Het kortingscode topic

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Afanaisa91

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-24 08:56

Welkoop komt met een dierenvoeractie:

Citaat:
20% korting op 1 diervoedingartikel naar keuze.

Van woensdag 5 t/m zondag 9 juni profiteer je van 20% korting op 1 diervoedingartikel naar keuze. Kom langs in een van onze winkels en laat de coupon scannen bij de kassa. Ook geldig in onze webwinkel met code DIER20.

Zie:
https://www.welkoop.nl/keuzekorting?utm ... gheidsblok

Maaike_VR

Re: Het kortingscode topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 17:16

Heeft er iemand nog een leuke kortingscode voor Agradi?

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-24 20:05

Afbeelding

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-24 00:03

Agradi heeft wel een verjaardagskorting.

AnnoNiemand

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-24 07:07

Afanaisa91 schreef:
Welkoop komt met een dierenvoeractie:

Citaat:
20% korting op 1 diervoedingartikel naar keuze.

Van woensdag 5 t/m zondag 9 juni profiteer je van 20% korting op 1 diervoedingartikel naar keuze. Kom langs in een van onze winkels en laat de coupon scannen bij de kassa. Ook geldig in onze webwinkel met code DIER20.

Zie:
https://www.welkoop.nl/keuzekorting?utm ... gheidsblok

Super dankjewel, ik ga meteen inslaan. :D Beetje stom dat het maar op één product is, nu ga ik allemaal losse bestellingen plaatsen en hebben ze er alleen maar meer werk van.

SandraWierda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-24 09:29

AnnoNiemand schreef:
Super dankjewel, ik ga meteen inslaan. :D Beetje stom dat het maar op één product is, nu ga ik allemaal losse bestellingen plaatsen en hebben ze er alleen maar meer werk van.

Haha hier hetzelfde ga nu elke keer als ik in de buurt ben 1 zak ophalen en dan op de laatste dag ook nog maar eentje bestellen voor afhalen.

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-24 09:46

Ik wil echt een Welkoop in de buurt. :')

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-24 10:08

SandraWierda schreef:
AnnoNiemand schreef:

Haha hier hetzelfde ga nu elke keer als ik in de buurt ben 1 zak ophalen en dan op de laatste dag ook nog maar eentje bestellen voor afhalen.

Slim!
Wij gaan hier ook beetje inslaan, maar idd per losse zak kopen.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-24 10:36

Bij sommige filialen is dat niet nodig, dan krijg je gewoon 20% op alles. Zeker als je meerdere zakken van hetzelfde koopt.

SandraWierda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-24 11:03

Hilde_ schreef:
Bij sommige filialen is dat niet nodig, dan krijg je gewoon 20% op alles. Zeker als je meerdere zakken van hetzelfde koopt.

laatst rodi worsten gehaald en dus echt maar op 1 worst korting gekregen :(

Slmt9

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-24 13:39

Ik vraag altijd of ik nu naar een ander filiaal moet voor nog een keer korting en dan zeggen ze eigenlijk altijd dat het op meer ook altijd wel kan.

Paardjes83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-24 15:12

Gewoon apart afrekenen bij de Welkoop kan ook

SandraWierda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-24 17:16

Slmt9 schreef:
Ik vraag altijd of ik nu naar een ander filiaal moet voor nog een keer korting en dan zeggen ze eigenlijk altijd dat het op meer ook altijd wel kan.

Ik heb het vandaag gevraagd, maar nee hoor sorry mevrouw, dan moet ik idd nog een keertje langs komen of naar ander filiaal gaan 8)7

Slmt9

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-24 17:27

SandraWierda schreef:
Slmt9 schreef:

Ik heb het vandaag gevraagd, maar nee hoor sorry mevrouw, dan moet ik idd nog een keertje langs komen of naar ander filiaal gaan 8)7

>;)
Wat stom!

AnnoNiemand

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-24 18:28

Citaat:

>;)
Wat stom!

Ik heb gewoon allemaal losse bestellingen geplaatst en dan wordt de korting al verrekend. Zou gek zijn als ik dan in de winkel alsnog weer meer zou moeten betalen. Denk dus dat je beter online kan bestellen en dan losse bestellingen doen en ophalen in de winkel.

Slmt9

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-24 18:29

Ik kan mijn order vaak niet online doen. De grasbrok van Hartog ligt niet standaard in de winkel, die moeten ze apart bestellen.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-24 18:48

Slmt9 schreef:
Ik kan mijn order vaak niet online doen. De grasbrok van Hartog ligt niet standaard in de winkel, die moeten ze apart bestellen.

Dan kan je wel online bestellen en kiezen voor afhalen toch.
Vind jammer dat ze de soft & fiber niet op de site hebben staan. Geen zin om naar de winkel te moeten voor speciale bestelling.

Slmt9

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-24 07:13

manzano schreef:
Slmt9 schreef:

Dan kan je wel online bestellen en kiezen voor afhalen toch.
Vind jammer dat ze de soft & fiber niet op de site hebben staan. Geen zin om naar de winkel te moeten voor speciale bestelling.

Nee, de grasbrok staat niet ook niet online. Dus ik heb de productcode en bel hem telefonisch door. De soft en fiber zal dus ook wel te bestellen zijn, maar als je er niet voor naar de winkel wil houdt het op. Ik heb gelukkig twee winkels op de route, ze halen het op van achter en ik betaal via de zelfscan. Ben vaak nog geen 5 min in de winkel :)

karrij

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-24 08:01

Zijn altijd leuke actie's van de Welkoop.

Vaak zijn ze wel zo coulant dat je op meerdere zakken (zelfde voer, zelfde merk) op alles wel korting krijgt

Maar de Welkoop heeft ook regelmatig een kortingsavond , en dan heb je 20% korting op ALLES wat je koopt! Is wel per Welkoop verschillend en ze maken er niet heel veel reclame voor. Vraag bij de Welkoop bij jou in de buurt wanneer dat is! In balkbrug is het woensdag 26 juni.

Wij bestellen van te voren al wat we willen kopen. Wij kunnen heel wat voer kwijt en we hebben een Shire jaarling die ons de oren van de kop vreet hahahahaha , hij eet Pavo Podo Grow, dus dat hakt er wel in. Wij bestellen dan wel 10 zakken, plus nog voer voor onze andere paarden en 2 honden. Bespaar maar zo 100 tot 150 euro op al die zakken. Kunnen we door tot de volgende actie :+

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-24 08:18

Slmt9

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-24 08:21

manzano schreef:

Ooooh huh, ja die bedoel ik ook. Die heette vroeger grasbrok en was 15 euro. Die heeft nooit op de site gestaan. Ik kreeg ‘m met pinksterren overigens ook gewoon voor die 15 euro mee (en dan nog 20% eraf), dus die blijf ik zo bestellen :D

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-24 08:42

Haha dat zou ik ook doen ja. Misschien bestellen ze dan op oud artikelnummer en krijg je deze. :))

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-24 12:45

Iemand kortingscode agradi.

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-24 10:18

SandraWierda schreef:

Bij de praxis bijvoorbeeld ook. En ik loop dan gerust rondjes: winkel, kassa, auto, winkel, kassa auto. Heeft me recent 50€ korting opgeleverd. En meten wat beweging :-) .

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-24 14:11

paars schreef:
SandraWierda schreef:

Bij de praxis bijvoorbeeld ook. En ik loop dan gerust rondjes: winkel, kassa, auto, winkel, kassa auto. Heeft me recent 50€ korting opgeleverd. En meten wat beweging :-) .

Ik neem dan vaak iemand mee. Dan kunnen we beiden 2 keer en dus op 4 artikelen korting dan.