Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Eeeeindelijk, zit nou afleveringen terug te kijken van 2009 ofzo
Joolien schreef:Omg ik kan het me helemaal voorstellen Moonsparkle
Volgende week vegint het nieuwe seizoen van syttd op TLCEeeeindelijk, zit nou afleveringen terug te kijken van 2009 ofzo
heb voor mijn gevoel alles op pinterest ook al bekeken. Ik heb 1 jurk waar ik echt verliefd op ben, maar helaas kan ik deze nergens op een Nederlandse jurkensite vinden
wel van dat merk maar niet die jurk Joolien schreef:Omg ik kan het me helemaal voorstellen Moonsparkle
Volgende week vegint het nieuwe seizoen van syttd op TLCEeeeindelijk, zit nou afleveringen terug te kijken van 2009 ofzo

Cayenne schreef:Joolien schreef:Omg ik kan het me helemaal voorstellen Moonsparkle
Hier in NL bedoel je? Het nieuwe seizoen is in Amerika alweer even bezig en ik ben qua afleveringen helemaal up to date
Moonsparkle, wat is je budget? Ik denk dat Rosa Clara wel heeft wat jij zoekt.
(Is alleen geen heel goedkoop merk).
Cayenne schreef:Joolien schreef:Omg ik kan het me helemaal voorstellen Moonsparkle
Hier in NL bedoel je? Het nieuwe seizoen is in Amerika alweer even bezig en ik ben qua afleveringen helemaal up to date
Moonsparkle, wat is je budget? Ik denk dat Rosa Clara wel heeft wat jij zoekt.
(Is alleen geen heel goedkoop merk).

Tink89 schreef:Ik heb afgelopen weekend mijn jurk gevonden! (had eerst een andere, maar daar twijfelde ik over, die hangt daar nu in de verkoop). Ben er zooooo ontzettend blij mee! Heel erg bijzondere jurk, had nog nooit zoiets gezien. Nu nog een jaar wachten voor de pasafspraken.
staan die eps niet meer op de website van kleinfeld?