Er is geen enkele nuance. En het was ook niet 1 enkel bericht.
maar goed, voor mij is mijn punt wel gemaakt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DuoPenotti schreef:Als daar had gestaan "allemaal"en al "die kinderen"enz, ja dan net zo goed ook.
Er is geen enkele nuance. En het was ook niet 1 enkel bericht.
maar goed, voor mij is mijn punt wel gemaakt
Bienotje schreef:Zo te lezen heeft de taxi ook gebeld?
Ik snap je frustratie, helemaal als je moe bent na zo'n sessie. Laatst met de ANWB hier ook autopach bij huis. Ik dacht ook die bellen wel aan als ze er zijn, maar ineens onverwachts privenummer dat belt. Deze bleef ook aan de openbare weg staan. Blijkbaar de policy hoe ze aankondigen op de plek van bestemming te zijn.
Is het geen optie om de taxi 10 min. later te bestellen, dat je na de sessie telefoon er weer bij pakt en dan in het vervolg wel gewoon bereikbaar bent?
Knudd schreef:Moet het echt even kwijt ergens. Ik ben zo boos nu, zo ontzettend onvriendelijk behandeld door de klantenservice van de deeltaxi. Bel om een klacht in te dienen omdat mijn taxi niet is komen opdagen. "Ja maar mevrouw u bent gebeld". Ja prima maar ik kan niet opnemen ik paardencoaching dus ik sta buiten zonder telefoon. "Ja maar mevrouw hoe weet u dan dat u klaar moet staan". Nou omdat als de taxi WEL het terrein oprijdt ik deze letterlijk kan zien en niet wanneer deze aan de openbare weg blijft staan omdat er een giga heg staat die de weg afschermt. "Ja maar mevrouw er is twee keer gebeld". Ik kan niet opnemen want ik heb therapie. "Ja maar u moet bereikbaar zijn". Ik zeg toch dat ik niet kan opnemen?. "Ja maar de chauffeur is wel op locatie geweest en heeft iemand gesproken en heeft lang gewacht". Nou dat is een leugen want er is geen taxi het terrein opgereden...
Like... hij bleef maar over mij heenpraten en beweren dat ik ongelijk had. En ik heb er al eens een klacht over ingediend. "Ja maar die is ongegrond verklaart ". Dus ik vroeg wil je me alsjeblieft in contact brengen met de persoon die mij de vorige keer heeft geholpen. "Die werkt nu niet". Kan je dan een belafspraak plannen?. "Nee dat doe ik niet". En toen ging het kafferen heen en weer nog even door en na de zoveelste minuut mij niet uit laten praten heb ik heel boos gezegd dat hij zijn hondsbrutale klep moest houden. Goed, was niet aardig en had ik niet moeten doen maar ik had het echt eventjes gehad. Toen heeft hij opgehangen.
Ik snap het gewoon echt niet. Als de taxi het pad op rijdt naar de woning, zie ik hem vanuit de paddock, pak ik mijn spullen en ben ik zo mee. Waarom moest er zo aan getwijfeld en moeilijk over gedaan worden of ik wel de waarheid sprak...
Ik regel speciaal een taxi want na een coaching sessie ben ik zo emotioneel en overprikkeld dat ik niet met ov naar huis wil... goed, ga nu ff huilen en een onbenullig hebbedingetje kopen om mezelf even te troosten
kosseh schreef:M'n avond eten eindelijk klaar, na een uur in de oven. Gooi er nog wat geraspte kaas over, zodat het nog lekkerder is.
Helaas, is het geraspte kaas met groene stukjes. Daar ging m'n eten, want de kaas smolt natuurlijk gelijk...
Captain schreef:Tancreda4 schreef:Eten en alleen staand zijn. Ik vind het zo lastig om dingen niet over datum te laten gaan. Zonder een hele week hetzelfde te eten elke dag
Invriezen?