Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Girassol schreef:Aangezien de jeans en sneakers het toch al sportief maken, zou ik er een mooi chique blousje bij uit zoeken. Welke kleur hebben de sneakers?
Janine1990 schreef:DaisyDarling, daar heb ik inderdaad ook aan gedacht, maar ik ben dan altijd zo bang dat ik (met mijn niet altijd handige kledingkeuze) dan weer volleeeedig de plank mis sla...
Ik hou heeel erg van jurkjes, echt waar, het liefst hing ik mijn kast er mee vol (en als ik ooit muffinloos ben dan komen er heeeeeeel erg veel), maar ik ben wel heel erg lang, heb naast muffins ook behoorlijke bovenbenen (zowel in omvang als in lengte) waardoor het mooier lijkt om een hak er bij te dragen, en waardoor de rok vaak te kort blijkt uiteindelijk.
Plus dat het feest morgen is, en van 4 tot 9 duurt, is een jurk of rok niet heel erg warm.
Emmaa_ schreef:De sneakers die Janine net post zou ik dus zelf echt niet zo snel met een jurkje dragen. Vans of Allstars tot daar aan toe, maar dit zijn echt sneakers. Janine, wil je per sé deze schoenen aan? Anders zijn de opties van DaisyDarling (dus een leuk jurkje met een jasje erover en dan Vans) hartstikke leuk. Mocht je per sé de schoenen aan willen zou ik ze onder een jeans dragen met een simpel shirtje/blouseje en daar dan een blazer overheen doen in het zwart. Ik zou echt voor zwart gaan omdat een blazer in de kleur van je schoenen vrij moeilijk te vinden zal zijn en een andere grijstint vind ik zelf niet zo mooi.
Emmaa_ schreef:De sneakers die Janine net post zou ik dus zelf echt niet zo snel met een jurkje dragen. Vans of Allstars tot daar aan toe, maar dit zijn echt sneakers. Janine, wil je per sé deze schoenen aan? Anders zijn de opties van DaisyDarling (dus een leuk jurkje met een jasje erover en dan Vans) hartstikke leuk. Mocht je per sé de schoenen aan willen zou ik ze onder een jeans dragen met een simpel shirtje/blouseje en daar dan een blazer overheen doen in het zwart. Ik zou echt voor zwart gaan omdat een blazer in de kleur van je schoenen vrij moeilijk te vinden zal zijn en een andere grijstint vind ik zelf niet zo mooi.
Girassol schreef:Dat blousje zag ik ook, ziet er leuk uitKan je anders niet een leuk vest of een blousje met lange mouwen doen als je geen blazer wilt dragen?
SannevdM schreef:Ehm.. Janine.. Dat gaat er morgen echt niet zijn hoor. Ik bestel echt heeeeel veel bij Zalando en ik heb het nooit de volgende dag in huis. Echt nooit. (Ook niet als het direct leverbaar is. )
Sorry...
mayniac_val schreef:Ik ging winkelen vandaag en eigenlijk mocht ik alleen wat t-shirts. Waar ben ik mee thuis gekomen? Twee t-shirts, een bh en enkellaarsjes. Waaaay over budget weer, ik heb geen discipline