Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:13

Als daar had gestaan "allemaal"en al "die kinderen"enz, ja dan net zo goed ook.
Er is geen enkele nuance. En het was ook niet 1 enkel bericht.

maar goed, voor mij is mijn punt wel gemaakt :)

Absolem

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:22

Ik de afgelopen twee weken een hyperfocus gehad om een addon en een app EN een server code te schrijven die alle drie samen moeten werken voor een functie in een spel dat ik speel .

Helemaal trots gelanceerd en de app gegeven aan mijn guildies/ game community hij staat ingesteld op alleen mijn guild ( een groep in het spel waarbij je je kunt aansluiten) dus voor andere is het nutteloos tenzij je de server code hebt .. Ik vervolgens een dag later iemand van de community er op betrap dat hij de server probeert te hacken om de code te jatten waarschijnlijk om het hele pakket te verkopen.

Ik dus de server offline heb moeten halen en nu de beveiliging moet opschroeven ( ik ga immers niet afwachten tot het hem lukt) en dan de nieuwe beveiligde app met nieuwe (dit keer verborgen ) sleutels aan de community kan geven . En een extra beveiliging in de server moet installeren. Wat echt een graf takken werk is.

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:42

Moet het echt even kwijt ergens. Ik ben zo boos nu, zo ontzettend onvriendelijk behandeld door de klantenservice van de deeltaxi. Bel om een klacht in te dienen omdat mijn taxi niet is komen opdagen. "Ja maar mevrouw u bent gebeld". Ja prima maar ik kan niet opnemen ik paardencoaching dus ik sta buiten zonder telefoon. "Ja maar mevrouw hoe weet u dan dat u klaar moet staan". Nou omdat als de taxi WEL het terrein oprijdt ik deze letterlijk kan zien en niet wanneer deze aan de openbare weg blijft staan omdat er een giga heg staat die de weg afschermt. "Ja maar mevrouw er is twee keer gebeld". Ik kan niet opnemen want ik heb therapie. "Ja maar u moet bereikbaar zijn". Ik zeg toch dat ik niet kan opnemen?. "Ja maar de chauffeur is wel op locatie geweest en heeft iemand gesproken en heeft lang gewacht". Nou dat is een leugen want er is geen taxi het terrein opgereden...

Like... hij bleef maar over mij heenpraten en beweren dat ik ongelijk had. En ik heb er al eens een klacht over ingediend. "Ja maar die is ongegrond verklaart ". Dus ik vroeg wil je me alsjeblieft in contact brengen met de persoon die mij de vorige keer heeft geholpen. "Die werkt nu niet". Kan je dan een belafspraak plannen?. "Nee dat doe ik niet". En toen ging het kafferen heen en weer nog even door en na de zoveelste minuut mij niet uit laten praten heb ik heel boos gezegd dat hij zijn hondsbrutale klep moest houden. Goed, was niet aardig en had ik niet moeten doen maar ik had het echt eventjes gehad. Toen heeft hij opgehangen.

Ik snap het gewoon echt niet. Als de taxi het pad op rijdt naar de woning, zie ik hem vanuit de paddock, pak ik mijn spullen en ben ik zo mee. Waarom moest er zo aan getwijfeld en moeilijk over gedaan worden of ik wel de waarheid sprak...

Ik regel speciaal een taxi want na een coaching sessie ben ik zo emotioneel en overprikkeld dat ik niet met ov naar huis wil... goed, ga nu ff huilen en een onbenullig hebbedingetje kopen om mezelf even te troosten :(

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:53

DuoPenotti schreef:
Als daar had gestaan "allemaal"en al "die kinderen"enz, ja dan net zo goed ook.
Er is geen enkele nuance. En het was ook niet 1 enkel bericht.

maar goed, voor mij is mijn punt wel gemaakt :)

Volgens mij maakte de context (loonwerkers die als een jekko over de weg razen) voldoende nuance.

Wat klote, Knudd :(:)
Ik zou er nogmaals een klacht over indienen. Normaal belt een taxi toch ook aan als ze op het adres aan zijn gekomen? Weet niet hoe dat met een deeltaxi zit, maar duidelijk maken dat ze er zijn, lijkt me het minste wat ze kunnen doen.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:07

Het lijkt me wel normaal dat een taxi belt als hij er is? En anders even toetert? Had je gevraagd of ze het terrein op wilde komen rijden?

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:44

Zo te lezen heeft de taxi ook gebeld?

Ik snap je frustratie, helemaal als je moe bent na zo'n sessie. Laatst met de ANWB hier ook autopach bij huis. Ik dacht ook die bellen wel aan als ze er zijn, maar ineens onverwachts privenummer dat belt. Deze bleef ook aan de openbare weg staan. Blijkbaar de policy hoe ze aankondigen op de plek van bestemming te zijn.

Is het geen optie om de taxi 10 min. later te bestellen, dat je na de sessie telefoon er weer bij pakt en dan in het vervolg wel gewoon bereikbaar bent?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:52

Het zonnetje scheen lekker dus ik ging buiten zitten. Toen trok de zon direct weg en kwam er een windje.

Dan naar met een vest op de bank. :+

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:57

Bienotje schreef:
Zo te lezen heeft de taxi ook gebeld?

Ik snap je frustratie, helemaal als je moe bent na zo'n sessie. Laatst met de ANWB hier ook autopach bij huis. Ik dacht ook die bellen wel aan als ze er zijn, maar ineens onverwachts privenummer dat belt. Deze bleef ook aan de openbare weg staan. Blijkbaar de policy hoe ze aankondigen op de plek van bestemming te zijn.

Is het geen optie om de taxi 10 min. later te bestellen, dat je na de sessie telefoon er weer bij pakt en dan in het vervolg wel gewoon bereikbaar bent?

Ja ik bedoel ook dat ik de gang van zaken niet gek vind..

Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:01

Aan het eeuwige 'sprookje' de was.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:04

Lay_D schreef:
Aan het eeuwige 'sprookje' de was.

Heeft jou sprookje geen kabouters? >;)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:05

De was doen is m’n favoriete taakje! :D

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:32

Knudd schreef:
Moet het echt even kwijt ergens. Ik ben zo boos nu, zo ontzettend onvriendelijk behandeld door de klantenservice van de deeltaxi. Bel om een klacht in te dienen omdat mijn taxi niet is komen opdagen. "Ja maar mevrouw u bent gebeld". Ja prima maar ik kan niet opnemen ik paardencoaching dus ik sta buiten zonder telefoon. "Ja maar mevrouw hoe weet u dan dat u klaar moet staan". Nou omdat als de taxi WEL het terrein oprijdt ik deze letterlijk kan zien en niet wanneer deze aan de openbare weg blijft staan omdat er een giga heg staat die de weg afschermt. "Ja maar mevrouw er is twee keer gebeld". Ik kan niet opnemen want ik heb therapie. "Ja maar u moet bereikbaar zijn". Ik zeg toch dat ik niet kan opnemen?. "Ja maar de chauffeur is wel op locatie geweest en heeft iemand gesproken en heeft lang gewacht". Nou dat is een leugen want er is geen taxi het terrein opgereden...

Like... hij bleef maar over mij heenpraten en beweren dat ik ongelijk had. En ik heb er al eens een klacht over ingediend. "Ja maar die is ongegrond verklaart ". Dus ik vroeg wil je me alsjeblieft in contact brengen met de persoon die mij de vorige keer heeft geholpen. "Die werkt nu niet". Kan je dan een belafspraak plannen?. "Nee dat doe ik niet". En toen ging het kafferen heen en weer nog even door en na de zoveelste minuut mij niet uit laten praten heb ik heel boos gezegd dat hij zijn hondsbrutale klep moest houden. Goed, was niet aardig en had ik niet moeten doen maar ik had het echt eventjes gehad. Toen heeft hij opgehangen.

Ik snap het gewoon echt niet. Als de taxi het pad op rijdt naar de woning, zie ik hem vanuit de paddock, pak ik mijn spullen en ben ik zo mee. Waarom moest er zo aan getwijfeld en moeilijk over gedaan worden of ik wel de waarheid sprak...

Ik regel speciaal een taxi want na een coaching sessie ben ik zo emotioneel en overprikkeld dat ik niet met ov naar huis wil... goed, ga nu ff huilen en een onbenullig hebbedingetje kopen om mezelf even te troosten :(

Hier kan je aangeven of je wel of niet gebeld wordt want als je hem toch aan ziet komen hoeft dat niet toch!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:33

Moet ie wel het terrein op komen :P.

Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:34

DuoPenotti schreef:
Heeft jou sprookje geen kabouters? >;)

Puber kabouters,maar die zorgen alleen voor vermeerderen van het wasgoed >;)

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:37

_San87_ schreef:
Moet ie wel het terrein op komen :P.

Gewoon erbij zeggen als je hem besteld!

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:47

Hele dag geen zak op het werk te doen dus dan duurt de dag heel lang. Plus dan al helemaal veel geklets en de radio aan.
Nu 'gezellig' eten met een peuter en een baby. Overprikkeld tot de max daarna.
En dan meteen weer door naar een evenement in het park met een vriendin uit het buitenland dus ik wil gewoon zo graag leuk en energiek zijn voor haar maar zit er niet in ben ik bang -O-

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:22

M'n avond eten eindelijk klaar, na een uur in de oven. Gooi er nog wat geraspte kaas over, zodat het nog lekkerder is.

Helaas, is het geraspte kaas met groene stukjes. Daar ging m'n eten, want de kaas smolt natuurlijk gelijk...

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:27

kosseh schreef:
M'n avond eten eindelijk klaar, na een uur in de oven. Gooi er nog wat geraspte kaas over, zodat het nog lekkerder is.

Helaas, is het geraspte kaas met groene stukjes. Daar ging m'n eten, want de kaas smolt natuurlijk gelijk...

Iehk. Wat zonde. Zaten toch nog wel goede stukjes tussen hoop ik?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:12

Opzich als je een taxi besteld zorg je dat je op het afgesproken tijdstip klaar staat aan de weg.

De behandeling aan de telefoon is niet netjes maar zo te lezen ben je zelf ook niet netjes geweest, dan krijg je die wisselwerking.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:32

Vandaag bij de fysio geweest, arm in behandeling gehad.

Fysio denkt dat ie toch goed overbelast is.

En hebben hem voor de zekerheid ingetaped..
Heb echt momenten dat ik niks voel, maar nu weet ik gewoon niet hoe ik moet zitten en hoe ik de arm moet houden.

Afbeelding

Net voor de elleboog is ie warm en heel erg gevoelig/pijnlijk als ik er lichtjes over heen ga.

Kan wel een pijnstiller nemen, maar dan mag ik tot morgen 21.30u niks doen, mag wel alles behalve voertuigen besturen.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:34

Reageer je niet op de tape??

Taping is een vak apart...je kan er behoorlijk wat kwaad mee doen als je niet weet hoe te tapen..

Überhaupt rondom een arm gaan met rekbaar tape vind ik bijzonder.
De hoeken zijn ook niet netjes afgerond..

Wat is er overbelast? Welke spiergroep/pezen?
En welke daarvan moeten ondersteund worden door deze tape?

Hij zit rondom je strekspier..wat totaal geen doel heeft nu, en die plek is naar mijn idee onlogisch om de tape op zn plek te houden..
En daarna nog een baan in het polsgebied..wat pezen en spieren naar je vingers belemmerd..

Bij meer pijn...gewoon verwijderen die tape.. dit kan makkelijk met olie.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:47

Oef vind dit ook wel bijzonder getaped. Dit lijkt mij behoorlijk belemmering in de beweging te zijn.

Trouwens mijn rug wordt ook warm van de tape dus dat hoef niks te zeggen perse.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:03

Captain schreef:
Tancreda4 schreef:
Eten en alleen staand zijn. Ik vind het zo lastig om dingen niet over datum te laten gaan. Zonder een hele week hetzelfde te eten elke dag :=

Invriezen?

Ja heb een vriezer maar niet alles kan ingevroren. Ben nu ook wat aan het uitproberen qua gerechten (minder calorien) en dat is ook best lastig nog omdat ik die niet ken.

Pas aardappel salade maar komkommerz tomaat etc. En daarna couscous salade. Dan eet ik dagen hetzelfde en als ik dan wat met de restjes wil (in het laatste geval witte kaas over) was het toch alweer ranzig geworden. Best een zoektocht zo. Gewone pasta en rijst gerechten is toch makkelijker met invriezen enzo :=

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:06

Heeft je fysio aangegeven wat het doel is en wat hij/zij vermoedt Siggislief? Het lijkt mij iets met als doel om de beweging in de pols en elleboog wat te begrenzen, wat zou kunnen helpen bij irritatie van de zenuw. Maar dat is een gok van mijn kant, mede doordat je het laatst erover had dat je niet kon leunen op je ellebogen, dat kan ook een symptoom zijn dat er wat met een armzenuw is.
Maar dat is echt heel dik beïnvloed door mijn eigen ervaringen omdat ik het aan mijn zenuwen heb, voor hetzelfde geld is het iets anders.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:06