Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dropneus95 schreef:Geen ergenis, gewoon even een verdriet momentje
Gister hebben we onze hond moeten laten inslapen. Na een gevecht tegen dingen die de medische wereld nog nooit heeft gezien hebben we gisteren de handdoek in de ring moeten gooien en het gevecht verloren. Ze is maar 7 jaar geworden![]()
Morgen wordt mijn vader 60. 7 jaar geleden heeft die haar voor zijn verjaardag gekregen... ze heeft dus net geen 7 jaar bij ons mogen zijn. geen groot feest voor mijn vader, maar een grafstemming hier in huis.
Dropneus95 schreef:Geen ergenis, gewoon even een verdriet momentje
Gister hebben we onze hond moeten laten inslapen. Na een gevecht tegen dingen die de medische wereld nog nooit heeft gezien hebben we gisteren de handdoek in de ring moeten gooien en het gevecht verloren. Ze is maar 7 jaar geworden![]()
Morgen wordt mijn vader 60. 7 jaar geleden heeft die haar voor zijn verjaardag gekregen... ze heeft dus net geen 7 jaar bij ons mogen zijn. geen groot feest voor mijn vader, maar een grafstemming hier in huis.
Benzz schreef:MarlindeRooz schreef:Geen kerstpakket gekregen. Echt hoe gierig kan een internationaal groot bedrijf zijn.
Niet leuk, maar snap het wel. Met zoveel oproepkrachten, 0 uren contracten, studenten enz enz is het enorme kostenpost die doorberekend moet worden aan de klant.
TessaxQuincy schreef:Ik kan gewoon geen schoenen vinden die leuk zijn en passen.![]()
Van nikes en adidas heb ik altijd ongv 37. En nu wil ik van die veter boots en maat 36 is gewoon te groot??
En dan 35 is vaak weer te klein. En nu heb ik dus geen leuke schoenen voor kerst want bestellen is onmogelijk nu nog, en stad gaat niet meer lukken.