Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JudithGigi schreef:Bellatrix schreef:Gebroken botten? Of valt het mee?
Gelukkig alleen kneuzingen, maar je voelt je toch schuldig als het jouw knol is
Polarize schreef:Geen ergernis maar wel even een snelle peiling omdat hier lekker sterke meningen zijn (goed bedoeld I swear) - ik ga met koningsdag waarschijnlijk op de rommelmarkt een paar kaarten met eigen tekeningen verkopen, hebben jullie dan liever algemene blanco kaarten, of echt gerichte met "beterschap" of "fijne verjaardag" etc?
Biebz schreef:Weet niet of dit ook over huur gaat .. maar ik heb de ervaring dat je soms gewoon helemaal nergens komt.
Wij zijn al 4 jaar bezig met de verwarming. 1 kamer wordt in de winter niet warmer dan 14 graden. De woonkamer met de hele dag vol stoken, van die ventilatoren erbij en een elektrische kachel erbij, 18 graden.
Maar de woningstichting schuift het steeds op wat anders af. En dan proberen ze dit en dan weer dat. Maar wij zitten nog steeds in de kou. En wij zitten nu alweer vanaf november wekelijks aan de telefoon. Maar je krijgt ze ook amper te pakken.
Polarize schreef:Geen ergernis maar wel even een snelle peiling omdat hier lekker sterke meningen zijn (goed bedoeld I swear) - ik ga met koningsdag waarschijnlijk op de rommelmarkt een paar kaarten met eigen tekeningen verkopen, hebben jullie dan liever algemene blanco kaarten, of echt gerichte met "beterschap" of "fijne verjaardag" etc?
En de ergernis - ik heb een te grote kop koffie gepakt om heet op te kunnen drinken, maar als ik het te snel drink komt alles er meteen weer uit zetten, dus ik zit nu half lauwe koffie te drinken
Sabbientje schreef:wandelaars op het enige ruiterpad.
Als je dan zegt dat het een ruiterpad is en dat wandelen erop niet mag krijg je als antwoord.
"Ben je van de politie ofzo? Doe eens normaal joh."
Meneer snapt niet dat hij plat had kunnen zijn. We hadden ze gezien, waardoor we nog niet in galop zaten.
Ineke2 schreef:Sabbientje schreef:wandelaars op het enige ruiterpad.
Als je dan zegt dat het een ruiterpad is en dat wandelen erop niet mag krijg je als antwoord.
"Ben je van de politie ofzo? Doe eens normaal joh."
Meneer snapt niet dat hij plat had kunnen zijn. We hadden ze gezien, waardoor we nog niet in galop zaten.
Het vervelende is wel dat wandelaars op het ruiterpad mogen wandelen. Dat is dus niet verboden.
Lastig is het wel ja.
Ik heb om 12:10 uur een afspraak bij de tandarts. Volgens mij de eerste keer dat ik er enigszins naar uitkijk als de pijn dan tenminste weg is / gaat.
Biebz schreef:Weet niet of dit ook over huur gaat .. maar ik heb de ervaring dat je soms gewoon helemaal nergens komt.
Wij zijn al 4 jaar bezig met de verwarming. 1 kamer wordt in de winter niet warmer dan 14 graden. De woonkamer met de hele dag vol stoken, van die ventilatoren erbij en een elektrische kachel erbij, 18 graden.
Maar de woningstichting schuift het steeds op wat anders af. En dan proberen ze dit en dan weer dat. Maar wij zitten nog steeds in de kou. En wij zitten nu alweer vanaf november wekelijks aan de telefoon. Maar je krijgt ze ook amper te pakken.
_San87_ schreef:Ineke2 schreef:
Het vervelende is wel dat wandelaars op het ruiterpad mogen wandelen. Dat is dus niet verboden.
Lastig is het wel ja.
Ik heb om 12:10 uur een afspraak bij de tandarts. Volgens mij de eerste keer dat ik er enigszins naar uitkijk als de pijn dan tenminste weg is / gaat.
Inderdaad, wandelen op het ruiterpad mag gewoon. En daar moet je als ruiter dus rekening mee houden.
https://www.wandel.nl/nieuws/verkeersre ... wandelaarsCitaat:https://Ruiters en menners maken over het algemeen gebruik van ruiterpaden, die speciaal voor hen zijn gemarkeerd. Voor veel ruiterpaden geldt ook dat deze niet toegankelijk zijn voor wandelaars.
DuoPenotti schreef:_San87_ schreef:
Inderdaad, wandelen op het ruiterpad mag gewoon. En daar moet je als ruiter dus rekening mee houden.https://www.wandel.nl/nieuws/verkeersre ... wandelaarsCitaat:https://Ruiters en menners maken over het algemeen gebruik van ruiterpaden, die speciaal voor hen zijn gemarkeerd. Voor veel ruiterpaden geldt ook dat deze niet toegankelijk zijn voor wandelaars.
nu kan het per bos verschillend zijn, maar het is niet zo dat wandelaars op elk ruiterpad toe zijn gestaan