Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
chelle_dora schreef:Nee, het pakket is helemaal kwijtgeraakt de eerste keer, het is de eerste keer dus nog niet eens het land in gekomen. Gesorteerd voor land van bestemming en daarna radiostilte en ze weten niet waar het ligt.
Dus de klantenservice gebeld en toen kreeg ik de mededeling dat het adres wel fout moest zijn, want ze hadden even gezocht op google maps (goedemorgen detective post) en omdat ze niet het straatje in konden, was het adres vast en zeker foutief.
Eergisteren dus maar weer opnieuw verstuurd en nu zit hij dus al in de afleverroute. En er is niks veranderd aan het adres; toch bijzonder...

Kinke schreef:Ik dacht na een goede nachtrust…ik strijk over m'n hart en meldt die 'aardige' koopster dat ze wat mij betreft ook het ene jurkje terug mag sturen, aangezien ze perse die andere wil houden. Ik stort dan het bedrag terug minus de helft van de verzendkosten….Nog steeds woest, wat ik wel niet denk (met uitroeptekens)en dan kost het haar weer 3,84 verzenden en dan krijgt ze maar 6 euro nog wat terug. Ze 'wil' gewoon haar 12,50 terug (ze heeft incl. verzenden 27,50 betaald voor 2 jurkjes waarvan de ene de vraagprijs van 12,50 had en de andere 15 euro EXCL. verzenden (heel toevallig had ze dat niet gelezen in beide advertenties en ik was zo aardig om er incl. van te maken). Ben er klaar mee.

Als het goed gaat hoor je me niet klagen, maar want wat we versturen is er wel heel snel, maar als het dan vervolgens kwijt raakt zijn het stuk voor stuk domme dozen.. Net als een pakje naar Amerika.. ligt al een hele tijd bij de douane dus ik wilde een onderzoek ernaar gestart hebben (triest dat ik de gang van zaken al weet, ik dacht ik ben ze een stapje voor) krijg ik het standaard antwoord "wij weten niet waar het pakket zich momenteel bevind. graag willen wij enkele gegevens..).
chelle_dora schreef:xSwanHeart: t zijn wel een hoop niet zo heldere lampjes daarzo hoorAls het goed gaat hoor je me niet klagen, maar want wat we versturen is er wel heel snel, maar als het dan vervolgens kwijt raakt zijn het stuk voor stuk domme dozen.. Net als een pakje naar Amerika.. ligt al een hele tijd bij de douane dus ik wilde een onderzoek ernaar gestart hebben (triest dat ik de gang van zaken al weet, ik dacht ik ben ze een stapje voor) krijg ik het standaard antwoord "wij weten niet waar het pakket zich momenteel bevind. graag willen wij enkele gegevens..).
Gegevens die ik al had gegeven én ik had al aangegeven dat het pakket bij de douane ligt. Dan weet je toch waar het pakket zich bevindt, je weet alleen niet waarom het zich daar niet bevindt. Moet ik ze gaan vertellen dat ze even de douane moeten contacten daar om te achterhalen waarom het daar nog ligt en dat kost 3 mails en 2 telefoontjes.
Het is geen hogere wiskunde denk ik dan
Adres maakt niet uit geloof ik, als de naam maar klopt
Shirley schreef:Tipje: laat het de volgende keer gewoon op je eigen naam poste restante bezorgen op een postkantoor naar keuze, stuk eenvoudiger