auto daarentegen een rijdende kleerkast en verzamelbak voor vanalles en nog wat (de halve inhoud van mijn tuigkast ligt momenteel in de koffer), het huis ziet eruit alsof er een bom is ontploft (beetje logisch, de hele binnenkant is net geschilderd) en de was en strijk... Volgens mij is de himalaya er niks tegen _O-

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 11:56

Dat doen wij op stal ook Varekaj! Netjes met de hand alles goed scheiden :o Wel handschoenen aan natuurlijk!

En mijn auto'tje is inderdaad ook een zwijnenstal, en de was ligt ook torenhoog in de wasmand. En dat terwijl we maar met z'n tweeën zijn :o

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 13:19

Hahah.

Ik doe mijn zaagselbox ook met handschoenen om hem netjes te houden.
Elke dag.

De stro box is een box waar 3paarden in kunnen staat er momenteel 1 normaal 2.
en die doe ik eens per maand met de trekker leeg halen.

Maar de zaagselboxen ow help nee die moeten helemaal netjes zijn

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 13:48

Ik deed mijn vlasstallen ook altijd met de hand. Maar de confession van mijn kant is dan dat ik nooit handschoenen gebruikte :') Daarna goed mijn handen wassen en ik vond het wel weer goed.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 14:02

Mijn confession is dat ik met een aantal geheimen rond loop en eigenlijk zou ik ze uit willen schreeuwen :')
Oh en dat ik mijn diensten geruild heb zodat ik niet met mijn werk hoef te zwemmen _O-

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 14:07

Deze confession heb ik al eerder gedaan maar ga het zo weer in uitvoering brengen: Ik ga zo naar de supermarkt om de A merken in te slaan voor het kraambezoek, want wij hebben nu alleen nog maar Aldi en huismerk staan en het idee dat ik dat mijn gasten voor moet zetten benauwd mij :')

Nieuwe...
Wat ook leuk is; ik heb een apart thee bakje voor gasten met keurig pickwick thee in allerlei soorten maar 'onze' budget thee staat keurig in de kast verstopt :')
Zelfde voor koffie overigens hahaha; koffie voor mijn man is el cheapo, koffie voor de gasten een beter merk :')

(Al pak ik ook wel uit de pickwick bak als ik daar 1 uit wil natuurlijk haha)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 14:22

Wij hebben het juist andersom, voor ons zelf altijd lays chips en coca cola etc.
Als er bezoek komt hebben we altijd de goedkoopste chips en de goedkoopste cola. Dit doen wij wel netjes in bakjes zodat het bezoek het niet ziet }>

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 14:45

vuurneon schreef:
Deze confession heb ik al eerder gedaan maar ga het zo weer in uitvoering brengen: Ik ga zo naar de supermarkt om de A merken in te slaan voor het kraambezoek, want wij hebben nu alleen nog maar Aldi en huismerk staan en het idee dat ik dat mijn gasten voor moet zetten benauwd mij :')

Nieuwe...
Wat ook leuk is; ik heb een apart thee bakje voor gasten met keurig pickwick thee in allerlei soorten maar 'onze' budget thee staat keurig in de kast verstopt :')
Zelfde voor koffie overigens hahaha; koffie voor mijn man is el cheapo, koffie voor de gasten een beter merk :')

Dit doet me heel erg denken aan Keeping Up Appearances :')

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 14:51

Franciee schreef:
Renee1991 schreef:
Confession: als ik een mooie rood witte paddestoel in het bos zie staan, maak ik er eerst een foto van en dan heb ik zo'n zin om 'm snoeihard om te schoppen. Maar ik doe het niet :+

_/-\o_ _/-\o_

Ik was stiekem heel blij toen mijn zusje de eerste keer gezakt was voor dr theorie examen :o ik ben zelf namelijk ook de eerste keer gezakt en het zou niet gebeuren dat zij het beter zou doen dan ik :+

Gelukkig was zij ook heel blij dat ik de eerste keer ook gezakt was haha

Nog een confession in deze trant: ik kan het echt niet hebben dat mijn kleine zusje wél in een keer geslaagd is voor haar praktijk examen en ik dus niet :').
Ook is zij in één keer geslaagd voor haar theorie-examen zonder daar voor te leren, terwijl ik pas de vierde keer slaagde en me elke keer kapot leerde.
Niet eerlijk -O-

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 14:53

vanspeijk schreef:
vuurneon schreef:

Nieuwe...

Dit doet me heel erg denken aan Keeping Up Appearances :')

Mijn moeder noemen wij vaak Hyacinth, dus ik heb het niet van een vreemde overgenomen :')

(In hun koelkast staat ook budget appelsap en de Appelsientje is voor de gasten :D )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 15:09

Mijn vader neemt van vrijwilligerswerk thee mee, pickwick vers uit de fabriek. (Thee maken ze hier in de fabriek in het dorp , gaat dan naar museum voor toeristen en voor mij :') )

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 15:11

Hoe lang moet je nog voor je van je kleintje kan geniet Vuurneon?

Confession, Ik heb al lange tijd trek in Bokkepootjes, maar nu ik ze in de kast heb liggen moet ik ze niet meer hebben. Zelfde met de noodles en de wafels in diezelfde kast.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 15:14

Geen idee! Hangt van het ziekenhuis af wat ze gaan doen :) Als ze mee werken dan is de kans groot dat ik komende week in ga mét baby :)

En dus de A merken uit de kast kunnen :')

Confession; wij geven niemand beschuit met muisjes omdat ik dat teveel troep vind geven :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 15:15

Confession ik zwom vroeger veel en jatte best veel in het zwembad omdat ik nooit geld meekreeg :o

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 15:25

Spannend dus!

Confession, ik word altijd ontzettend blij van baby nieuws

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 16:13

Spannend Vuurneon! :) Ik gok dat de naam wel begint met 'Dj' , da's helemaal hip tenslotte!! _O- :P

Confession: Ik zit heel zielig ziek thuis(in m'n Hippo-onesie :') ) en heb net m'n moeder gebeld of ze wat boodschapjes voor me wil halen, zo lief dat ze dat wil doen! Voel me alleen wel schuldig. :+

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 17:36

Ik heb het altijd koud. Nu heb ik de kachel op 21 gezet (mag eigenlijk maar op 20) en als mijn moeder over een half uurtje thuiskomt dan staat hij braaf weer op 20 O:)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 17:38

Hhilde schreef:
Ik deed mijn vlasstallen ook altijd met de hand. Maar de confession van mijn kant is dan dat ik nooit handschoenen gebruikte :') Daarna goed mijn handen wassen en ik vond het wel weer goed.

Mijn confession; ik gebruik ook geen handschoenen maar was nooit m'n handen dus eet een paar uur later gewoon brood met diezelfde handen.. :Y) Goed voor de weerstand zeggen we dan maar.

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 17:39

Ik heb net een reünie met een groep van mijn oude werk voorgesteld, terwijl ik het haat om mijn ex onder ogen te moeten komen. Ik heb er nu al zweethandjes van.... Het is wel een goede kans om hem te laten zien hoeveel sterker ik eruit ben gekomen nu ik geen last meer heb van zijn manipulatieve gedrag.

Spoiler:
Terwijl ik nog steeds droom over hem, dat alles weer goed komt waardoor ik de hele dag van slag ben