Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:12

YvonneV schreef:
Polarize schreef:
Ik ken die vaart wel bij Steenwijk, een vriendin woont er in de buurt. Er zit zo'n heel laag "hekje" van een paar cm voor die meer als drempel voor de auto's dient. Donker en gladheid erbij...dan kan het helaas snel gaan.

Ik denk dat je het verkeerde water voor ogen hebt.

Dit is het restaurant van zijn ouders. Beneden zit nog een plateau met daar aan steigers voor boten.

[ Afbeelding ]

Neemt niet weg dat het verschrikkelijk is. Heel veel sterkte voor zijn ouders

Is het nou nodig deze prive informatie van ze te delen? De naam van het jongentje is al overal genoemd, volgens mij zitten deze ouders niet bepaald op meer publiciteit te wachten, kan ik me zo voorstellen.

Caira

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:14

Ik zit op de bank onder een dekentje en nu moet ik de paarden voeren…

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:20

Caira schreef:
Ik zit op de bank onder een dekentje en nu moet ik de paarden voeren…

Dit… en nog een jerrycan water in de bak kiepen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:25

Bah daar zou ik ook geen zin meer aan hebben om nog naar buiten te moeten. Ik vond het na 5 uur echt ijzig koud.
Nog even volhouden.... al zie ik woensdag de hele dag regen. Ik weet niet wat ik erger vind.

--

Morgen belt tussen 8:00 en 13:00 de bedrijfsarts. Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om zo vroeg eruit te moeten. En zal je zien dat ze veel later bellen. Bedenk nu wel dat dat kantoor misschien gesloten is door de gladheid morgen. Maar bellen kunnen ze ook vanuit huis natuurlijk.

Ik had een korter tijdsvak wel wat prettiger gevonden. Mensen denken iemand is ziek thuis dus kan elk moment klaarstaan. Maar in mijn geval heb ik wel te maken met een vast ritme. Maar goed het is niet anders ik moet er maar even door.

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:27

Ik wilde er net ook niet uit maar hier viel het net heel erg mee buiten! Totaal geen wind en stuk warmer dan vanmiddag!

Succes beide!

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:52

Gelukt! Een nadeel van paarden aan huis, laatste ding voor je naar bed kan, is nog hooi geven.

Sterkte met wachten zebrastreep. Een kleiner tijdsblok zou toch mogelijk moeten zijn.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:53

flooooo schreef:
YvonneV schreef:
Ik denk dat je het verkeerde water voor ogen hebt.

Dit is het restaurant van zijn ouders. Beneden zit nog een plateau met daar aan steigers voor boten.

[ Afbeelding ]

Neemt niet weg dat het verschrikkelijk is. Heel veel sterkte voor zijn ouders

Is het nou nodig deze prive informatie van ze te delen? De naam van het jongentje is al overal genoemd, volgens mij zitten deze ouders niet bepaald op meer publiciteit te wachten, kan ik me zo voorstellen.

De naam van het restaurant en het adres staan al overal online. Daarom zie ik hier geen kwaad in.

Wat ik wel ergerlijk vind is dat er mensen de foto van het jongetje hebben bewerkt naar een engeltje boven het water en die overal delen.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:56

Deze kwam ik net tegen.

Doet iedereen voorzichtig? :knuffel:

Afbeelding

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:01

DuoPenotti schreef:
Deze kwam ik net tegen.

Doet iedereen voorzichtig? :knuffel:

[ Afbeelding ]

Bah alweer -O-

Ik ben aan het aftellen naar de lente, nog 69 dagen

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:09

Nou echt hoor. Het kan mij niet snel genoeg gaan dat die ellendige winter voorbij is.

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:35

Zebrastreep schreef:
Bah daar zou ik ook geen zin meer aan hebben om nog naar buiten te moeten. Ik vond het na 5 uur echt ijzig koud.
Nog even volhouden.... al zie ik woensdag de hele dag regen. Ik weet niet wat ik erger vind.

--

Morgen belt tussen 8:00 en 13:00 de bedrijfsarts. Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om zo vroeg eruit te moeten. En zal je zien dat ze veel later bellen. Bedenk nu wel dat dat kantoor misschien gesloten is door de gladheid morgen. Maar bellen kunnen ze ook vanuit huis natuurlijk.

Ik had een korter tijdsvak wel wat prettiger gevonden. Mensen denken iemand is ziek thuis dus kan elk moment klaarstaan. Maar in mijn geval heb ik wel te maken met een vast ritme. Maar goed het is niet anders ik moet er maar even door.

Wat vervelend dat ze je zo’n lang tijdvak geven. Ik kreeg gewoon een afspraak op een bepaalde tijd, dus om 11:15 bijvoorbeeld.
Maar goed, inmiddels is ons bedrijf al 2 maanden over naar een andere bedrijfsarts en heb ik nog helemaal niets gehoord. Dat ga ik woensdag maar weer aankaarten bij het maandelijkse belmoment met mijn manager.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:06

Heb morgen 10.00 uur afspraak fysio. Hopelijk valt het mee.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:08

Morgen mestdag... Na deze sneeuw en vorst wordt dat een feestje denk ik.

Wescha

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:35

Ik moet donderdag naar de bedrijfsarts toe. Heb alleen niemand die met mij mee kan dus wordt met de ov. Dat vind ik echt vreselijk om te doen maar het is niet anders. Ik kan niet auto rijden momenteel

En nu plafonddienst.
Ben altijd al een slechte slaper geweest maar nu met mijn fysieke problemen is het helemaal drama. Vandaag bewust niet overdag geslapen om mijn ritme goed te houden
Kan gewoon geen houding vinden om te slapen