Welke “unpopular opinions” heb jij? Deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:52

DuoPenotti schreef:
Karuna, jij vergeet dat die dat overkomt ook vooraan staan bij andere dat te doen.
ja dan krijg je dat ook terug.
Dat word echt niet zomaar bij iemand gedaan.

En huis schoonmaken komt de dag daarna wel.
Baantje richting bed en bed zelf is voldoende :D

Ken daarom ook mensen die de huwelijksnacht niet thuis sliepen en lekker uitgerust de dag daarna wel eens gingen kijken

Dochter en schoonzoon vertrokken na de bruiloft ook richting hotel(schiphol) en vlogen de volgende dag naar Ibiza voor een 14 daagse huwelijks reis. De vriendengroep kreeg die dag mooie foto's van zonnig strand. Bij thuiskomst stonden er wat vrienden klaar om te helpen opruimen ;)

Suzanne F.

Re: Welke “unpopular opinions” heb jij? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:34

Ik heb te weinig humor om zoiets leuk te vinden. Ik kan daar echt niet om lachen of de grap ervan inzien. Ik kan het niet waarderen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:50

rien10 schreef:
MyWishMax schreef:
Hier deed de vriendengroep het ook bij elkaar en bij een oudere groep is er dus ook ongeluk gebeurd bij zo'n 'grap' waardoor dat bruidspaar hun huwelijksnacht in ziekenhuis kon doorbrengen en huwelijksreis niet door kon gaan. En woon gewoon jn de randstad maar wel dorp idd.
Gelukkig was ik duidelijk genoeg dat het bij ons niet ging gebeuren en had ik 3 Duitse herders in huis lopen waardoor ze het ook niet stiekem durfde.

Ik had echt geen zin om na een lange vermoeiende dag nog huis schoon te moeten maken of opruimen voordat je naar bed kan. Vooral niet als 1 van de grappen was piepschuimballetjes in een huis spuiten samen met ballonnen. Dat piepschuim hebben ze nooit volledig weggekregen, jaren later kwamen ze nog steeds balletjes tegen.

Was het einde vriendschap?

Nee, ze deden het allemaal bij elkaar. Wel de mannen, de vrouwen vonden het volgens mij minder grappig juist. Ik werd wel weggezet als kinderachtig :+

En hier was het dus echt niet mogelijk om een baan te maken naar de slaapkamer en dan naar bed te gaan. Je.mocht blij zijn als je bed er was of dat je überhaupt bij de voordeur kon komen. Want die is ooit ook dichtgemetseld ergens. Of van nieuwe huis waar se voor het eerst zouden gaan slapen de sloten veranderd en dan sleutelbos met 1000 sleutels krijgen. En als je dan eindelijk binnen bent zijn de meubels weg en is er alleen een opblaasmattas. :=

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 5 min geleden

DuoPenotti schreef:
Karuna, jij vergeet dat die dat overkomt ook vooraan staan bij andere dat te doen.
ja dan krijg je dat ook terug.
Dat word echt niet zomaar bij iemand gedaan.

En huis schoonmaken komt de dag daarna wel.
Baantje richting bed en bed zelf is voldoende :D

Ken daarom ook mensen die de huwelijksnacht niet thuis sliepen en lekker uitgerust de dag daarna wel eens gingen kijken

Ja, waarna die vriendengroep, in overleg met het hotel, daar een grap hebben uitgehaald :D

Maar het soort grappen zegt wel iets over de vrienden die het doen.
Echte vrienden komen ook opruimen......