[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_mexx_lady_

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 16:07

Heb je misschien een foto waar je de broek en schoenen aan hebben dan kunnen wij wat makkelijker oordelen denk ik.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 16:10

_mexx_lady_ schreef:
Heb je misschien een foto waar je de broek en schoenen aan hebben dan kunnen wij wat makkelijker oordelen denk ik.

Nope, zet ook liever niet foto's van mezelf op bokt

Girassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 16:14

Aangezien de jeans en sneakers het toch al sportief maken, zou ik er een mooi chique blousje bij uit zoeken. Welke kleur hebben de sneakers?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 16:17

Girassol schreef:
Aangezien de jeans en sneakers het toch al sportief maken, zou ik er een mooi chique blousje bij uit zoeken. Welke kleur hebben de sneakers?

Grijs, als je British Knight aanklikt in mijn vorige bericht kan je ze zien :P

Ik heb dus gepoogd een chique blousje te kopen, maar dat pakte niet zo heel erg fantastisch uit _O- Niet in deze combinatie althans.

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 16:17

En je wil perse die broek aan?
Als je de wat stoerdere-nonchalante combinatie van een jurkje met die (gave!) sneakers aandurft, zou ik er lekker een jurkje boven dragen. Dan kun je ook kiezen wat je accentueert, je buste of taille en dan camoufleer je de muffin wat :)
http://www.glamour.com/images/fashion/2 ... s-w724.jpg
Of een model zoals hier, maar dan met het riempje hoger.
http://cdn-s3-2.wanelo.com/product/imag ... iginal.jpg

http://www.zalando.nl/mint-berry-cockta ... 3-802.html
http://www.zalando.nl/even-odd-cocktail ... 1-701.html
http://www.zalando.nl/even-odd-cocktail ... 1-802.html

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 16:23

DaisyDarling, daar heb ik inderdaad ook aan gedacht, maar ik ben dan altijd zo bang dat ik (met mijn niet altijd handige kledingkeuze) dan weer volleeeedig de plank mis sla...
Ik hou heeel erg van jurkjes, echt waar, het liefst hing ik mijn kast er mee vol (en als ik ooit muffinloos ben dan komen er heeeeeeel erg veel), maar ik ben wel heel erg lang, heb naast muffins ook behoorlijke bovenbenen (zowel in omvang als in lengte) waardoor het mooier lijkt om een hak er bij te dragen, en waardoor de rok vaak te kort blijkt uiteindelijk.
Plus dat het feest morgen is, en van 4 tot 9 duurt, is een jurk of rok niet heel erg warm. :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 16:25

De sneakers die Janine net post zou ik dus zelf echt niet zo snel met een jurkje dragen. Vans of Allstars tot daar aan toe, maar dit zijn echt sneakers. Janine, wil je per sé deze schoenen aan? Anders zijn de opties van DaisyDarling (dus een leuk jurkje met een jasje erover en dan Vans) hartstikke leuk. Mocht je per sé de schoenen aan willen zou ik ze onder een jeans dragen met een simpel shirtje/blouseje en daar dan een blazer overheen doen in het zwart. Ik zou echt voor zwart gaan omdat een blazer in de kleur van je schoenen vrij moeilijk te vinden zal zijn en een andere grijstint vind ik zelf niet zo mooi.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 16:26

Janine1990 schreef:
DaisyDarling, daar heb ik inderdaad ook aan gedacht, maar ik ben dan altijd zo bang dat ik (met mijn niet altijd handige kledingkeuze) dan weer volleeeedig de plank mis sla...
Ik hou heeel erg van jurkjes, echt waar, het liefst hing ik mijn kast er mee vol (en als ik ooit muffinloos ben dan komen er heeeeeeel erg veel), maar ik ben wel heel erg lang, heb naast muffins ook behoorlijke bovenbenen (zowel in omvang als in lengte) waardoor het mooier lijkt om een hak er bij te dragen, en waardoor de rok vaak te kort blijkt uiteindelijk.
Plus dat het feest morgen is, en van 4 tot 9 duurt, is een jurk of rok niet heel erg warm. :(

Meid ik heb het idee dat jij veel te veel gefocust bent op hoe dik of dun je eruit gaat zien in een bepaalde outfit. Als jij een jurkje aan wilt trekken dat niet al te lang is, doe je dat toch lekker. Jurkjes staan bij iedereen leuk, echt bij ie-der-een. Ik ben zelf ook niet de slankste op de wereld maar draag ook lekker jurkjes. Mijn bovenbenen zin dan misschien wat minder mooi dan als ik een zwarte broek aantrek, maar ik ga toch niet permanent alleen maar kleding dragen die het accent van mijn figuur afhalen zodat ik niet "dik" lijk? Ik zou zeggen ga lekker voor een jurkje of die blouse, muffins en flinke bovenbenen zijn vrouwelijke vormen waar je trots op mag zijn! Echt waar

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 16:30

Emmaa_ schreef:
De sneakers die Janine net post zou ik dus zelf echt niet zo snel met een jurkje dragen. Vans of Allstars tot daar aan toe, maar dit zijn echt sneakers. Janine, wil je per sé deze schoenen aan? Anders zijn de opties van DaisyDarling (dus een leuk jurkje met een jasje erover en dan Vans) hartstikke leuk. Mocht je per sé de schoenen aan willen zou ik ze onder een jeans dragen met een simpel shirtje/blouseje en daar dan een blazer overheen doen in het zwart. Ik zou echt voor zwart gaan omdat een blazer in de kleur van je schoenen vrij moeilijk te vinden zal zijn en een andere grijstint vind ik zelf niet zo mooi.

Ik vind dat juist wel stoer haha, zo gigantisch lijken die schoenen namelijk niet. Met airmax zou ik het een ander verhaal vinden :+ Maar iedereen zo zijn smaak, toch?

Verder ben ik het helemaal eens met je 2e post, draag gewoon lekker die jurkjes die je leuk vind.
En als je twijfelt over een combi, kan je het dan niet onder elkaar op je bed leggen en er dan een foto voor ons van maken? Dan kunnen we toch iets zeggen over combi's zonder jou te zien :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 16:31

Emmaa_ schreef:

Het is mijn enige platte schoen :')
Ja, ik heb wel moccasins, maar die vind ik niet mooi. Bovendien hou ik niet van koude voeten. Ja, kieskeurig ben ik wel hoor :D

Heb net wel een leuke blouse gevonden van mint & berry: http://www.zalando.nl/mint-berry-top-ro ... c-916.html
Daar kwam ik laatst een leuke set van tegen op stylefruits met nude/rozige pumps (van 10cm), die heb ik wel. Maar die zijn gewoon zwaar onpraktisch in het gras... -.-

Een blazer vind ik vaak heel erg mannelijk staan bij mij, daar hou ik niet van. Waarschijnlijk doordat ik vrij brede schouders heb...

En die vormen zijn bij mij nu echt een beetje te veel van het goede hoor... :P Dat heeft weinig meer met vrouwelijke vormen te maken :') Die flinke bovenbenen ook niet, maar in een donkere broek zie je daar gelukkig maar weinig van.

Girassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 16:35

Dat blousje zag ik ook, ziet er leuk uit :) Kan je anders niet een leuk vest of een blousje met lange mouwen doen als je geen blazer wilt dragen?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 16:39

Girassol schreef:
Dat blousje zag ik ook, ziet er leuk uit :) Kan je anders niet een leuk vest of een blousje met lange mouwen doen als je geen blazer wilt dragen?

Ik dacht meer aan een ander soort jasje, je hebt wel veel leuke jasjes.

Maargoed, voor hetzelfde geld is deze blous aan de korte kant en lijkt het weer op stront. :+ Dus ik moet ook nog wat reserve bestellen :')

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 16:46

Is dat er nog voor morgen dan? Volgens mij moet ik altijd wel een paar dagen wachten op zalando...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 16:49

xFioon schreef:
Is dat er nog voor morgen dan? Volgens mij moet ik altijd wel een paar dagen wachten op zalando...

Als het leverbaar is, is het er morgen...

Je mag me nu niet bangmaken hoor _O- Want ik begin nu ook te twijfelen...

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 17:18

Ehm.. Janine.. Dat gaat er morgen echt niet zijn hoor. Ik bestel echt heeeeel veel bij Zalando en ik heb het nooit de volgende dag in huis. Echt nooit. (Ook niet als het direct leverbaar is. )

Sorry... :(:)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 17:24

SannevdM schreef:
Ehm.. Janine.. Dat gaat er morgen echt niet zijn hoor. Ik bestel echt heeeeel veel bij Zalando en ik heb het nooit de volgende dag in huis. Echt nooit. (Ook niet als het direct leverbaar is. )

Sorry... :(:)

Ik was al aan het zoeken naar de vandaag besteld, morgen in huis...

Ik bestel het blousje wel, want die wilde ik sowieso al hebben. Maar ik zoek nu verder bij Wehkamp. Is ook voordeliger, daar kan je bestellen en krijg je het op rekening. Vind het nooit leuk om eerst mijn bankrekening te plunderen en achteraf alles alsnog terug te krijgen.
Heb ik vorig jaar al eens gehad bij Zalando :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 17:33

Heel mooi bloesje Janine!

Afbeelding

Ik heb een nieuwe broek! :#
Ik ben alleen per ongeluk in bloed gaan zitten, krijg je dat gewoon met wassen uit je kleding?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 17:36

Ohh die is leuk!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 17:40

Thanks Rebecca, alleen die gaat er morgen niet zijn :(

Heb nu eentje van Vila besteld bij Wehkamp.

Je moet ff wat melk op keukenrol doen en dat op het bloed deppen. DEPPEN!! Niet smere. Dan gaat het er wel uit.
Heb ik ook gedaan bij m'n witte rijbroek :)

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 19:06

Bloed uitspoelen met koud water :)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 16:59

Net weer wezen winkelen en het enige wat ik heb gekocht zijn 3 paar sokken..
Zo van die hogere die ik aankan in mijn timberlands. Ze komen er iets onderuit maar het staat wel leuk.

En nu zal vast wel iemand weten wat ik bedoel? :')

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 22:21

Ik ging winkelen vandaag en eigenlijk mocht ik alleen wat t-shirts. Waar ben ik mee thuis gekomen? Twee t-shirts, een bh en enkellaarsjes. Waaaay over budget weer, ik heb geen discipline :roll:

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 22:31

Haha herkenbaar!

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 22:33

mayniac_val schreef:
Ik ging winkelen vandaag en eigenlijk mocht ik alleen wat t-shirts. Waar ben ik mee thuis gekomen? Twee t-shirts, een bh en enkellaarsjes. Waaaay over budget weer, ik heb geen discipline :roll:

Je bent niet de enige :n

Ik ging gisteren winkelen, wilde mijn zus graag. Mocht van mezelf 1 ding kopen; resultaat truitje, shirtje en een blouse. Dus discipline nee.
Had ook nog een bestelling bij F21 van 30 euro. Veeeel te veel geld uitgegeven deze maand. Hele budget er al doorheen gegooid en meer.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 22:34

Haha herkenbaar maar een vrouw moet nu eenmaal genoeg schoenen hebben!