Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 15:40

Hier ook geen goede zaken... Niks nergens reactie op, normaal zet ik het op teab maar nu eens een prijs opgezet maar dit is helemaal waardeloos.
Alleen reactie gehad op mijn gezocht reactie...

liousca

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 16:04

Ik heb hetzelfde met een zadel van €100. Wordt massaal gevraagd of ik het ff kom passen door heel NL, tuurlijk, ben een zadelmaker en mijn auto rijdt op water... ;)

x_spekkie_xJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 17:18

Ik hoor net dat ik via dit topic iets verkocht heb :D
Veel plezier met de vouwfiets, Jokester :+

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 18:43

Sommige mensen lijken wel niets te willen verkopen....
Ik had een tuig gezien op MP waar hele onduidelijke wazige foto's bij stonden (en ook nog eens van veraf genomen).
Heb gevraagd voor meer informatie en om duidelijkere foto's

Kreeg ik een reactie terug.
Nee geen duidelijkere foto's, en er is € 100 geboden

Nou dan gaat het wat mij betreft over.

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 18:53

Ja inderdaad... Is toch een kleine moeite :roll:

Jokester

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 21:03

x_spekkie_x schreef:
Ik hoor net dat ik via dit topic iets verkocht heb :D
Veel plezier met de vouwfiets, Jokester :+

Ik wilde net gaan schrijven dat ik er erg blij mee ben. Ben er al van Rotterdam naar Delft mee gefietst en dat bevalt prima :D
Moet enkel nog wat wennen...

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 21:33

Vandaag nog ff weer voor 50 euro verkocht op mp, soms heb je echt weken dat het mooi gaat :)

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 22:45

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 22:56

Vandaag een superleuke ontmoeting met een mevrouw waar ik 2 lampjes heb opgehaald, We hebben lekker tips over schilderen enzo uitgewisseld.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 23:05

Andere fotos.. Ja ik weet niet.. Gebeurd mij iets te vaak dat mensen vervolgens niks meer laten horen/interesse hebben.

dodyg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 23:11

uurtje geleden kinderkleding erop gezet.. mijn eerste item is verkocht..
(wel leuker als alles altijd maar weg te geven aan mensen die het toch nooit aandoen bij hun kinderen)

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 23:25

Sammie schreef:
Andere fotos.. Ja ik weet niet.. Gebeurd mij iets te vaak dat mensen vervolgens niks meer laten horen/interesse hebben.

Nee maar als de foto's van dermate slechte kwaliteit zijn vind ik dat geen rare vraag, en ik neem aan dat je iets wel graag wilt verkopen.
Maar ik snap jouw standpunt wel hoor, zeker als er gewoon goede foto's bijstaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 08:08

Als het goed is heb ik voor €10 een heel leuk chesterfield bankje! Heel schattig bankje, plaid en 2 kussentjes er op dan kunnen de hondjes daar op slapen *\o/*
Moet nog even overleggen wanneer ik hem op kan halen, dus ik hoop dat het dit weekend kan, en dan nog even kijken waar ik mn leren stoelen laat..

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 10:11

Pfft. Ik ben op zoek naar Eskadronspul, heb ik dat ingetoetst als zoekterm, moet ik al 13 pagina's van één adverteerder doorspitten met spul waar werkelijk waar nérgens het merk Eskadron op staat, vind ik zo irritant he.. :=

Sommige mensen zetten ook echt bewust een heel rijtje met merknamen onderin hun advertentie om zo meer kijkers te trekken. Zwaar vervelend..

barrymuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 13:17

upendo schreef:
Pfft. Ik ben op zoek naar Eskadronspul, heb ik dat ingetoetst als zoekterm, moet ik al 13 pagina's van één adverteerder doorspitten met spul waar werkelijk waar nérgens het merk Eskadron op staat, vind ik zo irritant he.. :=

Sommige mensen zetten ook echt bewust een heel rijtje met merknamen onderin hun advertentie om zo meer kijkers te trekken. Zwaar vervelend..

meen je op marktplaats ??
Dat vind ik ook zo om te . . . . :r
Dat is die van paardenzooi.
Dan moet je het vakje zoeken in titel en omschrijving wegvinken dan heb je een heel stuk minder last.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 13:43

Dat is idd irritant !

Jeej. Goede zaken. 22 Hoofdstellen, 20 neusriemen en een vliegendeken verkocht. :D

Nanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 14:24

kiki, die ervaring heb ik ook. Het lijkt soms echt of mensen niet willen verkopen.

Ik koop- en verkoop regelmatig sieraden op Mp. Vraag ik om een richtprijs? Krijg ik als antwoord: Ik wacht biedingen af en kijk dan wel. ( Er was nog niet geboden na een week) :?
En inderdaad wazige foto's.. Daar snap ik echt niks van. Zelfs met een telefoon maak je betere foto's.

Ik krijg ook graag een reactie op mijn bod. Dat doe ik zelf ook. Als ik bod krijg geef ik ook een reactie. Beste, je bod is te laag of voor bedrag x mag je het hebben etc.

Reageren jullie actief op biedingen?

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 14:32

Als het bod enigszins redelijk is reageer ik altijd wel (zolang ik het binnen krijg als het per mail is, met MP weet je het maar nooit ;)). Maar stel ik heb iets voor €100,- staan en ik krijg een bod van €10,- dan zou ik ook gewoon alleen het bod kunnen verwijderen (meestal geef ik zelfs dan een reactie, maar daar wordt je soms zo zat van dat ik ze gewoon weg haal..)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 16:41

Ik had een jurk gekocht op marktplaats. Hij zou zondag verzonden zijn, maar is inmiddels nog niet aangekomen. :\ Heb haar weer gemaild, vind het toch wel een beetje apart... Het is gewoon een jurkje die in een envelop door de brievenbus past, dus hij zou er al lang moeten zijn. :(

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 16:54

Ik heb een blouse op mp staan daar vraag ik 3 euro voor en heb een bod gehad van 1 euro, die verwijder ik zonder reden..
Verkoop ook veel blond servies en das best knaken waard en als ik daar een laag bod op krijg verwijder ik ook zonder reden maar op alle andere boden ga ik eigenlijk altijd wel in.. Ben blij als mijn rommel weg is ;)

liousca

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 18:49

Wuis schreef:
Ik had een jurk gekocht op marktplaats. Hij zou zondag verzonden zijn, maar is inmiddels nog niet aangekomen. :\ Heb haar weer gemaild, vind het toch wel een beetje apart... Het is gewoon een jurkje die in een envelop door de brievenbus past, dus hij zou er al lang moeten zijn. :(

Toch niet uit oude pekela? Want daar zit een oplichtster!!
Laatst bijgewerkt door Coby op 03-05-13 20:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam verwijderd ivm privacy.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 18:59

liousca schreef:
Wuis schreef:

Toch niet uit oude pekela? Want daar zit een oplichtster!! .

Namen noemen en speculeren is niet de bedoeling in dit topic, het is er al eens om gesloten geweest.
Laatst bijgewerkt door Coby op 03-05-13 20:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam verwijderd ivm privacy.

liousca

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 19:03

Was geen speculatie, bittere ernst. Aangifte en alles is al gedaan... Maar goed.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 19:18

liousca schreef:
Was geen speculatie, bittere ernst. Aangifte en alles is al gedaan... Maar goed.

Het is speculatie dat die jurk daar gekocht zou zijn, er is namelijk niets wat erop wijst.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 19:47

Volgens mij is het een vraag of de jurk toch niet uit oude pekela komt, het zou speculeren zijn wanneer ze zegt dat de jurk vast uit Oude Pekela komt.