Rood was niet terecht vond ik zelf, die AZ-er kwam wel lekker in op z'n enkels. Maar die reactie naar de scheids toe, ja dan krijg je rood
Hij had al rood voor hij de scheids aanviel.Hij heeft trouwens ook gewoon niet te slaan, dus ik vind het wel terecht Maar inderdaad wel, hij kwam zelf op zijn enkels terecht..Volgens mij is ook meer die na klap die hem rood gaf
Nee ik bedoel dat ik niet vond dat hij rood verdiende voor dat slaan, ookal mag het niet, als iemand zo inkomt.. Maar dat hij zo reageerde op de scheids, dan had 'ie inderdaad rood mogen krijgen
Oh zo Geel was misschien ook wel genoeg geweest.. Maar heee.. Ik ben nu wel voor AZ Dus iedere speler minder bij Twente is mooi meegenomen.
Ik ben vandaag ook even voor AZ, alleen omdat als Ajax wint, en Twente verliest Ajax tweede staat toch?
Go Feyenoord Ja inderdaad..Dan zijn we in ieder geval weer een plaatsje omhoog En Ajax moet wel winnen, of in ieder geval NIET verliezen.. Want dan is het afgelopen voor de titel
Moiryn schreef:Nee, als Twente verliest en Ajax wint staan ze gelijk. Maar op doelsaldo staat Ajax dan wel voor ja Ja dus dan staat Ajax wel 2e
_Nancy schreef:Spreekkoren? Wat moet ik me daarbij voorstellen?? De supporters zeggen dan wat Ik las het op twitter en heb het gegoogled ik wist het ook niet