Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chickyy schreef:Daphne__ schreef:
Wat kan jou het nou schelen, waar anderen zich aan ergeren?
Het is toch het ergernissen topic? Daar stoor ik me aan.. Leven en laten leven
Chickyy schreef:Daphne__ schreef:
Wat kan jou het nou schelen, waar anderen zich aan ergeren?
Marcella schreef:Zou ook gaan voor huren die zijn er vaak ook goed verzekerd voor.
De top snelheid post 1,5 week later is brief bijzondere bijstand binnen. En topsnelheid Gemeente.
rien10 schreef:Daarom heb ik zo'n hekel aan dingen lenen. Kan je niet beter een aanhanger huren?
Sintara schreef:Ugh kpn ook echt. Al 5 weken terug opgezegd en dan nog steeds facturen sturen![]()
Ze hebben geen email adres op hun website dus eerst gechat, toen noodgedwongen twee mensen telefonisch gesproken en dan komt het uit op 'stuur een email naar ..'![]()
Nu wil ik mn geld met terugwerkende kracht terug
Sintara schreef:Sintara schreef:Ugh kpn ook echt. Al 5 weken terug opgezegd en dan nog steeds facturen sturen![]()
Ze hebben geen email adres op hun website dus eerst gechat, toen noodgedwongen twee mensen telefonisch gesproken en dan komt het uit op 'stuur een email naar ..'![]()
Nu wil ik mn geld met terugwerkende kracht terug
Ennn ze hebben net opnieuw een factuur gestuurd. Nu nóg iets duidelijker geweest aan de telefoon. Ik ben verdorie al 3 maanden het land uit
Daphne__ schreef:Chickyy schreef:
Jij komt hier mekkeren tegen anderen, dat ze zich niet mogen ergeren aan jouw tuinWant iedereen in dit topic heeft echt wel door dat jij op de tenen getrapt bent omdat jij eigenaar bent van zo'n afschuwelijke grindbak
Lokii schreef:Sintara schreef:Wauw daantjuhdat is nogal een avg probleem
avg? Is dat een andere avg als aardappels vlees en groente?