Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sammie schreef:Andere fotos.. Ja ik weet niet.. Gebeurd mij iets te vaak dat mensen vervolgens niks meer laten horen/interesse hebben.
upendo schreef:Pfft. Ik ben op zoek naar Eskadronspul, heb ik dat ingetoetst als zoekterm, moet ik al 13 pagina's van één adverteerder doorspitten met spul waar werkelijk waar nérgens het merk Eskadron op staat, vind ik zo irritant he..![]()
Sommige mensen zetten ook echt bewust een heel rijtje met merknamen onderin hun advertentie om zo meer kijkers te trekken. Zwaar vervelend..
Wuis schreef:Ik had een jurk gekocht op marktplaats. Hij zou zondag verzonden zijn, maar is inmiddels nog niet aangekomen.Heb haar weer gemaild, vind het toch wel een beetje apart... Het is gewoon een jurkje die in een envelop door de brievenbus past, dus hij zou er al lang moeten zijn.
liousca schreef:Wuis schreef:Ik had een jurk gekocht op marktplaats. Hij zou zondag verzonden zijn, maar is inmiddels nog niet aangekomen.Heb haar weer gemaild, vind het toch wel een beetje apart... Het is gewoon een jurkje die in een envelop door de brievenbus past, dus hij zou er al lang moeten zijn.
Toch niet uit oude pekela? Want daar zit een oplichtster!! .