Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 13:13

Natuurlijk op het moment dat ik naar de moestuin wil begin het te hozen.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 13:16

Chickyy schreef:
Daphne__ schreef:

Wat kan jou het nou schelen, waar anderen zich aan ergeren?

Het is toch het ergernissen topic? Daar stoor ik me aan.. Leven en laten leven ;)

Je ergert je aan het ergernissen topic??? Dan is de cirkel toch wel echt rond _O-

Ergernis: het een probleem ingediend bij de helpdesk van een leverancier. Krijgt iedereen met bepaalde bevoegdheden binnen de organisatie daar een berichtje van :') Why???
Laatst bijgewerkt door JudithGigi op 16-07-24 13:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 13:19

JudithGigi schreef:
Chickyy schreef:

Het is toch het ergernissen topic? Daar stoor ik me aan.. Leven en laten leven ;)

Je ergert je aan het ergernissen topic??? Dan is de cirkel toch wel echt rond _O-

Als jij het zo wil lezen, prima ;)

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 13:27

Chickyy schreef:
Daphne__ schreef:

Jij komt hier mekkeren tegen anderen, dat ze zich niet mogen ergeren aan jouw tuin :+ Want iedereen in dit topic heeft echt wel door dat jij op de tenen getrapt bent omdat jij eigenaar bent van zo'n afschuwelijke grindbak :')

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 13:31

Mijn vriend. Kan hij eigenlijk niks aan doen, maar erger mezelf groen en geel aan hem gisteren en vandaag.
Ja. Ik ben ongesteld. :Y)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 13:33

Chickyy schreef:
Daphne__ schreef:

Practice what you preach.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 13:49

Mijn broer die op een apartment heeft gereageerd, op de reservelijst is gekomen, nu helemaal enthousiast is en al is gaan plannen hoe hij dat apartment in wil richten. Zul je zien dat hij het niet krijgt en dan heb ik een chagrijnige broer die om elk klein dingetje loopt te schreeuwen en schelden.

Ik wil hem ook uit huis hebben, dus gun het hem (mijzelf) enorm dat hij dat apartment krijgt. Maar dat is omdat ik zijn kantoor wil claimen als atelier/studiekamer :')

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 13:54

Marcella schreef:
Zou ook gaan voor huren die zijn er vaak ook goed verzekerd voor.

De top snelheid post 1,5 week later is brief bijzondere bijstand binnen. En topsnelheid Gemeente.

rien10 schreef:
Daarom heb ik zo'n hekel aan dingen lenen. Kan je niet beter een aanhanger huren?

Ja we gaan nu vanavond er even naar kijken, kan ik er zelf ook een blik op werpen en we hebben al een reservering inmiddels gemaakt op een bagagekarretje om die te huren. Ben zelf liever 100 euro meer kwijt, maar wel een BOVAG gekeurde aanhanger.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 13:55

Sintara schreef:
Ugh kpn ook echt. Al 5 weken terug opgezegd en dan nog steeds facturen sturen -:(-
Ze hebben geen email adres op hun website dus eerst gechat, toen noodgedwongen twee mensen telefonisch gesproken en dan komt het uit op 'stuur een email naar ..' _-:(

Nu wil ik mn geld met terugwerkende kracht terug

Ennn ze hebben net opnieuw een factuur gestuurd. Nu nóg iets duidelijker geweest aan de telefoon. Ik ben verdorie al 3 maanden het land uit

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 14:19

Sintara schreef:
Sintara schreef:
Ugh kpn ook echt. Al 5 weken terug opgezegd en dan nog steeds facturen sturen -:(-
Ze hebben geen email adres op hun website dus eerst gechat, toen noodgedwongen twee mensen telefonisch gesproken en dan komt het uit op 'stuur een email naar ..' _-:(

Nu wil ik mn geld met terugwerkende kracht terug

Ennn ze hebben net opnieuw een factuur gestuurd. Nu nóg iets duidelijker geweest aan de telefoon. Ik ben verdorie al 3 maanden het land uit

Ach KPN. Daar heb ik nog een verhaal over.
Ik heb ooit 15 jaar geleden een klacht ingediend via de mail.

Hebben ze op een of andere wonderbaarlijke wijze mijn mail adres gekoppeld aan hun klachtenmail.
Kreeg ik alle klachten van klanten doorgestuurd met al hun persoonlijke gegevens en info.

Bel je ze op krijg je als antwoord de technische dienst is al vrij, ze kijken er na het weekend naar }:0

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 14:29

Daphne__ schreef:
Chickyy schreef:

Jij komt hier mekkeren tegen anderen, dat ze zich niet mogen ergeren aan jouw tuin :+ Want iedereen in dit topic heeft echt wel door dat jij op de tenen getrapt bent omdat jij eigenaar bent van zo'n afschuwelijke grindbak :')

Ik heb een prachtige tuin met een mix van gazon, tegels en borders met planten *\o/* En al hadden al mijn buren een grindbak, helemaal prima, lekker van genieten +:)+

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 14:31

Wauw daantjuh := dat is nogal een avg probleem

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 14:47

Sintara schreef:

Hahaha. Ja he?

Ik had zelfs BKR registries en echt alle ellende kwam voorbij.

Uiteindelijk heb ik gebeld met een kennis die een hoge functie had bij KPN.
Die heeft er uiteindelijk voor gezorgd dat het een uur later voorbij was.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 15:02

Ik heb bijna 3 maanden geleden mijn wandelschoenen opgestuurd voor reparatie, en eerst zijn ze mijn schoenen kwijt geraakt, waarna ze een nieuw paar op zouden sturen. Ok vervelend, maar prima.

Ik vanmorgen eens gevraagd waar ze bleven, krijg ik een mail met "Als het goed is ben je ze al ruim aan het inlopen, je hebt ze vorige week woensdag om half 8 opgehaald bij de Jumbo". Uhhh nee, toen had ik les, dus dat is redelijk onmogelijk :')

Helemaal over de zeik naar de Jumbo gegaan om verhaal te halen, hadden ze ze gelukkig wel nog liggen. Doos open en: een maat te groot :')

Ik zoek wel een nieuwe hobby, het universum wil schijnbaar niet meer dat ik ga bergwandelen.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 15:23

Dat het ineens onweert, en niet zo'n beetje ook

MARenAMY

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 15:26

Ja hier helaas ook ;(

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 15:28

Dan zit jij vast vlak bij mij want het onweert op het moment niet op veel verschillende plekken in Friesland haha

Die hond van mij wil juist nu naar buiten, ze wacht maar even

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 15:30

Dat het drukke kruispunt bij ons regelmatig gebruikt wordt voor examens(?) van verkeersregelaars..
Alles loopt vast hier dan. Momenteel lijkt het wel of ze er dagelijks staan. Maar omrijden heeft weinig zin, die weg ligt al bijna 3 maanden open -O-

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 15:30

Niobe schreef:
denisesilver schreef:
Weet je, ik erger me binnen dit topic regelmatig aan het type opmerking als "Waarom erger je aan x?" Weet ik veel, ik erger me er gewoon aan :')

Waarom erger je je daaraan????

:+

:))

Ik ben moeeee, ik wil naar huissss. Nog een halfuurtje

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 15:35

Aangezien we hier 99% vrouw zijn kan ik dit hier wel delen. Misschien haal ik stress weg bij andere.
Laatst weer begonnen aan anticonceptie dus m'n lijf is vanalles aan het doen en het is wat gevoeliger.
Kreeg ik ineens last van een plek boven m'n linkerborst en af en toe ook rondom / 'in' m'n borst.
Icm een fikse verkoudheid van 2 weken terug waar ik nog herstellende van ben (lees; beetje benauwder nog) had ik zieke stress. Alsin, 2 bijna paniekaanvallen verder.

Huisarts alles gecheckt "zal wel een spier zijn ofzo. Maak je niet zo druk" nah heel serieus genomen voelde ik me niet.
Vandaag naar de fysio: die gast ongemakkelijk als wat, durfde me niet aan te raken :') terwijl het net huid / net borst is, kom stel je niet zo aan volwassen man.

Thank god dat het niks geks is maar ik heb er waarschijnlijk een nieuwe fibro plek bij. Meest ongunstige plek ooit want krijg toch elke keer een beetje stress als die zeer doet..

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 15:37

Polarize schreef:
Dan zit jij vast vlak bij mij want het onweert op het moment niet op veel verschillende plekken in Friesland haha

Die hond van mij wil juist nu naar buiten, ze wacht maar even

In Drenthe ook :Y)

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 15:42

Het is hier weer helemaal stil ineens, lekker allemaal naar jullie in Drenthe gestuurd :j

Zelfs de zon schijnt ineens weer

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 15:43

Altijd als ik ziek/niet fit ben, is mijn vriend dat opeens ook. En hij pakt natuurlijk alle credits, want hij is een man. :')

LokiiJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 15:45

Sintara schreef:

avg? Is dat een andere avg als aardappels vlees en groente? :?

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-24 15:48

Lokii schreef:
Sintara schreef:

avg? Is dat een andere avg als aardappels vlees en groente? :?

Algemene verordening gegevensbescherming :')

Nyaleti, die mannelijke fysio zijn 9/10 ook veel te soft. Als ik van mijn vrouwelijke fysio afkom, voel ik me net alsof ik door een trein ben overreden :+