Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 07:43

Helaas helpt de huurcommissie niet tegen nachtmerries en hoofdpijn :(:).

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 08:13

Zit ik helemaal aangekleed, alleen nog een kopje thee drinken en dan kon ik naar de trein om naar school te gaan.
Docent ziek, geen les vanochtend. En vanmiddag hebben we alleen studiehuis, dus zelfstudie met begeleiding erbij

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 08:26

Mijn paard heeft iemand getrapt bij het van de wei af halen -O-

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 08:32

Gebroken botten? Of valt het mee?

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 09:01

Er zijn te weinig dagen in maart om alles te doen wat ik wil en moet. Zit al 2 dagen te puzzelen met mijn agenda en ga deze dadelijk maar eens fixen. Moet nog 3 afspraken vastleggen en dan kunnen die uit mijn mentale to do lijst gaan. Is het al 9u dat ik kan gaan bellen {:}

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 09:04

Geen ergernis maar wel even een snelle peiling omdat hier lekker sterke meningen zijn (goed bedoeld I swear) - ik ga met koningsdag waarschijnlijk op de rommelmarkt een paar kaarten met eigen tekeningen verkopen, hebben jullie dan liever algemene blanco kaarten, of echt gerichte met "beterschap" of "fijne verjaardag" etc?

En de ergernis - ik heb een te grote kop koffie gepakt om heet op te kunnen drinken, maar als ik het te snel drink komt alles er meteen weer uit zetten, dus ik zit nu half lauwe koffie te drinken

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 09:08

Bellatrix schreef:

Gelukkig alleen kneuzingen, maar je voelt je toch schuldig als het jouw knol is -O-

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 09:09

Kon ik nog een paar uurtjes slapen, in mijn slaap is de jeuk weg.
Ben nu 20min ongeveer wakker, en ver ga toch van de jeuk in mijn hele gezicht...

Heb een bepaalde zalf die ik 1 x per dag mag smeren al opgesmeerd,
helpt nog niet maar volgens de HA werkt ie pas na een paar weken.. -O-

Komende uren op de Zorgboerderij een paar keer mijn gezicht nog insmeren
met zonnebrandcrème en vette crème en vanmiddag voor de middaglunch mijn ogen druppelen..

Begin echt een afkeer te krijgen voor het druppelen...
zelfs als ik mijn ogen dicht wil doen voel ik een vreemd gevoel in de ogen dat ik het niet kan en wil.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 09:18

JudithGigi schreef:
Bellatrix schreef:

Gelukkig alleen kneuzingen, maar je voelt je toch schuldig als het jouw knol is -O-

Ja snap ik hoor. :j

Hier kwam opeens een fiets op de weg. Hij fietste netjes op het fietspad maar opeens gooit ie zijn stuur om en komt op de 60 weg fietsen. Hij keek ook niet eens, hij ging gewoon. Ik zwaar op de rem. Idioot.

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 09:26

wandelaars op het enige ruiterpad.

Als je dan zegt dat het een ruiterpad is en dat wandelen erop niet mag krijg je als antwoord.
"Ben je van de politie ofzo? Doe eens normaal joh."

Meneer snapt niet dat hij plat had kunnen zijn. We hadden ze gezien, waardoor we nog niet in galop zaten.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 09:33

Polarize schreef:
Geen ergernis maar wel even een snelle peiling omdat hier lekker sterke meningen zijn (goed bedoeld I swear) - ik ga met koningsdag waarschijnlijk op de rommelmarkt een paar kaarten met eigen tekeningen verkopen, hebben jullie dan liever algemene blanco kaarten, of echt gerichte met "beterschap" of "fijne verjaardag" etc?

Ik zou beide opties doen. Soms is het leuk om een kaartje zonder tekst te geven en soms is het wel passend om een kaart te geven met een tekst er op! Ik zou trouwens “gefeliciteerd” doen ipv “fijne verjaardag”, want gefeliciteerd kan je voor meerdere dingen inzetten!

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 09:51

Biebz schreef:
Weet niet of dit ook over huur gaat .. maar ik heb de ervaring dat je soms gewoon helemaal nergens komt.
Wij zijn al 4 jaar bezig met de verwarming. 1 kamer wordt in de winter niet warmer dan 14 graden. De woonkamer met de hele dag vol stoken, van die ventilatoren erbij en een elektrische kachel erbij, 18 graden.

Maar de woningstichting schuift het steeds op wat anders af. En dan proberen ze dit en dan weer dat. Maar wij zitten nog steeds in de kou. En wij zitten nu alweer vanaf november wekelijks aan de telefoon. Maar je krijgt ze ook amper te pakken.

Wilde het zelf niet zeggen, maar huur is inderdaad zo traag als dikke stront. Al helemaal als het via een corporatie is. Wat wel goed werkt, is naar de lokale krant stappen. Dan kan ineens heel veel. Maar goed, dat moet je ook maar willen.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 09:57

Zou een heel medisch dossier niet helpen?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 10:22

Polarize schreef:

En de ergernis - ik heb een te grote kop koffie gepakt om heet op te kunnen drinken, maar als ik het te snel drink komt alles er meteen weer uit zetten, dus ik zit nu half lauwe koffie te drinken

Misschien vragen aan bokker Mariett? Zij maakt en verkoopt kaarten met haar eigen tekeningen erop, zij kan je misschien vertellen of zij verschil merkt in populairiteit
[UK] [DIGI] Het leven is verroekelijk

Als je kaarten met (huis)dieren erop gaat maken dan heb ik eventueel nog wel tips voor je over diersoorten en rassen die goed verkochten en minder goed verkochten in de tijd dat ik nog in die branche werkte. Wij verkochten toen vooral blanco omdat er ook klanten en bedrijven in de UK, Duitsland en Frankrijk inkochten, die willen geen Nederlandse tekst erop hebben en het is kostbaar om elke kaart in verschillende talen aan te bieden. Maar ja of je daar nou last van zal hebben met koningsdag...? Hoeveel buitenlanders komen daar op af...

Ik ben vooral heel nieuwsgierig naar wat voor moois je gaat maken, plaats je een foto tzt? <3

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 11:57

Autisme *jazz hands*

Mijn les van vanochtend was last minute uitgevallen, dus ik heb de hele ochtend opgekruld in het hoekje van de bank gelegen, want daar had ik niet op gepland.
Ik had ook niet ontbeten, want ik eet altijd pas als in op school ben. En dan kan ik thuis ook niet eten, nee ik heb net met moeite een broodje kunnen eten, maar nu heb ik veel later gegeten dan normaal, en gaat lunch niet lukken. Normaal hebben we tussen 12 en 13 geen les en eten we dan lunch, maar nu begin ik pas om 13:00 dus mijn hele schema is weg. Ik heb wat snacks in mijn tas gedaan met de hoop dat ik die naar binnen krijg vanmiddag :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 12:01

Sabbientje schreef:

Als je dan zegt dat het een ruiterpad is en dat wandelen erop niet mag krijg je als antwoord.

Meneer snapt niet dat hij plat had kunnen zijn. We hadden ze gezien, waardoor we nog niet in galop zaten.

Het vervelende is wel dat wandelaars op het ruiterpad mogen wandelen. Dat is dus niet verboden.
Lastig is het wel ja.

Ik heb om 12:10 uur een afspraak bij de tandarts. Volgens mij de eerste keer dat ik er enigszins naar uitkijk als de pijn dan tenminste weg is / gaat.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 12:02

Ineke2 schreef:
Sabbientje schreef:

Het vervelende is wel dat wandelaars op het ruiterpad mogen wandelen. Dat is dus niet verboden.
Lastig is het wel ja.

Ik heb om 12:10 uur een afspraak bij de tandarts. Volgens mij de eerste keer dat ik er enigszins naar uitkijk als de pijn dan tenminste weg is / gaat.

Inderdaad, wandelen op het ruiterpad mag gewoon. En daar moet je als ruiter dus rekening mee houden.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 12:04

Biebz schreef:
Weet niet of dit ook over huur gaat .. maar ik heb de ervaring dat je soms gewoon helemaal nergens komt.
Wij zijn al 4 jaar bezig met de verwarming. 1 kamer wordt in de winter niet warmer dan 14 graden. De woonkamer met de hele dag vol stoken, van die ventilatoren erbij en een elektrische kachel erbij, 18 graden.

Maar de woningstichting schuift het steeds op wat anders af. En dan proberen ze dit en dan weer dat. Maar wij zitten nog steeds in de kou. En wij zitten nu alweer vanaf november wekelijks aan de telefoon. Maar je krijgt ze ook amper te pakken.

Ja heb ook huurwoning. Waardeloos en ze zijn ook nog zo handig om het zo te schuiven dat je het zelf verkeerd doe.

Heb ook 1 kamer waar de kachel niet werkt nu gaat de kachel er vrijdag eruit dus ben benieuwd of de problemen verholpen gaan worden. Met nieuwe verwarming.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 12:14

_San87_ schreef:
Ineke2 schreef:

Lastig is het wel ja.

Inderdaad, wandelen op het ruiterpad mag gewoon. En daar moet je als ruiter dus rekening mee houden.

Citaat:
https://Ruiters en menners maken over het algemeen gebruik van ruiterpaden, die speciaal voor hen zijn gemarkeerd. Voor veel ruiterpaden geldt ook dat deze niet toegankelijk zijn voor wandelaars.
https://www.wandel.nl/nieuws/verkeersre ... wandelaars

nu kan het per bos verschillend zijn, maar het is niet zo dat wandelaars op elk ruiterpad toe zijn gestaan

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 12:17

DuoPenotti schreef:
_San87_ schreef:

Citaat:
https://Ruiters en menners maken over het algemeen gebruik van ruiterpaden, die speciaal voor hen zijn gemarkeerd. Voor veel ruiterpaden geldt ook dat deze niet toegankelijk zijn voor wandelaars.
https://www.wandel.nl/nieuws/verkeersre ... wandelaars

nu kan het per bos verschillend zijn, maar het is niet zo dat wandelaars op elk ruiterpad toe zijn gestaan

Ah okay, hier is t wel toegestaan iig.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 12:18

Eens met jolliegirl.

Verder is m'n hoofdpijn irritant. Maar niet zo zwaar iets als dat anderen voor hun kiezen krijgen... ontdaan van bepaalde gebeurtenis, het leven is soms echt f*cking oneerlijk.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 12:20

Wat naar voor je! Kun je het relativeren en rustig worden zodat mogelijk je hoofdpijn iets kan afzwakken?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 12:25

Als er specifiek gemeld wordt dat je er niet mag wandelen is het niet toegestaan.
Voor de rest geldt ( helaas) dat je er wel mag wandelen.

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 12:35

Kat al drie dagen weg en de andere kat is helemaal onrustig. Hele tijd mauwen enzo, zo sneu. Hopelijk is ze snel weer terug

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 12:35

Nouja ik kan ook niet werken, maar kan wel full time een HBO opleiding volgen en daarbuiten mijn hobby's actief bijhouden. Juist omdat ik niet werk en toeslag krijg vanuit de gemeente kan ik deze dingen doen. Als ik naast mijn opleiding moest werken zou ik helemaal kapot gaan.

Anyway
Vanochtend was het droog, en nu dat ik naar school moet regent het? Dit is gemeen :')